Nee wat een hell, dit vond ik echt oprecht niet tof... Zo nog 1x op beide plekken en dan oprecht nooooit meer
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Anoniem schreef:Ik ben niet bekent in alkmaar dus kan je helaas niet helpen
Ik doe nooit nooit nooit nooit nooit nooit noooooit meer m'n elleboog of dat binnenstukje, wat een pijn![]()
Maar de lijnen zitten al, 20 minuten, die gozer is zo snel!
En dan moet mijn andere arm nog
weet je wat ook zo lekker voelt? Zijkant van je arm ten hoogte van je elleboog 

Ik beet de hele tijd op m'n vest, hij noemde me een konijn omdat ik steeds een piepgeluid maakte

Succes nog even!
Namira542 schreef:Char_lotte, ik vind beide dus wel wat hebben. Alleen als ik het me ''inbeeld'' hoe ik hem wil zie ik hem meteen met kleur. Maar als ik dan van die mooie black&gray ontwerpen zie begin ik weer te twijfelen.
Bedoel je welke shop of waar ik hem wil?
De plek had je eerder al geplaatst toch, op je rug dacht ik?Anoniem schreef:Namira wil je dan realisch kleur ook?
En hij staat!5,5 uur, 30 maart de laatste sessie incl touch-up en dan helemaal klaar
[ [url=m/y61a6p.jpg]Afbeelding[/url] ]
Later een close-upje van de roosjes
5.5 uur though
De dingetjes die bijv wat minder mooi genezen, of waar achteraf blijkt dat de inkt niet gepakt heeft, ik heb zo'n stukje op de bovenste roos namelijk
nog even anderhalve dag volhouden voor de second skin eraf mag en ik eindelijk ook mooie foto kan maken
En dan is de tattoo nog niet eens gezet
Dat het zeer (tot hels qua pijn) gaat doen maakt me niet eens zo uit maar het contact zoeken...en dan als dàt eenmaal gelukt is het binnenlopen... Nou....wordt nu al gek
Heb dankzij dit topic dan nu wel 1 artiest die er voor mij uitspringt maar nog twee shops waar ik het werk van moet checken dus helemaal eruit ben ik ook niet maar toch...