Yellowbird schreef:Welkom![]()
Hier een nieuwe hobby erbij![]()
[ [url=m/b8w787.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw heel mooi! Is dit alleen voor de knutsel of wil je het ook op echte nagels doen? Zou het dan zo zonde vinden dat je na drie weken moet wisselen haha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DemDeempel schreef:Sure_lee schreef:Nou ik heb ook gefreubeld vandaag....
Was alleen zo blond om bij 1 hand de primer te vergeten bedenk ik mij nu.
Nou ben heel benieuwd hoe het blijft zitten.
Voor:[ [url=m/nSO4Zg.jpg]Afbeelding[/url] ]
De spulletjes:
[ [url=m/HIbwQk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een na:
[ [url=m/SAmMqd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuke kleur, heb je er een topcoat met glitters op gedaan?
Ik ben alles behalve een expert en doe het ook alleen bij mezelf dus je hoeft niet te reageren hoor haha.
Maar de nagels lijken heel dik, heb je de oude nagels er niet eerst afgehaald? Als ik het bij mezelf doe lijkt het niet veel dikker dan gewone nagellak namelijk.
De primer gebruik ik eigenlijk alleen voor de topjes mijn wijsvingers omdat ik die veel gebruik met typen, de andere nagels niet. Moet eerlijk toegeven dat ik weinig verschil merk met wanneer ik het wel of niet heb gebruikt dus ik denk dat je er niet veel last van gaat krijgen omdat je het bent vergeten.
DemDeempel schreef:Yellowbird schreef:Welkom![]()
Hier een nieuwe hobby erbij![]()
[ [url=m/b8w787.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw heel mooi! Is dit alleen voor de knutsel of wil je het ook op echte nagels doen? Zou het dan zo zonde vinden dat je na drie weken moet wisselen haha
Simbaa schreef:Wat zijn die risico’s dan precies? Ik zie die niet zo 1,2,3, maar ik hoor het graag! Als ik ze zelf zou kunnen zetten kan ik weer andere dingen laten doen door mijn styliste, maar daar heb ik nu geen budget voor.
Dus die raakt mij zeker niet kwijt als klant