Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Junia schreef:Wat verschrikkelijk! Ik ken je niet eens, maar dit wens je niemand toe.
Wat een vreselijke rotziekte is het toch.
Beetje stom misschien om nu over mijn eigen situatie te beginnen, maar ik ben zelf als jong kind mijn moeder verloren aan kanker. Mocht je dit nog lezen wil ik je graag zeggen dat ik nu (27 jaar later ) nog steeds kan voelen hoeveel ze van mij hield en dat ze mij nog dagelijks veel kracht geeft, omdat ik haar altijd bij me draag in mijn hart. Liefde overwint alles. Ik wens je daarom ook heel veel liefde en fijne momenten met je gezin toe. Geloof mij maar dat je altijd bij ze blijft.
pien_2010 schreef:Junia schreef:Wat verschrikkelijk! Ik ken je niet eens, maar dit wens je niemand toe.
Wat een vreselijke rotziekte is het toch.
Beetje stom misschien om nu over mijn eigen situatie te beginnen, maar ik ben zelf als jong kind mijn moeder verloren aan kanker. Mocht je dit nog lezen wil ik je graag zeggen dat ik nu (27 jaar later ) nog steeds kan voelen hoeveel ze van mij hield en dat ze mij nog dagelijks veel kracht geeft, omdat ik haar altijd bij me draag in mijn hart. Liefde overwint alles. Ik wens je daarom ook heel veel liefde en fijne momenten met je gezin toe. Geloof mij maar dat je altijd bij ze blijft.
Deze post van Junia ontroert me zeer. Dit omdat de kinderen van de paar vriendinnen van mij en moeders die ook te jong overleden zijn precies hetzelfde zeggen. Dit blijkt zo waar te zijn. En al die kinderen zijn fijne en leuke mannen en vrouwen geworden. Zelfs die kinderen die vreselijk jong waren, zoals jouw jongste verwoorden dit zo als volwassene zijnde.