En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 08:24

Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte voor jou en iedereen die je lief hebt. :(:)

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 08:26

Nog een meelezer.

Wat een vreselijk klote nieuws. Zo jong en dan dit. Met jonge kinderen. Het moet eigenlijk allemaal nog beginnen.

Wens jullie veel kracht en liefde toe.

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 08:27

Ook hier een stille meelezer. Ik weet ook niet goed wat te zeggen, maar ik wil jou en je mooie gezinnetje en de rest van de familie/vrienden heel veel sterkte wensen.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 08:28

Junia schreef:
Wat verschrikkelijk! Ik ken je niet eens, maar dit wens je niemand toe.
Wat een vreselijke rotziekte is het toch.

Beetje stom misschien om nu over mijn eigen situatie te beginnen, maar ik ben zelf als jong kind mijn moeder verloren aan kanker. Mocht je dit nog lezen wil ik je graag zeggen dat ik nu (27 jaar later ) nog steeds kan voelen hoeveel ze van mij hield en dat ze mij nog dagelijks veel kracht geeft, omdat ik haar altijd bij me draag in mijn hart. Liefde overwint alles. Ik wens je daarom ook heel veel liefde en fijne momenten met je gezin toe. Geloof mij maar dat je altijd bij ze blijft.

Deze post van Junia ontroert me zeer. Dit omdat de kinderen van de paar vriendinnen van mij en moeders die ook te jong overleden zijn precies hetzelfde zeggen. Dit blijkt zo waar te zijn. En al die kinderen zijn fijne en leuke mannen en vrouwen geworden. Zelfs die kinderen die vreselijk jong waren, zoals jouw jongste verwoorden dit zo als volwassene zijnde.

MarliesV

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 08:32

lieve Quera, ik heb gisteren nog even voor een dagje uit je topic aangeklikt, gewoon elke ochtend een update lezen. En nu deze update, dit alles verwoestende nieuws.

Ik wil jou en iedereen die je lief heeft heel veel sterkte wensen deze laatste periode. Dat liefde en warmte jullie mag omringen. Dat de pijn zich laat bestrijden en dat je nog een paar fijne herinneringen kan maken met elkaar.

shetjeIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 08:33

Meid, wat is dit ontzettend waardeloos... Woorden schieten me te kort. Ik wens je alle kracht toe om deze periode zo goed mogelijk door te komen. Sterkte!

marjo1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 08:36

Woorden te kort... Wat een krachtige en bijzondere vrouw ben jij! Ik wil je heel veel moed, kracht en sterkte wensen :(:) Y;( . Wat zal iedereen trots op je zijn, op wat voor een strijd jij hebt geleverd. Je bent voor altijd

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 08:38

appelflap zeg!!
Wat schrik ik hier van.. |(

Heb er geen woorden voor Roby.
Ik wil je en natuurlijk je gezin veel sterkte wensen.
Ik denk aan jullie. Y;(

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 08:42

Jeetje! Sorry ook ik reageer niet vaak in topics, maar heb die van jou altijd mee gelezen. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen heel eerlijk gezegd. Wat een kl*te nieuws! Je bent zo'n sterke vrouw, hebt zo enorm hard gevochten om zo lang mogelijk bij de mensen te mogen zijn van wie je houd en die van jou houden... En dan nu dit nieuws, dit verwachte ik ( en ik zie vele met mij ) niet...

Heel veel sterkte, in deze zeer zware en moeilijke tijd!

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 08:50

Jeetje quera, ik lees al die tijd al (stil) mee. Maar hier schrik ik toch wel van! Ik wil jou en je gezin/familie heel veel sterkte wensen Y;(

Remembrance

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 08:59

Ook ik lees al heel lang stil mee. Ik heb hier echt geen woorden voor. Dit komt zo ontzettend hard binnen...
Dit is het nieuws wat niemand verwachtte te krijgen, en waarvan we allemaal hoopten dat het pas jaren later zou komen.

Ik wens jou en je familie/vrienden alle sterkte mogelijk.
Y;( Y;( Y;(

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 09:04

Ik wens je aanvaarding, rust en vrede.
Ik wens dat je je verjaardag nog mag vieren.
Ik wens dat we je mogen dragen, net dat kleine stukje verder, die korte tijd langer waartoe hoop in staat is.
Ik wens jou en jouw familie veel kracht en liefde toe.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 09:11

Hier ook een stille meelezer. Wat vreselijk moet dit voor jou en je naasten zijn.

Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe...

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 09:16

pien_2010 schreef:
Junia schreef:
Wat verschrikkelijk! Ik ken je niet eens, maar dit wens je niemand toe.
Wat een vreselijke rotziekte is het toch.

Beetje stom misschien om nu over mijn eigen situatie te beginnen, maar ik ben zelf als jong kind mijn moeder verloren aan kanker. Mocht je dit nog lezen wil ik je graag zeggen dat ik nu (27 jaar later ) nog steeds kan voelen hoeveel ze van mij hield en dat ze mij nog dagelijks veel kracht geeft, omdat ik haar altijd bij me draag in mijn hart. Liefde overwint alles. Ik wens je daarom ook heel veel liefde en fijne momenten met je gezin toe. Geloof mij maar dat je altijd bij ze blijft.

