Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 01:49

Ja precies, nee het coolste was dan gewoon om dat flesje in je etui te stoppen ofzo, dan kon iedereen zien dat jij van je zakgeld deze maand de primer van 7 euro van Gosh had gekocht _O-

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 12:30

linoleum schreef:
Ik heb verschillende primers.
Als ik een gevlekt gezicht heb pak ik mijn MAC Prep + Prime Fortified skin enhancer (met SPF 35, erg fijn). Maakt alles gelijk een stuk egaler.
Ik heb Benefit Porefessional, die maakt mijn huid heerlijk glad. Ik heb best duidelijk porieen. Maar velletjes vallen daarmee wel op. Daarom gebruik ik die vaak alleen op de ergste plekken, rondom mijn neus en mijn voorhoofd.
En ik heb de Guerlain Méteorites primer, die vind ik erg fijn. Maakt huid net wat gladder en stralender en mijn foundation zit net wat mooier dan zonder primer. De Guerlain gebruik ik het meeste.

Ik heb een redelijk vette huid, dus het gaat bij mij sowieso glijden in de loop van de dag. Maar met primer en afpoederen blijft het zeker beter/langer zitten.

Oh die Guerlain primer wil ik ook! :D Zit eigenlijk nog te twijfelen tussen die van guerlain en Givenchy mr smooth.
Volgensmij heb jij een vet mooie stash trouwens, als ik je berichten lees. <3

Haha en alleen primer gebruiken. :') Ik gebruik eigenlijk nooit primer, heb er ook geen. Na een drukke dag merk ik dan wel met schoonmaken dat er niet meer zoveel foundation van mijn gezicht afkomt. :P

Gister heb ik nog een groot palette gekocht bij MAC. :o En nog een oogschaduw in copperplate. :)
Zijn er hier trouwens misschien mensen geïnteresseerd in z-palettes? Heb een grote zwarte en een kleine met panterprint. Beide niet veel gebruikt en vrij nieuw (de kleine deze maand gekocht en de grote in november ofzo).

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 12:35

Ik zal binnenkort eens een keer foto maken! Ik heb nu overal wat liggen. Maar als het goed is gaat mijn vader morgen de klerenkast in elkaar zetten en kan ik volgende week mijn kleren/beautykamer gaan inrichten/volstauwen *\o/*

Als ik alles netjes en mooi heb, zal ik eens foto's maken!

Maar het valt best wel mee hoeveel ik heb, ben redelijk kieskeurig. Maar heb wel redelijk wat high-end spullen. Want dat is zo fijn en heerlijk om te kopen :~

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:06

Oh leuk, een beautykamer. :D

Ik heb dat ook hoor, heb ook bijna alleen maar high end (oogpotloden enzo koop ik wel goedkoper :P ). Heb van een kleinere stash met echt mooie producten die ik graag gebruik meer plezier dan van heel veel (no offence :D ) Essence spul bijvoorbeeld. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:25

Ik had laatst wel een grappig gesprek met iemand. Sommige vriendinnen van me snappen blijkbaar heel slecht waar ik het geld vandaan haal om allerlei MAC spulletjes te kopen of in ieder geval de halve Douglas leeg te kunnen roven. Vind dat altijd wel grappig, die meiden gaan 2/3 keer per week de stad in en geven dan makkelijk €30 op een avond uit. Ik ga misschien eens in de maand een keertje stappen, en al het geld wat ik dan overhou is gewoon lekker voor mij. Hebben jullie dat ook, dat jullie dingen "opofferen" om goeie make-up te kopen?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:39

Hallelujah voor de 13e maand! Ben afgelopen weken aardig los gegaan.

En anders gaat ook vaak geld dat over is in de maand wel naar make-up. Soms een periode heel weinig en soms een periode wat meer. Ik heb altijd een verlanglijstje, en als ik geld heb bestel/haal ik daarvan dingen.
En dan gaat er ook nog regelmatig iets weer van mijn lijstje af, scheelt ook weer geld :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:42

Ik heb hetzelfde hoor, paar weken geleden echt giga los gegaan en nieuwe foundation, concealer en een lipstick gekocht.. Andere maand koop ik weer niks tot weinig. Het is maar wat je ervoor over hebt toch? :P

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:49

Ja idd! Mensen vinden het vaak teveel geld, maar ik koop volgensmij bijv wel veel minder kleding dan veel vrouwen. En meestal wat duurdere dingen in de uitverkoop dus dat gaat ook langer mee. Op stap verschilt een beetje, ga denk ik 2x per maand en hangt er vanaf wat ik dan uitgeef.
Maarja het is idd maar net wat je ervoor over hebt en waar je prioriteiten liggen. :D

