Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-23 11:34

Awww, dat is geen ontspannen baby :')

linda2008

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-23 12:16

Wel een duidelijke mening := heel netjes dat jullie nog eens terug mogen komen :)

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-23 12:17

Haha aawh dat gezichtje :') supersneu dat hij het zo verschrikkelijk vond! Misschien is hij de volgende keer gewend

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-23 12:18

Sorry ik moest wel een beetje lachen om zijn gezicht :(:)
Fijn dat jullie kosteloos terug mogen komen.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-23 12:27

mriek1990 schreef:
l

Wij zijn vanochtend met Hidde naar de baby spa geweest. Zie hier wat meneer er van vond... _O-
[ [url=m/WMkZuP.jpg]Afbeelding[/url] ]

We mogen gelukkig nog een keer kosteloos terug komen. :=
Hahaha ik ga stuk! Onze jongen vind badje ook helemaal poedersuiker :=

Waar ik mijn zwangerschapscursus deed wordt ook baby massage cursus gegeven maar hij wordt mega boos als we hem uitkleden dus ik durf het nog niet aan :=

Heb gisteren voor het eerst zonder tepelhoedje kunnen voeden aan één tet en vandaag op een terras. Doodeng maar het ging super :)

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-23 12:34

Kiwi weer een mijlpaal!

Gnome succes!

Mriek arme Hidde :') geen succes duidelijk.

Charlotte wat een boef!

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-23 12:43

Haha ik moest ook best wel lachen. Op hun site staan allemaal foto's van super ontspannen babytjes, maar nee hoor die van ons zet het op een krijsen!
Hij kreeg hiervoor een massage, dat vond hij wel lekker.
En inderdaad heel netjes dat we nog een keer terug mogen komen, echt heel lief!

Kiwi wat top ja! Gaat steeds beter dus, echt fijn. :D

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-23 12:56

Prachtige foto Mriek!
Gebeurd het vaker dat ze er gewoon niks aan vinden? Of is dat echt uitzondering?

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-23 13:32

:') Die Hidde :')

Fijn kiwi dat dat goed gaat!!

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-23 13:37

Sting schreef:
Prachtige foto Mriek!
Gebeurd het vaker dat ze er gewoon niks aan vinden? Of is dat echt uitzondering?

Het gebeurt wel vaker. :)Daarom doen ze ook niet moeilijk over nog een keer proberen. Kan best zijn dat hij de volgende keer het heerlijk vindt.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-23 14:35

Ik hoop dat hij er de volgende keer meer van geniet. :D

En hopelijk gaat alles goed bij Gnome!

Hier heb ik het gevoel dat alles tussen m'n navel en borsten aan de binnenkant beurs is en hij blijft maar bewegen. Vandaag ben ik er ook wel een beetje klaar mee. :')

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-23 14:54

mriek1990 schreef:
Denk veel aan je Gnome. Ben zo benieuwd hoe het gaat!

Wij zijn vanochtend met Hidde naar de baby spa geweest. Zie hier wat meneer er van vond... _O-

:') ben benieuwd wat hij er dan van vindt!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-23 14:55

Kiwipitje schreef:
mriek1990 schreef:
l

Hahaha ik ga stuk! Onze jongen vind badje ook helemaal poedersuiker :=

Waar ik mijn zwangerschapscursus deed wordt ook baby massage cursus gegeven maar hij wordt mega boos als we hem uitkleden dus ik durf het nog niet aan :=

Heb gisteren voor het eerst zonder tepelhoedje kunnen voeden aan één tet en vandaag op een terras. Doodeng maar het ging super :)

Wat goed!

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-23 16:50

Ik ben ook zo benieuwd naar hoe het met Gnome gaat!

Ach, Mriek. Dat snoetje, haha. Fijn dat jullie nog een keertje terug mogen komen. Misschien was het even wennen en is het de volgende keer wel fijn. Geniet hij normaal wel van zijn badje?

Kiwipitje, wat een fijn nieuws! En dapper om op het terras te voeden. Lijkt mij toch een drempel voor de eerste keer, hoewel het natuurlijk heel normaal zou moeten zijn.

