Faringo ik word blij van jouw foto‘s! En jou is het gelukt om die mooie blauwe erop te krijgen Lukt mij nooit, zo gaaf! Hoe doe je dat zonder dat je lens beslaat, of was het niet zo vochtig binnen?
Gaucho wat goed dat jij die afstand kunt hardlopen. En leuk dat jullie Bokkers samen kunnen lopen. Ziet eruit als een mooie route.
Mandyy lekker weer zeg, en dat mannetje is erg creatief gemaakt. Lunch ziet er ook goed uit
Morgen poging 2 voor de wandeling die we vandaag wilden doen. Gaucho ben je Tryfan, Bristly Ridge of The Devil‘s Kitchen al eens opgeweest? Daar moet je scramblen, zeer intensief maar ook tof.
Heb ik lang geleden gedaan toen ik nog fit was. Ook the Snowdon Horseshoe met Crib Goch. Durf ik nu niet meer, mijn enkels zijn zo zwak
Maar echt machtig mooi om te doen
gaucho
Geplaatst: 20-03-22 09:07
Heel gaaf Faringo
Toen ik in Wales was, was ik nog niet zo actief / sportief en waren mijn enkels een stuk zwakker dan nu toen durfde ik dat dus niet aan.
Zou ik nu wel doen, dus mooie reden om terug te gaan. Ben benieuwd naar jouw foto's.
Straks naar Katwijk, maar weer ziet er wat minder zonnig uit vandaag. Wordt in ieder geval een lekkere strandwandeling.
Veel plezier vandaag allemaal. Ik ga zo lekker met de poezies naar het bos en vanmiddag de verjaardag van mn oma dus wordt niet een al te lange wandeling.
Hopelijk toch een zonnige dag in Katwijk gaucho, veel plezier!
Goof
Geplaatst: 20-03-22 12:01
Wat een mooie foto's Mandy, Gaucho en Faringo. 17 km hardlopen met hoogteverschillen, heftig pff. Maar heel mooi daar. Faringo, ik vind vlindertuinen mooi, maar ik krijg serieuze paniek van vliegende insecten. Ben er ooit in 1 geweest, ben eruit gerend (dit is geen grap.....)
pien_2010
Geplaatst: 20-03-22 12:06
Nederland is prachtig. We hebben hazen gezien, grutto's, eenden, ganzen, meeuwen, kievitten en genoten van deze mooie nl vogels en de polder.
Internet is traag, dus ik laat het bij genieten van jullie foto's!
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 20-03-22 12:07, in het totaal 1 keer bewerkt
De zon kwam hier ook precies op tijd door. We hebben een ronde Mastbos gedaan. Mijn vriend is aan het afstuderen dus lekker alleen met de poesjes aan de wandel. Die hebben ook genoten