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 14:00

Stappen doe ik regelmatig, maar vaak ben ik BOB en ga op pad met jongens. Meer dan de diesel ben ik vaak niet kwijt aan het eind van de avond als ik BOB.
En mijn inkomsten zijn ook wel netjes voor mijn leeftijd en bezigheden (studente met bijbaan), hoef eigenlijk nooit iets te laten omdat ik het geld niet heb. Ik zal gelijk even afkloppen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 14:03

Ik ken het inderdaad, maar ondanks het feit dat ik twee baantjes heb naast mijn stufi is het toch elke maand even oppassen geblazen :+

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 16:47

Ik heb 1 baantje naast mijn studie, maar moet de komende maanden veel geld opzijzetten + heb echt nieuwe kleding etc nodig. Dus make up kopen staat nu echt even op een laag pitje.
Ik vind high end producten echt prachtig, kwijl echt weg bij een make up stand van Chanel etc. Maar voorlopig ligt het nog niet echt binnen mijn budget.

Essence is niet echt een merk wat ik snel zou kopen, zeg maar gerust nooit. Van Catrice was ik eerst wel fan, maar gebruik nu eigenlijk alleen nog maar de wenkbrauwpoeder van hun collectie [en nagellak, die vind ik wel heel fijn van hun]
Verder ben ik qua budget oogschaduw merken echt fan van Rimmel, ik heb het Brixton Brown palletje en merk dat ik hem echt heel vaak pak, vind hem superfijn werken. Ook heb ik wat losse oogschaduws van Rimmel en die vind ik wel erg fijn. Ook komt mijn favo foundation van Rimmel.
Sleek vind ik ook een erg fijn budget merk, zeker voor oogschaduw en blushes.
En verder ben ik erg dol op mac, zeker hun oogschaduw en transparante matte poeder.

Heeft iemand hier ervaring met de oogschaduws van Sephora?
Ik ga deze zomer naar Spanje en wil graag even langs de Sephora in Barcelona, en zag net op de site al een mooi oogschaduw pallet. Iemand die er ervaring mee heeft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 16:50

Ik heb van Sephora lipgloss die mat wordt? Die vond ik altijd heel fijn haha. Voor de rest nooit gebruikt, sorry.

En Essence heeft zeker hele fijne budget producten hoor! Ze hebben altijd erg fijne oogschaduwpaletjes die voor de prijs heel veel pigment afgeven, en daarbuiten ben ik echt heel erg fan van hun matterende witte poeder. Die van mij is bijna op, moet binnenkort even een nieuwe halen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 16:56

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 16:57

Hij breekt bij mij niet, maar het doosje is wel kapot gegaan. Nou zit mijn make-up tas vrij vol dus hij gaat niet zo snel open, maar als ik hem in een leger tasje doet ligt het poeder door mn hele tas. Hoorde van meerdere mensen dat het snel afbrak, toch wel jammer...

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 17:01

Achja voor die prijs maakt me dat niet zoveel uit, je hebt zo een nieuwe. Ik heb er twee opgemaakt en de eerste brak niet dus dat was wel fijn.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 18:09

He bah een bon 25% korting op lipsticks bij douglas... Moet ik toch nog een YSL rouge volupte er bij halen wat een straf :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 18:11

Ik moet wel zeggen dat ik in NL wel wat meer oppas met losgaan qua make-up, vooral qua dure make-up. Gewoon puur omdat ik daar elk weekend hard voor mn geld moet werken dus er dan niet mee ga gooien. Maar als ik iets wil spaar ik er wel voor haha. Chanel etc vind ik persoonlijk wel iets te ver gaan, dat kan ik me op dit moment niet veroorloven, en vind het op dit moment ook niet echt nodig, gewoon te duur. Maar hier ben ik echt extreem losgeslagen en had ik echt een yolo lifestyle haha. Dus ik kreeg idd ook heel veel opmerkingen van huisgenootjes die niks met makeup hebben van waar de fiets ben jij mee bezig.. je geeft toch niet zoveel geld uit aan die troep.. Maar dat negeer ik altijd gewoon haha :D

Gister nog wezen shoppen, heb nog 5 mac refill pans gehaald :o Heb Orb, Humid, Handwritten, Cranberry and Sumptuous olive erbij :D En nu is mn palletje vol :D Misschien van de week in LA ook nog even langs een mac.. vond de blushes toch ook wel heeeel mooi.. Ook nog even een bezoekje aan de sephora gebracht, naked basic gekocht. Wat een handig, schattig, klein palletje zeg! En bij lush nog megaminthy mask gehaald.. ook very lovely :D En nog wat bodymist van Victoria secret.. wat ruikt dat lekker zeg!

