Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
linoleum schreef:Ik heb verschillende primers.
Als ik een gevlekt gezicht heb pak ik mijn MAC Prep + Prime Fortified skin enhancer (met SPF 35, erg fijn). Maakt alles gelijk een stuk egaler.
Ik heb Benefit Porefessional, die maakt mijn huid heerlijk glad. Ik heb best duidelijk porieen. Maar velletjes vallen daarmee wel op. Daarom gebruik ik die vaak alleen op de ergste plekken, rondom mijn neus en mijn voorhoofd.
En ik heb de Guerlain Méteorites primer, die vind ik erg fijn. Maakt huid net wat gladder en stralender en mijn foundation zit net wat mooier dan zonder primer. De Guerlain gebruik ik het meeste.
Ik heb een redelijk vette huid, dus het gaat bij mij sowieso glijden in de loop van de dag. Maar met primer en afpoederen blijft het zeker beter/langer zitten.
Zit eigenlijk nog te twijfelen tussen die van guerlain en Givenchy mr smooth. 
Ik gebruik eigenlijk nooit primer, heb er ook geen. Na een drukke dag merk ik dan wel met schoonmaken dat er niet meer zoveel foundation van mijn gezicht afkomt. 
En nog een oogschaduw in copperplate. 

Heb Orb, Humid, Handwritten, Cranberry and Sumptuous olive erbij
En nu is mn palletje vol
Misschien van de week in LA ook nog even langs een mac.. vond de blushes toch ook wel heeeel mooi.. Ook nog even een bezoekje aan de sephora gebracht, naked basic gekocht. Wat een handig, schattig, klein palletje zeg! En bij lush nog megaminthy mask gehaald.. ook very lovely
En nog wat bodymist van Victoria secret.. wat ruikt dat lekker zeg!

En gister een nieuwe mascara, Chanel Le Volume. Ik snap de hype niet echt.. misschien moet ik aan deze mascara wennen maar ben voor nu een beetje teleurgesteld. Hij maakt mijn wimpers dik (plakt een beetje tegen elkaar aan) maakt ze niet langer en krult de wimpers ook niet.. Ik vind de Colossal van Maybelline beter werken. Maar de Dior Overcurl is toch wel favoriet. Die krult de wimpers, maakt ze ietsjepietsje dikker (zodat het er nog wat natuurlijk uit ziet) en ook langer. En blijft de hele dag perfect zitten. Zodra Ici weer een aanbieding heeft sla ik 2 in.
Je zou een foto moeten maken van je make-up aan kopen als je weer terug bent in Nederland hihi
die staan al heel lang op mijn verlanglijstje. Ga eerst voor een blush en grote blush kwast die ik ook voor bronzer kan gebruiken. En een platte poeder kwast van Koyudo. Ik heb woensdag ook nog een kwast gekocht van Koyudo. Een BU van mijn foundation kwast alleen dan in het zwart. Heb nu een roze. Hij bevalt me zo goed en het is best handig om een 2e te hebben. Denk dat ik ze gewoon ga afwisselen voor als ik te lui ben om mijn kwasten schoon te maken. Dat ben ik soms haha.
had zo'n set van 6 kwasten gehaald allemaal voor blenden, heel fijn
misschien maak ik zelfs wel een YouTube filmpje (:
Alleen 58 euro vind ik dan weer prijzig, ook al valt dat super mee voor 8 kwasten.