Deze post van Junia ontroert me zeer. Dit omdat de kinderen van de paar vriendinnen van mij en moeders die ook te jong overleden zijn precies hetzelfde zeggen. Dit blijkt zo waar te zijn. En al die kinderen zijn fijne en leuke mannen en vrouwen geworden. Zelfs die kinderen die vreselijk jong waren, zoals jouw jongste verwoorden dit zo als volwassene zijnde.

Naar aanleiding van een PB die ik met Pien had..

Mijn beide ouders zijn overleden als gevolg van een verkeersongeval toen ik 4 jaar oud was.

En ik kan onderschrijven wat Junia zegt. Ik heb mijn moeders liefde en nabijheid altijd gevoelt.

Ik ben niet gelovig of wat dan ook...maar zo voelde het voor mij wel.

Ik ben door mijn oma opgevoed(de moeder van mijn moeder(zij was wel gelovig) en iedere keer als we een Jacobsladder zagen zei ze: kijk daar kijkt je moeder tussen de wolken naar je om te zien of het goed met je gaat.

En nog altijd als ik een Jacobsladder zie dan kijk ik naar boven en zeg ik: Dag mama.
En dan voel ik dat ze er voor me is.

Afbeelding

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 09:18

Lamgeslagen, hoe vreselijk is dit.

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 09:22

Hier ook een stille meelezer..

Wat schrik ik hier van! Woorden schieten mij tekort..

Ik wil jou en je gezin / familie heel veel sterkte toe wensen! Y;(

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 09:28

Ongelooflijk lieve Roby hoe jij zoveel bokkers, ja mij ook, aan het huilen weet te krijgen.
Gewoon omdat je zo’n tof mens ben.

Ik kan mij niet voorstellen hoe zwaar dot voor jouw naasten en jou moet zijn.

Ik ben niet echt gelovig.
Maar als er een hemel is kom jij er zeker in.
Veel te vroeg, dat wel.

Knuffel.

Mirranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 09:30

Lieve Roby,

De deur die al die tijd op een kier stond, waardoor je naar binnen en naar buiten kon glippen is met een harde klap dicht gevallen.

Ik ben geen frequent poster op Bokt maar volg wel veel topics. De jouwe is er een van. Met veel respect heb ik je topic gevolgd en gehoopt dat je nog heel lang met je gezinnetje mooie herinneringen mocht maken. Je laatste post was echter onherroepelijk en gaat door merg en been. Het was me wel duidelijk dat je je echt niet lekker voelde, anders zou je immers zo weer thuis geweest zijn.

Ik heb bijzonder veel respect voor je positieve instelling, kracht en opgewektheid en wat een mooi gezin heb je.
Zou ik de klok voor je kunnen terugdraaien, dan met alle liefde.

Ik hoop dat je heel snel naar de Hospice kan en daar omringt door je lieve familie, je meisjes en je man aan je laatste reis mag beginnen.

Je meiden lijken sprekend op je en gaan zeker de herinnering aan jou levend houden.

Zo oneerlijk en hartverscheurend dit. Je hebt heel Bokt geraakt en ontroerd met je levensverhaal, dat is wel duidelijk. Iedereen voelt zich met jou, een beetje verslagen.

Lieve Roby, ik wil je heel veel sterkte wensen. Y;(

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 09:36

Oh nee.. lieve Roby

Ook hier nog een stille volgster van jouw topic. Als jonge moeder grijpt jouw verhaal me al vanaf het begin aan.

Voor nu wens ik je niets anders dan nog zoveel als mogelijk dierbare momenten te beleven met jouw geliefden en de komende tijd zo pijnvrij als kan te beleven.

Heel veel sterkte...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 10:10

Gisteren al gereageerd in dit topic, maar het laat me niet los..
Wat is het toch ontzettend oneerlijk ;(

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 10:13

Cayenne schreef:
Gisteren al gereageerd in dit topic, maar het laat me niet los..
Wat is het toch ontzettend oneerlijk ;(

Het blijft in je hoofd spoken.. Heb er niet van kunnen slapen ;(

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 10:16

Wat een reacties...jeetje vrouw kun je zien wat je topic voor ons betekent. Je raakt mij met hoe je bent.... een topper!
Ook mij laat het niet los. Hoop dat je nog iets hebt kunnen slapen. Wat zal die fabriek in je hoofd als een malle tekeer gaan.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 10:17

Meelezer....
Geen woorden voor.... wat erg voor jou, maar ook voor je gezin... Je hebt je kinderen een superstart gegeven, de fundering voor de rest van hun leven, ook al heb je ze veel te kort kunnen liefhebben en troosten en te kort vreugde met ze kunnen delen, dit stukje zullen ze altijd bij zich hebben in al hun doen en laten en jou in hun hart....

Ik wil jou en je gezin heel veel sterkte wensen.... het leven is soms gewoon zo oneerlijk....

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 10:18

Ik denk elk moment aan jou. Je bent echt een kanjer.

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 10:20

Heb nog over je gedroomd. Hier ook twee dochtertjes. Het breekt gewoon mijn hart ;( . Ik zou je zo graag nog meer tijd geven Y;(