Mooi Lizard! Gave wandeling en mooi uitzicht (laatste foto)
Welkom Candalisa, leuke honden.
Prachtige kleuren Goof, leuke laatste foto
Wat gezellig, Befunny, zo'n wandeling.
Gaaf Faringo, vind kastelen geweldig.
Mandyy, wat leuk dat je de reeën zo goed op de foto kreeg. Bij ons stonden er pas 7 reeën op het land, maar te donker om goede foto's te maken.
Wat schattig dat egeltje Axel.
Gisteren was het bar en boos weer bij ons. Heb nog wel een uur gewandeld (wel wat regen gehad) , maar toen we weer thuis waren, gingen de sluizen open Kikkers hebben ook weer hun best gedaan
Wouw Noordje, fijn zoveel kikkerdril...dat hebben we nodig.....
Vanochtend vroeg was ik aan het koken voor vanavond waar ons koor iedereen (4 koren in totaal) te eten moet geven. Het was 7.30 uur en ik hoorde de hop en opeens hoor ik vlakbij de keuken de roep van de wielewaal (oeieoe) met een klein zacht "krrrrrk" van het jong. Dus de deur open gezet en zeer gelukkig als het om ons woonplekje gaat, verder gekookt . Geen foto dus, maar ik wil dit geluksmomentje graag met jullie delen. Het had iets sereens......zo prachtig. Het duurde wel een half uur....
Dat is zeker een boel eten. Maar alle choristen gaan aan de bak.
Bootsiebob
Geplaatst: 14-05-23 13:19
Moonsparkle een vriend van me fotografeerde deze gisteren in Engeland. Is dit jonge houtknotszwam? (Dodemansvingers) Een paar dagen eerder was het bedekt met lichtgrijze sporen. Hij heeft meer foto’s ervan eventueel. (Ik heb toestemming deze te plaatsen hier )
BeFunny
Geplaatst: 14-05-23 15:13
Vandaag heb ik hardgelopen, mijn eerste 15km, wel supertraag maar dat geeft niet. Gelukkig was het hier vanmorgen nog wat aan de frisse kant.
Erg mooi. Eerst naar de panorama lift. Hier kijk je dus 65 meter naar beneden.
En beneden. Naar fort niedergrunewald. Het museum in het fort,er waren buiten mij nog 2 bezoekers. En het was gratis.
En aardig rond gewandeld.
Na de middag ook nog naar het archeologie museum.
En weer naar de auto.
En toen in Saarburg nog even langs de waterval gelopen.
gaucho
Geplaatst: 14-05-23 17:37
Gaaf weekend heb je zo Lizard
Wij hebben net nog een rondje gelopen met Jex vlakbij. Michiel zijn knie ging vandaag een stuk beter dus we hebben lekker gelopen. Wel warm inderdaad .
En goed dat het zo goed ging vandaag gaucho en Michiel
moonsparkle
Geplaatst: 14-05-23 17:46
Boots dat heb je goed of de esdoornhoutsknotszwam kan ook nog
Gaucho mooi groen
Lizard mooi zeg die oude gebouwen en die kanalen met die watervallen! Genieten daar
DideH
Geplaatst: 14-05-23 19:11
Goed bezig BeFunny!
Wat een gek ding boots
Beviel het eten Pien?
Lizard heeft de mooie plekjes weer weten te vinden!
Mooi groen Gaucho!
Hier nog even een klein avondrondje gedaan van een km of 3. Ben heel blij dat het weer langer licht is en het weer beter weer wordt! Denk dat het aantal fotos van avondrondjes van iedereen weer hier gaat toenemen