Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en dat ging bij mij prima (heb dun poreus haar). Goed zal het niet zijn, maar mijn haar was niet zichtbaar beschadigd.

Ik verwacht zelf dat het wel moet kunnen, maar vind het toch wel een beetje eng 
Summerfly schreef:Hallo, ik kom even binnenvallen met een vraagje. Ik heb as dinsdag schoolfeest met een gek thema en ik wil mijn haar graag voor 1 avond in een gekke kleur verven(het liefst paars). Ik heb donkerblond haar, maar ik zoek nu dus verf die er na 1 keer wassen helemaal uit is.. is dit mogelijk? Zo ja, weten jullie waar ik dit kan halen en/of wat goede merken zijn?

Brittol schreef:Hallo allemaal!
Kom even binnenvallen, heb namelijk even een vraag.
Paar dagen terug heb ik mn haar van blond (mn eigen kleur) naar warm kastanje geverfd, expres een roodtint om de groene waas te voorkomen.
Mn haar is wel donkerder geworden, maar meer soort van donkerblond / lichtbruin.
Nu heb ik nog een pakje midden bruin hier liggen en mijn vraag is: kan ik nu nog een keer mn haar verven met deze kleur? (En dan geen groene waas krijgen)
Ik heb nu dus een roodtint in mn haar.
En heeft iemand ook ooit zn haar snel achter elkaar geverfd?
Het is natuurlijk niet goed, maar kan het?
Alvast bedankt allemaal!
. Als je twijfelt over de kleur kun je het eerst op een plukje testen, maar als je nu een roodtint hebt ga je met midden bruin niet opeens naar groen hoor 
Emmaa_ schreef:@Negerzoen: Ik heb best wel veel ervaring met kleurspoelingen en denk dat tenzij je het in een hele aparte kleur doet het gewoon moet werken hoor. Het gaat om je uitgroei neem ik aan? Dan gewoon de kleur die de rest van je haar ook is (of wat er het best bij matcht) pakken en verven. Als het echt niet lukt kan je altijd nog naar de kapster!
Ik ga het dan maar gewoon proberen! IMANDRA schreef:Heyhey!
Ik ben mijn haar een beetje zat en wil graag naar de kapper, maar weet niet zo goed wat ik ermee moet.
Mij maakt t niet uit of het een stuk korter wordt of langer (naja, de vriend wil het lang maar die heeft niks te zeggen haha. Heb het al wel eens heel kort laten knippen (boven kaaklijn)). Die colored ombre lijkt me heel tof, in turquoise of rood, maar weet niet hoe dat allemaal zich houdt
.
Misschien dat jullie wat ideeën hebben, merk dat je er zelf toch niet goed naar kan kijken!
. Hier dus!
. Ik had laatst wel een shampoo met argan olie gekocht en die wou ik sowieso vandaag proberen.
Heb het een tijdje met Head en Shoulders gewassen en toen had ik het echt nodig. Ik was mijn haar 2/3 keer per week en de avond voor ik mijn haar ging wassen masseerde ik het dan altijd even in mijn hoofdhuid. Nu ben ik overgestapt naar Aussie en heb ik nergens meer last van, maar ik vind het geweldig spul!
. Van sommige shampoo's krijg ik bijvoorbeeld ook al deze reactie. Van head and shoulders wordt het bij mij alleen maar erger helaas
. Ik was maximaal 2 keer per week en dan blijft het het rustigst. Ik heb het net gewassen met die argan shampoo en afgespoeld met koud water om de doorbloeding iig een beetje te stimuleren. Hoop dat mijn huid snel kalmeert
.

het zijn dus geen losse schilfers die door mn haar zitten, als ik ze loskrab blijven ze namelijk onder mijn nagel plakken. Sorry voor dit ranzige verhaal trouwens 
. Hoor er sowieso veel goede dingen over
Handdoekje over mijn kussen en sowieso altijd de avond voordat ik m'n haar ga wassen. Het is voor mij ook meer een soort intensieve therapie dan dat het een wekelijks ritueel is