Die salonsupplystore heeft wel de tijd om feedback te geven tot afgelopen nacht. Maar een invoice sturen ho maar. Ik heb ze nu gewoon besteld zoals ze er stonden. Maar puur omdat ik ze gewoon wil. En ze bij haar wel het goedkoopst waren in totaal. Hoop voor haar dat ze ze wel gewoon een beetje snel verstuurd.
Ik val even binnen! Ik ben vorige week maandag als model meegeweest voor acrylnagels (zetter is dus in opleiding) en deze zou ik er zelf vanaf kunnen weken met aceton. Gister aan de slag gegaan en ben zo'n 3 uur bezig geweest, maar het is gelukt. Ik heb sommige kleine laatste stukjes gevijld, maar erg voorzichtig om de kans op beschadiging zo klein mogelijk te maken. Echter, ik vind dat mijn nagels er toch erg slap onder vandaan zijn gekomen Je ziet ook beschadigingen in het nagelbed, het lijkt van het vijlen te komen (ik gok van het vijlen tijdens het model zitten). Ik heb mijn nagels kort gevijld zodat ze hopelijk sterker aangroeien, maar heeft iemand nog tips? Misschien een voedende olie ofzo? Nagelverharder wil ik niet gebruiken
Yonker
Geplaatst: 01-11-13 10:11
Acryl worden je nagels gewoon een stuk slechter van... Ik zou ze gewoon gelakt houden, eventueel gewoon blank maar wel iets erop... Denk dat Stef je wel wat tips kan geven want die zet zelf Acryl.
Ik heb er ook echt spijt van dat ik mee ben gegaan Dacht dat het wel meevallen als ik ze er snel weer af zou halen, maar dat is natuurlijk achteraf gezien ook best een domme redenatie Ik heb mijn nagels nu gewoon gelakt ja
Yv_
Geplaatst: 01-11-13 11:39
Is dat die ik naar jou had gestuurd met die losse chg, Anc? Of is dat weer een andere? Ben altijd de namen van de sellers een beetje kwijt . Edit: Ja, daar heb ik ook een paar keer besteld, die combi van 2 chg lakjes. Had ze vrij snel in huis .
Enne... Je kan nog los met Sinterklaas, kerst, oud en nieuw, pasen, qday en ehhh.... Genoeg te knutselen .
Ik heb een prachtige Barry M . Kocht 'm eigenlijk op de gok, maar hij is echt zooo gaaf!
Corelli, je zou de exit damaged nails-olie van Herome kunnen gebruiken, als kuurtje van een week 2x per dag smeren. Heeft bij mij toen wel erg geholpen . Dat is voor mij echt precies de reden dat ik nooit meer nepperts zal nemen.
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 01-11-13 11:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Skessa_
Geplaatst: 01-11-13 11:42
Staat je vreselijk Yv... Ik zou m maar aan iemand anders geven als ik jou was!!!
Yv_
Geplaatst: 01-11-13 11:43
Nou, bij deze.. Iemand die geen Sanne of Skess heet: geinteresseerd?
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 01-11-13 11:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 01-11-13 11:43
Nee, dat is een andere. Deze heeft wel cheap ass ChG, of nou ja, ze zijn cheap ass door de extreem lage vzk.
Ja, komt ook vast wel goed hoor
Jaaaaa!!!! Aan mij!!! Ikke!!!
Ik vind hem echt super gaaf! Ga vandaag of morgen mijn Barry M testen