Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Diane_

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 12:24

Inderdaad mooie resultaten! Goed bezig. :)

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 12:27

Goed bezig BZoem!!

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 12:29

:Y) Bzoem mooie resultaten zeg! Nu op naar de laatste 10 dagen! :D

Britt90; het wordt echt makkelijker hoor! De eerste 3 dagen zul je veel spierpijn hebben, daarna wordt het minder, maar je moet er wel echt even doorheen!

Haha phormolica heeft sexy sleutelbeenderen! Ik zat vanmorgen ook even in de spiegel te kijken en zag toen ook dat mijn schouders een stuk mooier gevormd zijn, ik heb een smaller koppie gekregen en ook mn boobies zijn steviger geworden haha :D

MB wat leuk dat je ook begonnen bent! Hoe ging de eerste keer?

--

Ik ben net klaar met dag 24, daarna als 'cooling down' nog een zumba workoutje gedaan. Level 3 is nog een steeds een bitch, maar ik versla haar wel! :Y)

Mijn eetpatroon ziet er ongeveer zo uit:

O: 2 vk boterhammen waarvan altijd 1 met kaas (dat gun ik mezelf)
T: fruit/rauwkost/bakje magere yoghurt of kwark of soms plakje ontbijtkoek (nu eet ik een paprika :+ )
L: 2 vk boterhammen met mager beleg (vaak rookvlees), soms nog rauwkost of een helder vers soepje erbij)
T: fruit
D: gevarieerd
T: vaak nog een bakje magere kwark of yoghurt, soms fruit, soms niks

Ik drink bijna alleen maar water en thee, alleen in t weekend 1 of 2 glazen cola of wijn.

Nou ik ga zo eens even douchen. Vanavond afscheidsetentje van een collega bij de Thai, nu al zin in :D

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 12:38

Ik blijf level 3 ook een drama vinden, maar dat komt grotendeels ook door het brandende gevoel dat ik op mijn borst krijg bij veel inspanning vanwege mijn verkoudheid. Ik kon vandaag die plankpositie waarbij je van je ellebogen naar je handen gaat en vv wel veel beter volhouden. En voor het eerst ook op de Nathalie manier gedaan.
Jumping lunges blijven lastig, ik raak continue uit balans. En die superstar jumps zijn ook drama.

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 12:41

Woow wat een goede resultaten Boezem! *stimulerend*

Leuk dat je het vraagt Lau! Ik heb de eerste workout erop zitten, mijn eerste reactie : wowww ! De oefeningen zijn net lang genoeg en dan moet je weer wat anders doen. Niet dat je super lang één oefening moet doen en het dan niet uit te houden is! Ben erg enthousiast moet ik zeggen ! Ik ga om de 5 dagen meten en foto maken... ben benieuwd !

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 12:41

Wauw, er worden al mooie resultaten geboekt! :D Wie weet moet ik toch ook maar gaan meten in de hoop dat ik ook zoveel centimeters kwijtraak. O:)

Zoveel eet ik al niet, dus qua eetpatroon kan ik volgens mij weinig veranderen. Al zijn suggesties natuurlijk altijd welkom, als iemand die voor mij heeft. ;)

Ochtend: 2 vk boterhammen met kaas of appelstroop.
Tussendoor: fruit
Middag: 3vk boterhammen met pindakaas en chocoladepasta.
Tussendoor: Soms niks, anders fruit of een cracker/rijstwafel.
Avond: Afwisselend rijst, pasta of aardappelen met groente en vleesvervangers/kazen/noten.
Tussendoor: Vaak niks, soms fruit of een cracker/rijstwafel.