[***], hopelijk gaat het morgen weer beter...

Hier vooral een benauwd gevoel van weinig longinhoud en een buik die tegen mijn longen drukt. Met name langere autoritten zijn echt niet fijn en een hele dag werken is ook pittig. Hopelijk wordt het beter als ze met een paar weken gaat indalen :)
Overigens was mijn ijzergehalte wat aan de lage kant: 6,4 en daarmee net op het randje. Niets zorgwekkend, want de grenswaarde is 6,3, maar toch even op voeding letten en extra Floradix. Over een paar weken nog weer even kijken of het dan verbeterd is, of in ieder geval niet verlaagd.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-23 16:54

Melanie_D schreef:
Ik ben ook zo benieuwd naar hoe het met Gnome gaat!

Ach, Mriek. Dat snoetje, haha. Fijn dat jullie nog een keertje terug mogen komen. Misschien was het even wennen en is het de volgende keer wel fijn. Geniet hij normaal wel van zijn badje?

Kiwipitje, wat een fijn nieuws! En dapper om op het terras te voeden. Lijkt mij toch een drempel voor de eerste keer, hoewel het natuurlijk heel normaal zou moeten zijn.

[***], hopelijk gaat het morgen weer beter...

Hier vooral een benauwd gevoel van weinig longinhoud en een buik die tegen mijn longen drukt. Met name langere autoritten zijn echt niet fijn en een hele dag werken is ook pittig. Hopelijk wordt het beter als ze met een paar weken gaat indalen :)
Overigens was mijn ijzergehalte wat aan de lage kant: 6,4 en daarmee net op het randje. Niets zorgwekkend, want de grenswaarde is 6,3, maar toch even op voeding letten en extra Floradix. Over een paar weken nog weer even kijken of het dan verbeterd is, of in ieder geval niet verlaagd.

Aah die floradix is zo vies aha.
Hier eventjes gehad ook van autorijden niet fijn en snel benauwd. En ondanks niet ingedaald wel weer over gegaan. Nu geen last van

Hier moet ik elke dag ferrofumaraat tabletten slikken door veel te lage ferritine waarde en ook te laag Hb. Verloskundige deed hier niks aan behalve floradix

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-23 22:02

Wat balen Melanie! Baby is nog niet ingedaald of zit je buik gewoon ook echt hoog? Vervelend ook van het ijzergehalte, ik hoop dat het helpt om het weer wat omhoog te krijgen.

Ik moet ook weer bloedprikken, dus ben benieuwd hoe het met het ijzer staat. Ik voel me verder prima, dus ben benieuwd of het ook prima is.

Ben verder ook heel benieuwd hoe het met Gnome gaat! Hopelijk verloopt alles voorspoedig!

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-23 22:22

Hancox vervelend van dat beurse gevoel. Is 'ie ook echt aan het schoppen?

Melanie hoop dat de Floradix helpt bij je ijzergehalte. Rot zeg van dat auto rijden. Zal fijn zijn als dat gevoel weg trekt als 'ie indaalt.
Hidde vindt in bad gaan en douchen echt heerlijk, je ziet hem dan genieten. Daarom dacht ik ook dat zo'n float sessie helemaal zijn ding zou zijn.

Marlis heb je het gevoel dat de tabletten helpen bij jou?

Ballard waarom moet je weer bloedprikken? Of "gewoon" controle?

Zo spannend met Gnome! Ze reageert normaal wel actief hier, dus denk dat ze wel bezig is. :) Hopelijk lezen we snel een goed verhaal. ♡

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-23 22:25

mriek1990 schreef:
Hancox vervelend van dat beurse gevoel. Is 'ie ook echt aan het schoppen?

Melanie hoop dat de Floradix helpt bij je ijzergehalte. Rot zeg van dat auto rijden. Zal fijn zijn als dat gevoel weg trekt als 'ie indaalt.
Hidde vindt in bad gaan en douchen echt heerlijk, je ziet hem dan genieten. Daarom dacht ik ook dat zo'n float sessie helemaal zijn ding zou zijn.