Mennn, was gister aan het inpakken.. ik ga echt in de problemen komen volgende week. Passen doet het allemaal wel in mn koffer maar die kilo's.. ik heb sowieso vele meer dan 23 kilo en ik heb mn halve stack alvast met mama mee naar huis gegeven, maar nu heb ik nog teveel gewicht :+

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 18:12

Blon_D schreef:
He bah een bon 25% korting op lipsticks bij douglas... Moet ik toch nog een YSL rouge volupte er bij halen wat een straf :D

Die zijn zooo mooi <3

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 18:14

Klopt ik heb er ook 1 van YSL ik ga er dit weekend een review over schrijven voor Morrow_Less :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 18:59

sephora oogschaduwen vind ik niet fijn, heel droog en hard in de verpakking

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 20:18

Ik heb ze nog nooit geprobeerd.. vind ze er wel mooi uitzien maar als ik dan toch in de Sephora ben koop ik liever iets van NARS of Stila of Urban Decay of zoiets :o

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 21:19

Ik heb ook een makeup kamertje. Mijn man noemt het sharmila's prisessenkamer omdat alles roze met wit is. Roze muren en barokke witte meubeltjes, en uiteraard een kaptafel, ook wit barok.

Ik ga nooit stappen. Geld wat ik overhoud daar koop ik make up van, of spullen voor mijn paarden.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 01:05

Over primers.. ik had echt altijd geleerd dat het iets is wat je niet dagelijks op hebt. Grappig dat er toch wel veel zijn die iedere dag een primer gebruiken.

Suus, nee de gele Alien. Dat is een nieuwe van Therry Mugler. Deze:
Afbeelding
Als ik hem op doe stinkt hij, hij ruikt pas na een half uur lekker. Heel erg lekker :+

Loose, dat is lief van je! Maar heb nu een no-buy hihi.

Heb net lekker geshopt. Nieuwe broek, nieuw truitje en shawl. En een nieuwe dagcreme + serum. Dus nu ben ik blut :+ En gister een nieuwe mascara, Chanel Le Volume. Ik snap de hype niet echt.. misschien moet ik aan deze mascara wennen maar ben voor nu een beetje teleurgesteld. Hij maakt mijn wimpers dik (plakt een beetje tegen elkaar aan) maakt ze niet langer en krult de wimpers ook niet.. Ik vind de Colossal van Maybelline beter werken. Maar de Dior Overcurl is toch wel favoriet. Die krult de wimpers, maakt ze ietsjepietsje dikker (zodat het er nog wat natuurlijk uit ziet) en ook langer. En blijft de hele dag perfect zitten. Zodra Ici weer een aanbieding heeft sla ik 2 in.

xNavatu heeft weer lekker geshopt :Y) Je zou een foto moeten maken van je make-up aan kopen als je weer terug bent in Nederland hihi

Ik ga sparen voor Chikuhodo kwasten :o die staan al heel lang op mijn verlanglijstje. Ga eerst voor een blush en grote blush kwast die ik ook voor bronzer kan gebruiken. En een platte poeder kwast van Koyudo. Ik heb woensdag ook nog een kwast gekocht van Koyudo. Een BU van mijn foundation kwast alleen dan in het zwart. Heb nu een roze. Hij bevalt me zo goed en het is best handig om een 2e te hebben. Denk dat ik ze gewoon ga afwisselen voor als ik te lui ben om mijn kwasten schoon te maken. Dat ben ik soms haha.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 02:57

Ik ben heel vaak te lui om m'n kwasten schoon te maken hier doe ik wel wel regelmatiger xD

Zijn die chikuhodo kwasten duur? Ik moet zeggen dat ik ook heel tevreden ben over m'n nieuwe sigma kwasten :j had zo'n set van 6 kwasten gehaald allemaal voor blenden, heel fijn :j

Haha foto maken van m'n Amerika stash doe ik sowieso wel :P misschien maak ik zelfs wel een YouTube filmpje (:
Vriendinnetje uit Nederland kwam vorige week op bezoek ( eindelijk iemand die m'n make-up zwak wel begrijpt lol ) en die heeft zich een paar uur vermaakt met alles bekijken en swatchen bwaha

Ahh ik zou ook wel een make-up kamer willen! Ik gebruik altijd mama's make-up tafel om me aan op te maken maar die zeurt altijd dat het zo vol ligt en dat ik er zo'n zooi van maak.. Maar ik heb ook gewoon geen eigen plekje voor m'n make-up, mijn eigen slaapkamer is al geclaimd voor m'n beeldschermen en laptops en teken en fotografiezooi dus daar heb ik geen plaats.. Heel vervelend! :P

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 10:47

Ik twijfel of ik de nieuwe kwastenset van Zoeva koop. Ik heb geen enkele goede kwast meer, dus is deze ideaal en ze zijn zo mooi <3 Alleen 58 euro vind ik dan weer prijzig, ook al valt dat super mee voor 8 kwasten.