Wat drinken betreft gaan er liters water of thee bij mij naar binnen en meestal één of twee koppen koffie (met suiker, anders lust ik het echt niet). 's Avonds voor het slapen gaan drink ik altijd nog een glas warme melk.
Als ik bij mijn ouders ben (om de twee weken), knabbel ik wel mee van de chips en nootjes en drink ik wel eens een borrel of vruchtensap, maar daarbuiten sta ik het mezelf meestal niet toe. Want ik ben een enorme snaaier, dus als het in huis is, gaat het ook op! Vandaar dat ik het zelf eigenlijk nooit haal.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 12:46

Ik had vandaag een 'vreetmaarraak' dag gepland, maar ik heb geen honger :')

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 12:47

Komt dat ff goed uit. :D

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 12:49

Juist :') Over 2 weken maar weer eens een poging wagen :+

Zo dacht ik twee weken geleden dat ik heel erg trek had in patat. Na 2 patatjes was ik kotsmisselijk _O-

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 12:54

Zullen vast wel meer mensen merken dat sinds ze met de shred begonnen zijn, bepaalde dingen die ze eerst ontzettend lekker vonden, nu maar met moeite weg krijgen? :P

Vandaag weer begonnen, en zet de teller nu toch maar op dag 6. Was al zover, dat ik het geloof ik niet trek om nu nog 10x level 1 te moeten doen := Dan maar wat minder resultaat.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 12:55

Tjemig ik ben even 2 dagen weg en moet 25 pagina's bijlezen... dat was een hele klus. :+

Ik vind mijn eigen schouders ook al mooier in vorm komen. Gisteren in Brussel nog even gewinkeld en twee broeken gekocht die passen, maar wel aardig strak zitten. Nu loopt die stof sowieso wel iets uit maar ik wil de bovenste helft van mijn bovenbenen ook nog een stuk smaller hebben dan ze nu zijn. De onderste helft van mijn bovenbeen vind ik prima. Dat wordt nog wel een klus denk ik.

Gisteren niet geshred, dinsdag wel ('s ochtends) en ga dadelijk level 3 voor het eerst doen. Omdat ik gisteren lekker gegeten heb etc. wil ik misschien dadelijk eerst nog wel 1x level 2 doen, omdat ik weet hoe dat gaat. Bij een nieuw level is het toch altijd even zoeken in het begin. :+

Suor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:01

Jeetje wat een goede resultaten bij iedereen zeg *\o/* !!!

Ik ben vandaag toe aan dag 8 van level 1. Ik heb me aan het begin niet gemeten, maar ik heb er nu wel een beetje spijt van. Al ken ik mezelf en ga ik dan waarschijnlijk nogal obsessief meten :+, wat weer demotiverend werkt.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:11

MoonWencke schreef:
Zullen vast wel meer mensen merken dat sinds ze met de shred begonnen zijn, bepaalde dingen die ze eerst ontzettend lekker vonden, nu maar met moeite weg krijgen? :P

Ik vrees dat ik nog steeds met gemak een zak chips leeg kan (vr)eten hoor :=
Daarom mag ik van mijzelf nu als alternatief - en als ik er aan denk, heb de hele week nog geenéén gehad ivm geen behoefte - een snack a jack, paprika-bbq smaak.

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:43

Heerlijk dat level 3!
Maar man man man.. wat zijn die travel push ups verschrikkelijk zwaar, net als de laatste cardio.
En ik ben helemaal happy met de schaar, sit ups en knipmessen, dat is lang geleden zeg!
Ik heb nog eens opgelet bij die zij-plank op je onderarm, ik voel het net boven/op m'n heup, klopt dat?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:46

Geen idee, ik laat het je vanavond weten... :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:47

Bzoem, mooie resultaten! :D

Ik heb laatst een keer zo'n celebrationsmarsje geprobeerd, maar ik vind het echt niet meer lekker. Vroeger at ik alles wat los en vast zat, maar nu hoef ik dingen zoals patat echt niet meer. Heb veel liever iets van kip met gewokte groenten. Ook ben ik al sinds augustus vorig jaar niet meer bij de McDonalds geweest. Chips eet ik echt zelden. Maar ik neem zo nu en dan echt nog wel een boterham met een dikke laag hazelnootpasta hoor, moet kunnen. Verder ben ik ook best een healthfreak.

