Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mriek1990 schreef:Hahaha ik ga stuk! Onze jongen vind badje ook helemaal poedersuikerl
Wij zijn vanochtend met Hidde naar de baby spa geweest. Zie hier wat meneer er van vond...![]()
[ [url=m/WMkZuP.jpg]Afbeelding[/url] ]
We mogen gelukkig nog een keer kosteloos terug komen.
Kiwipitje schreef:mriek1990 schreef:Hahaha ik ga stuk! Onze jongen vind badje ook helemaal poedersuikerl
Wij zijn vanochtend met Hidde naar de baby spa geweest. Zie hier wat meneer er van vond...![]()
[ [url=m/WMkZuP.jpg]Afbeelding[/url] ]
We mogen gelukkig nog een keer kosteloos terug komen.
Waar ik mijn zwangerschapscursus deed wordt ook baby massage cursus gegeven maar hij wordt mega boos als we hem uitkleden dus ik durf het nog niet aan
Heb gisteren voor het eerst zonder tepelhoedje kunnen voeden aan één tet en vandaag op een terras. Doodeng maar het ging super
Melanie_D schreef:Ik ben ook zo benieuwd naar hoe het met Gnome gaat!
Ach, Mriek. Dat snoetje, haha. Fijn dat jullie nog een keertje terug mogen komen. Misschien was het even wennen en is het de volgende keer wel fijn. Geniet hij normaal wel van zijn badje?
Kiwipitje, wat een fijn nieuws! En dapper om op het terras te voeden. Lijkt mij toch een drempel voor de eerste keer, hoewel het natuurlijk heel normaal zou moeten zijn.
[***], hopelijk gaat het morgen weer beter...
Hier vooral een benauwd gevoel van weinig longinhoud en een buik die tegen mijn longen drukt. Met name langere autoritten zijn echt niet fijn en een hele dag werken is ook pittig. Hopelijk wordt het beter als ze met een paar weken gaat indalen
Overigens was mijn ijzergehalte wat aan de lage kant: 6,4 en daarmee net op het randje. Niets zorgwekkend, want de grenswaarde is 6,3, maar toch even op voeding letten en extra Floradix. Over een paar weken nog weer even kijken of het dan verbeterd is, of in ieder geval niet verlaagd.
mriek1990 schreef:Hancox vervelend van dat beurse gevoel. Is 'ie ook echt aan het schoppen?
Melanie hoop dat de Floradix helpt bij je ijzergehalte. Rot zeg van dat auto rijden. Zal fijn zijn als dat gevoel weg trekt als 'ie indaalt.
Hidde vindt in bad gaan en douchen echt heerlijk, je ziet hem dan genieten. Daarom dacht ik ook dat zo'n float sessie helemaal zijn ding zou zijn.
Marlis heb je het gevoel dat de tabletten helpen bij jou?
Ballard waarom moet je weer bloedprikken? Of "gewoon" controle?
Zo spannend met Gnome! Ze reageert normaal wel actief hier, dus denk dat ze wel bezig is.Hopelijk lezen we snel een goed verhaal. ♡