[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Veseosunce

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 15:38

Oh ik ging een versnellingsbak in een auto hangen en toen ging dat niet helemaal goed en schaafde die over mn pols heen. Ik wil hem nog wel bij laten werken ja. :D Maar nu lijkt me dat niet zo handig met een schaafwond erin. :')

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 15:56

Van de autocross? :))
Nee lijkt me niet nee. Laat maar weten als het weer geheeld is :Y)

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 17:36

Ha, mijn man had een snee door het midden van zijn tattoo. Is niks meer van te zien.

Wat vinden jullie eigenlijk? Ik heb zelf 3 tattoos en mijn man2. Onze zoon is net 16 en wilde er altijd eentje. Nu hou ik hem tegen, want hij gaat volgend jaar examen doen en dan Hbo. Er zijn zoveel banen waar hij wel op een tattoo aangekeken gaat worden.
Ik vind het krom, want persoonlijk vind ik het echt oneerlijk dat men daar nog wel over valt, waar we niet meer discrimineren op kleur, geslacht, geaardheid, mooi, lelijk, dik, dun etc etc etc......

Hij is ervan overtuigd wat hij wil. Hij heeft 3 wensen, maar wil met 1 beginnen. Hij is niet impulsief, dus ze zullen er wel komen, maar nu moeten wij hem tegenhouden, waar we zelf tattoos hebben, omdat de wereld nog zo krom is.

Ik geef ook aan dat we wel willen nadenken over eentje, als hij een goede plek uitkiest waar hij er nooit problemen mee gaat krijgen. Dus geen armen, waar hij juist graag onderarm wilde.
Hij gaat richting communicatie, dus denk dat hij echt weleens netjes gekleed moet etc.

16 is natuurlijk jong, maar iemand anders heeft voor haar 16e verjaardag al een tattoo afspraak staan en zo zijn er wel meer.

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 17:46

Ik heb moeten wachten tot m'n 18e, en daar ben ik erg blij om. :)
Ben zelf geen ouder, maar is het een optie om hem zijn ontwerp te laten 'ophangen' en als hij er op z'n 18e nog steeds achter staat het dan 'toe te staan'?
Ik begrijp wat je bedoelt met zichtbare plekken en werk, er is zát ruimte op je lijf waar het te bedekken is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 17:49

Ik zou ook laten wachten tot 18.

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 18:06

Ik zou 'm ook laten wachten tot 18. Als ie 'm over 2 jaar nog wil, kan het dan altijd nog!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 18:17

Onze oudste wil ook tattoo's en ja ik en zijn vader hebben ook tattoo's.
Hij heeft op zich geen haast, maar wij hebben wel aangegeven om te wachten tot hij minimaal 18 is.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 18:34

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 18:49

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 19:14

Ik zag hem op facebook al voorbijkomen :~
Hoop over een anderhalf jaar naar hem toe te kunnen.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 19:22

lieveli schreef:
xSlvna schreef:
Dan heb ik gelijk vlekken, vreselijk... Hoe lang heb je je tattoos?

Variërend van een paar jaar (4) tot een paar maanden. Maar hoezo krijg je vlekken van zonnebrand? Hoe bruin ben je zelf?

Redelijk 'zongebruind', ik hoef maar even (uurtje, misschien twee) in de zon te liggen en de bovenste huidlaag (?) is voor dik een week goed bruin.
Doordat ik zo snel bruiner word, zie je dus ook een paar dagen duidelijk waar wel zonnebrand op was, en waar niet.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 19:23

áls ik een tattoo neem (en er zijn eerst heel wat andere dingen die eerst moeten als ik weer geld heb dus duurt nog wel even) dan wordt het bij hem. En bovenstaande foto bevestigt gelijk mooi dat een paar kersenbloesems toevoegen aan m'n idee/ontwerp ook geen probleem is voor hem ;) (wat ik al wel wist, maar dit is wel weer een mooi voorbeeld).

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 19:24

_Friemel schreef:
xSlvna schreef:
Mensen hier die veel zonnebaden/banken, van zichzelf al redelijk 'bruin' zijn of gewoon snel bruin worden?
Ik wil graag een tattoo, maar het plan is eigenlijk vervallen doordat ik veel kleur erin wil, maar ik ben redelijk 'getint' voor een Nederlander, en ben ook binnen no time 'bruin' en dit blijf ik gelijk maanden, en volgens mijn moeder worden kleuren van de tattoo dan heel snel vaal...
Iemand ervaring? Mij lijkt het leuk om turquoise/paars/roze te hebben, een beetje als het 'aquacolor' idee, geen strakke lijnen etc. in het gekleurde deel dus, mocht dit verschil maken.

Ik word heel snel bruin en blijf lang bruin, zon slurpte alle kleur uit mijn tattoo... heb ze dus ná de zomer opnieuw laten kleuren en ik blijf dat om de paar jaar herhalen, vooral roze werd erg vaal bij mij...

[ Afbeelding ]

De lichte kleur ('onder' de vogels') is ongeveer de kleur die ik wil hebben, op zich te doen dus, in ieder geval, bij jou huid.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 19:28

ik zag hem ook al voorbij komen van Adam. <3 I like!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 19:29

Kipzel schreef:
Ik zag hem op facebook al voorbijkomen :~
Hoop over een anderhalf jaar naar hem toe te kunnen.

Zal ik met je mee gaan? :D

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 19:37

Oh, tegen die tijd kan ik misschien ook wel, gaan we met z'n drieën en regelen we 'pakketkorting' :P (

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 19:50

Zal hij aan 2+1 gratis doen?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 19:51

3+1?

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 19:52

4+1 ? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 20:04

Ehh groepskorting?

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 20:49

5+1 :D

Ik zag hem ook op fb voorbij komen. Nog even sparen maar wil toch echt wel volgende zomer genoeg hebben om naar hem toe te kunnen!

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 21:00

Help!
Ik ben zo zachtjes aan eens aan 't rondkijken voor een volgende tattoo. Ik weet ongeveer wat ik wil, ga de komende maanden de details wel bedenken. Maar helaas zag ik dat mijn vorige tattooshop, lab360 (Alkmaar) overgenomen is en dat degene die mij tatoeëerde is verhuisd. Naar de V.S., welteverstaan, dus 'even iets verder rijden' zit er niet in :D Of ik moet er gelijk een vakantie van maken, haha!

Nu weet ik niet waar ik heen moet. Dit wordt een grote (als in, de hele zijkant van mijn been) dus hij moet echt netjes, bovendien moet-ie aansluiten bij een eerder geplaatste tattoo (door de verhuisde artiest, dus), het moet één geheel gaan lijken, dus het is écht belangrijk dat dit goed gebeurt. Wie oh wie, liefst een béétje in de omgeving, is dat toevertrouwd?

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 21:29

Ik ben afgelopen week weer geweest voor mijn halve sleeve. Nog 1 keer 4 uur en dan moet hij toch wel bijna klaar zijn hoop ik:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 21:33

ShirleyM schreef:
Ik ben afgelopen week weer geweest voor mijn halve sleeve. Nog 1 keer 4 uur en dan moet hij toch wel bijna klaar zijn hoop ik:)

FOTO!

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 21:40

Ik zal een foto plaatsen als hij af is :D