Mijn schouders zijn ook veel mooier gevormd. Volgens mijn moeder zijn mn benen ook veel mooier van vorm en minder 'flotsig'. Mn buik is het meest veranderd denk ik. Ook heb ik geen vetjes meer op mn rug net onder mn bh bandje zeg maar.

Maar het meest veranderd is mijn zelfbeeld/zelfvertrouwen, ik begin mezelf nu weer mooi te vinden en doe nu ook gewoon weer lekker rokjes aan met enkellaarsjes. Ik heb dat lang niet gedurfd omdat ik me schaam voor m'n benen. Vond mezelf altijd dik en zo, maar dit is echt een stuk minder geworden. Vanmorgen vond ik mezelf eigenlijk best een lekker wijf, hahaha. :D

Vanmiddag winkelen, ik vind dat ik wel wat moois verdiend heb :)

Kimmej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:48

Ik meld me nu toch ook graag. Gisterenavond na mijn springles nog even alles aan de kant geschoven, dacht dat doe ik nog wel even.. pff viel flink tegen hoor!!

Wel afgemaakt, en dan voelt het naderhand toch wel heel goed :D , zometeen dus weer!

Merk wel dat ik met de gewichtjes wel wat moet gaan opbouwen, gisteren 2kg in elke hand maar dat was af en toe toch echt te zwaar >.<
Waar hebben jullie de gewichten gekocht?

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:52

Dit zin mijn gewichtjes:
Afbeelding

Maar dan met water ipv vruchtensap. Die heb ik namelijk al opgedronken. O:) Zijn flessen van een liter. En ik heb een setje polsgewichten van een halve kilo die ik er bij sommige oefeningen nog bij pak. De v-raises deed ik met een halve kilo. :o Ik ben inmiddels wel toe aan zwaardere gewichten, maar heb nog geen tijd gehad om ze te kopen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:52

Jullie gaan hard! Ik zie mooie resultaten voorbij komen :)

Heb een paar dagen rustig aan gedaan, merkte dat ik last kreeg van mijn linkerknie wss door het springen, dus nu doe ik het op schoenen kijken of dat beter gaat.

Kimmej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:53

@Imre,
Haha! Maar ik heb begrepen dat je bij level 2 op een gegeven moment op de gewichten moet steunen, dat kan dus niet met zoiets!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:56

Level 3. :j Ik gebruik bij die oefening mijn polsgewichten.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 14:00

Oh, goed om alvast te weten dat vanaf level 3 flesjes geen optie meer zijn. Toch maar naar de winkel binnenkort. Hoewel... als ik de verhalen over level 3 zo lees, weet ik niet of ik wel zo ver kom. :Y)
Nah, zal vast lukken. Ik ben nog maar net begonnen, dus het gaat alleen maar makkelijker worden (totdat ik aan een nieuw level moet beginnen uiteraard).

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 14:02

zo middag eten is op half uurtje laten zakken en dan maar aan dag 4 beginnen.. en daarna lekker douche

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 14:06

Dat heb je zeker verdiend CCCC!!! Show je ons dat lekkere lijf in je nieuwe outfit?
Ik heb net gewichtjes van 2 kg besteld. Kan wel wat zwaarder aan, en op mijn huidige gewichtjes kun je niet steunen.

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 14:15

Ik heb deze http://www.kijkshop.nl/product/131632/bestfitness-dumbell-set/.
Voordeel is dat je ze stapsgewijs kan verhogen van 1 kilo naar 2,5 kilo.
Voordeel twee is dat je er goed op kan steunen (ik zet ze op mijn matje ivm gladde tegels).
Nadeel is dat je dat niet tussen oefeningen door kan doen omdat dat net te veel tijd kost, ik doe alles dus met dezelfde gewichten.