is 254 km door de woestijn... wel met overnachtingen erbij maar één van de zwaarste ultra's die er bestaat volgens mij.. hardlopen met soms temperaturen van 50 graden, heuvel op- en afwaarts en door het zand.. brr Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Fearn schreef:De Des Sables ultramarathon is trouwens ook interessant om te bekijkenis 254 km door de woestijn... wel met overnachtingen erbij maar één van de zwaarste ultra's die er bestaat volgens mij.. hardlopen met soms temperaturen van 50 graden, heuvel op- en afwaarts en door het zand.. brr

herkenbaar! Mooie schoenen ook, hier zitten de Asics ook fijn met genoeg ruimte aan de voorkant.

) en wil niet meer anders. Ik ben slecht in het vinden van kortingen dus betaal vaak de volle mep, is het ook meer dan waard, maar korting is altijd fijn.
Supervixen schreef:Fearn schreef:De Des Sables ultramarathon is trouwens ook interessant om te bekijkenis 254 km door de woestijn... wel met overnachtingen erbij maar één van de zwaarste ultra's die er bestaat volgens mij.. hardlopen met soms temperaturen van 50 graden, heuvel op- en afwaarts en door het zand.. brr
Yep en helemaal self supported zo ongeveer.
Ik volg iemand op insta die daar in 2024 aan mee doet.
ben nu ook wel benieuwd. Nog meer motivatie haha!
vind het donker gewoon niet zo leuk en minder veilig in deze buurt.
en lekker in de zomer of zo.
mijn plan is ook om de auto in Elst of Lent te zetten en vanaf daar de trein te pakken naar Nijmegen. Mijn startnummer is al binnengekomen.

Cool dat je moeder vroeger vooraan mocht starten Suusje 

(ps. Moeder van Ieris bedoel je denk ik, mijn moeder red het eind van de straat niet eens hardlopend)
), ik had ook gehoopt dat er onderweg pepernoten in alle soorten en maten zouden zijn, maar volgens Puera krijg je snert na afloop en zijn er geen pepernoten