Jij volgt Cambridge? Ik vind zelf smoothies heerlijk (mag ik dus nu even niet van diëtiste) maar het is dan wel wennen dat je nergens op kauwt ofniet?
@ Nynke1:

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wollie2004 schreef:@ Bonjoy: mijn vriend is ook gezegend met ingroeiende teennagels en heeft in zijn jeugd ook heel vaak bij de pedicure gezeten, haha vond hij echt niet leuk!
Jij volgt Cambridge? Ik vind zelf smoothies heerlijk (mag ik dus nu even niet van diëtiste) maar het is dan wel wennen dat je nergens op kauwt ofniet?
@ Nynke1:
wollie2004 schreef:Winner91 schreef:Goed bezig wollie2004 & natuurlijk welkom!
Goed dat je werkt via een dietiste. Wat eet je zoal op een dag?
Het is de bedoeling dat ik 3 hoofdmaaltijden per dag eet, waarbij de koolhydraten en eiwitten afgewogen worden en aangevuld worden met rauwkost en/of warme groenten.
Mijn ontbijt bestaat uit 75 gr koolhydraten (volkoren brood en crackers)
35 gr eiwitten (mager beleg, vlees, kaas of vis)
of magere Yoghurt(ahum ik weet niet hoe je het schrijft) met muesli en wat vers fruit.
Lunch eigenlijk hetzelfde als de broodmaaltijd van het ontbijt, beide dus aangevuld met rauwkost.
's avonds ook weer koolhydraten afgewogen, eitwitten in de vorm van 100 gr vis of vlees en aangevuld met rauwkost en warme groenten. Op de dagen dat er meer dan 5 uur tussen mn lunch en mn avondeten zit mag ik een stuk fruit na die 5 uur. (meestal is dat op mn werkdagen, dan lunch ik om 12 uur en heb ik pas avondeten tussen 7 en half 8. dan pak ik tussen half 5 en 5 een appel of peer.
Het 3 maaltijden per dag is even wennen, normaal ontbijt ik rond half 7, 7 uur en pakte ik altijd om 10.00 nog 2 crackers, nu is de hoeveelheid van mijn ontbijt omhoog gegaan en heb ik die tussenmaaltijd dus niet meer nodig, echt honger heb ik ook niet tussendoor, maar ik moet wel vroeger opstaan zodat ik het ontbijt helemaal op krijg en goed weg krijg...
Sorry voor het lange verhaal! Hoop dat het een beetje duidelijk is!
Edit: typo en Winner wat een gaaf paard heb jij!
Samiyah schreef:Davina21 schreef:Even heeeel erg offtopic: Weet iemand of je je inlognaam kan veranderen? ik stoor me aan het 21 achter me naam want dat ben ik namelijk niet meer....
Via deze link kan je 1 keer je naam veranderen: namechange.php
SaskiaKa schreef:Bonjoy schreef:Ik ben al 15,5 kwijt in ongeveer 8 weken, dus ja, ik er goed mee afEn geen honger!
Jeeeee, goed van je!
Ik ga me toch maar eens in dit Cambridge verdiepen, het gaat me nu veel te langzaam
Dame23 schreef:Ben nu aan het middag eten, varkens haas met veel champignons en een klein vanille toetje na en ik kan het niet op... betekend dat me maag al aan het krimpen is en aan kleinere porties begint te wennen.
N0a schreef:Pff, ik baal zo. Start gewicht was 73 kilo. Vorige week woensdag gewogen, 72,2 deze week veel gesport, goed op mijn eten gelet (oke gister even niet zo heel goed) Vandaag gewogen, nog steeds 72.2
![]()
Niet leuk! Ik moet wel deze week ongesteld worden, maar dan baal ik zo als ik zo hard m'n best doe en dan geen resultaat zie. Bah!
N0a schreef:Pff, ik baal zo. Start gewicht was 73 kilo. Vorige week woensdag gewogen, 72,2 deze week veel gesport, goed op mijn eten gelet (oke gister even niet zo heel goed) Vandaag gewogen, nog steeds 72.2
![]()
Niet leuk! Ik moet wel deze week ongesteld worden, maar dan baal ik zo als ik zo hard m'n best doe en dan geen resultaat zie. Bah!
wollie2004 schreef:Haha we zeggen en denken precies hetzelfde Danseresje