Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilse_123 schreef:Schandalig toch al die pannetjes.
Je hebt het recht te demonstreren, prima. Maar dan jezelf 0,0 aan de maatregelen houden, asociaal richting iedereen die wel z'n best doet en zeker tegenover horeca e.d. die er extra onder lijden.
Elkaar nu mooi besmetten, zijn ze over 5/6 dagen zelf besmettelijk, precies optijd voor kerst.
safina schreef:Ik vind het een grappig liedje. Toch vraag ik me wel af hoe het voor mensen is die kritisch zijn over wat er allemaal gebeurt en die niet op hun pannetje bij de hofvijver gaan staan te trommelen. En die niet raar reageren als een reporter ze vragen stelt. Baal je er op een gegeven moment dan niet ontzettend van dat die extreme wappies steeds worden neergezet als vertegenwoordigers van jouw groep? En zich zelfs zo belachelijk maken dat er dit soort liedjes over gemaakt worden? Ik kan me zo voorstellen dat je daar echt niet blij van wordt.
Shadow0 schreef:safina schreef:Baal je er op een gegeven moment dan niet ontzettend van dat die extreme wappies steeds worden neergezet als vertegenwoordigers van jouw groep?
Hoe worden wappies neergezet als vertegenwoordigers van 'jouw' groep? Gewoon niet bij de wappies horen, dan is het ook jouw groep niet.
safina schreef:Ik vraag me af of het op die manier neerzetten van een groep de dialoog wel ten goede komt. Is het niet een extreme groep die onterecht teveel op de voorgrond komt t.o.v. mensen waar wellicht nog wel een fatsoenlijk gesprek mee te voeren is?