Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tienus63 schreef:In hoeverre zou de schade aan de zenuw blijvend zijn als ze die raken?
Zenuwen groeien heel langzaam weer aan.
Een blokkade van de zenuw heeft geen zin?
_Laura_ schreef:Bij mij gaan ze alleen mijn bovenkaak en kin opereren, dus geen onderkaak. Hebben jullie enig idee hoe het dan zit qua zenuwschade en verlies van gevoel?
Verder ben ik gister door de anesthesioloog gebeld om de vragenlijst die ik moest invullen te bespreken en het hele proces van aankomst tot vertrek door te nemen, heel fijn. Nu wordt het wel heel echt allemaal![]()
En mijn moeder heeft een rugsteun voor in bed geregeld zodat ik rechtop kan slapenDenk dat die wel goed van pas gaat komen.
_Mir war vervelend van je klachten zeg, en wel schrikken lijkt me dat je weer onder het mes zou moeten. Die risico's klinken niet fijn..
Prairy schreef:Mir, aan het kaak gewricht is misschien niks gewijzigd, maar aan de rest natuurlijk wel. Ik had ook daarna ineens onwijs veel problemen, toen ik een nachtbeugel kreeg.
Volgende week naar de KC in Eindhoven, eens kijken wat die te vertellen hebben over de botox in de spieren naast mijn oren. Dus niet de grote kauwspieren bij je wangen.