Marlis heb je het gevoel dat de tabletten helpen bij jou?

Ballard waarom moet je weer bloedprikken? Of "gewoon" controle?

Zo spannend met Gnome! Ze reageert normaal wel actief hier, dus denk dat ze wel bezig is. :) Hopelijk lezen we snel een goed verhaal. ♡

Merk er nog niks van maar staat natuurlijk ook drie maanden voor om het weer op peil te krijgen. En ik voelde me niet slecht ondanks veel te lage waarden.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-23 22:29

Is een appgroep trouwens geen idee voor degene die dat willen? Dat reageert toch makkelijker en leest makkelijker als we het straks allemaal druk hebben met kleintjes lijkt mij.

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-23 23:03

Floradix is inderdaad vies, haha! Maargoed, het is maar een kleine hoeveelheid, dus het is ook zo weg. Heb het idee dat mijn buik vooral gewoon heel groot is en daarom van boven veel druk geeft bij het zitten:') Sommige mensen zijn zo mooi elegant zwanger, ik voel me echt een zeekoe. Maargoed, geeft ook niet. Ben nu ruim 30 weken, dus nog geen ingedaalde baby.

Ballard, had jij ook problemen met je ijzergehalte? Of moet je bloedprikken voor iets anders en nemen ze je ijzergehalte mee?

Marlis, gelukkig heb jij geen last meer van benauwdheid. Moet je binnenkort dan ook nog een keer prikken ter controle?

Als er interesse is in een appgroep, vind ik het wel leuk om aan te sluiten: reageert makkelijker inderdaad en is ook iets minder openbaar qua foto's etcetera ;)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-23 23:53

App groep vind ik ook een leuk idee maar alleen als iedereen daar oké mee is.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-23 23:56

Hi allemaal. Hier helaas geen leuke bevalling gehad. Ging allemaal van 0 naar 100 met de weeën en eenmaal volledige ontsluiting stopte de weeën ermee. Was echt een horror bevalling waarbij uiteindelijk een ingreep nodig was maar de details bespaar ik jullie ivm de komende bevallingen. Zegt natuurlijk niets over hoe het bij jullie gaat. Mocht iemand het hele verhaal willen weten, pb me eventjes.

Maargoed hij is er dus bij deze stel ik jullie voor aan onze trots, Boris. Hij is groot voor de termijn. Ruim 3900 gram en 53cm lang. Moest zelfs na zijn schouders nog even mee persen. Hij wordt dan ook op suiker getest. Van de 4x zijn er tot nu toe 3 goed dus lijkt allemaal goed gelukkig.

Hij doet het erg goed tot zover. Borstvoeding wil nog niet dus dat zorgt wel voor wat frustratie bij ons beide. Straks bij de laatste controle even horen of ze het een probleem vinden als ie gewoon even de fles krijgt.

Maar meiden ondanks alle hel en nog best een hersteltijd te gaan.. Eenmaal geboren was alles vergeten en vergeven. Het is echt liefde op het eerste gezicht en je bent zelf ook een ander persoon.

We morgen morgenochtend als het goed is lekker naar huis dus dan zal ik even bijlezen en waar nodig reageren. Dikke kus van ons.

Afbeelding

Afbeelding

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 00:14

Aah gefeliciteerd met jullie knappe mannetje. En fijn dat jullie morgen naar huis mogen.

Een bevalling kan idd zo anders lopen. Heb het toen bij mijn zus ervaren. We hebben er geen invloed op helaas.

Gelukkig jullie beide in orde en nu lekker genieten en de tijd nemen om te herstellen. Hopelijk komt de borstvoeding nog op gang.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 00:16

Voor degene die in appgroep willen mogen hun nummer via pb naar mij sturen. Maak ik het aan

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-23 00:22

Marlis schreef:
Voor degene die in appgroep willen mogen hun nummer via pb naar mij sturen. Maak ik het aan

Ik sluit graag aan als iedereen uit dit topic bevallen is. Ben anders bang dat deze stil valt :)