Naar de sportschool!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 00:01

Mama3 schreef:
Wat handig schema's met plaatjes. Ik wou dat mijn trainer dat deed. Ik zal het vrijdag eens introduceren..

Die van mij kan je zelfs aanklikken en dan laat ie een animatie van de oefening zien, hij kan ook voor je tellen (je moet dan gewoon met het filmpje meedoen) echt hilarisch :') en zo handig! Als je dan even niet weet hoe je een oefening goed uit moet voeren kan je gewoon de voorbeeld animatie bekijken :)) er zit ook een knop “start workout” op en dan speelt ie de hele workout voor je af inclusief rust pauzes waarvan je de lengte vooraf zelf in kan stellen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 00:13

Dreamy schreef:
Als er meer mensen zijn die fan zijn van de Gymshark sportleggings, maar het belachelijk veel geld vinden.. ik heb via Ali echt fijne soortgelijke legging gevonden voor veeel minder geld! Heb ze vandaag binnen gekregen en gepast, het is dat het logo er niet op staat anders had ik gezweerd dat het gewoon een Gymsharklegging was :j Zal zo thuis even het linkje zoeken en plaatsen. Erg fijn!

Bij mij schijnt hij dus best wel door. -O- Maar wil niet arrogant doen maar heb een flinke kont en zelfs dure nike leggings schijnen door na een tijdje. En dan draag ik maat L terwijl een M mij ook past (zelfde broek, zelfde type). De L zakt af dus dan zou je zeggen, genoeg stof. 8)7

De legging zit wel heel mooi en heel hoog! En lang genoeg terwijl ik 1.83 ben.

een bokker heeft een schema voor mij gemaakt, daar ga ik van de week mee beginnen. Kijken hoe snel ik af val / sterker wordt. :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 00:46

Klinkt goed marlinde!

Ik moet nog nieuwe sportbroeken, de maatjes m worden te groot..

Needje

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 00:52

Afbeelding

Dit was vorige maand m’n schema. En heb echt veel spierpijn gehad :=
Deze maand single focus. Dus bijna alles per been en arm. Maar maar 2 sets. Dus mooi snel klaar. Overigens voel ik het alsnog dus is echt geen simpele workout.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 07:48

Die plaatjes werkt echt super want ik ben zo slecht met namen onthouden en sommige oefeningen hebben van die afschrikwekkende namen. Dan kijk ik naar het plaatje en denk ik oke dat lukt wel :')

Tekenen die leggings niet af? Ik ben bang als ik dat draag dat het een en al putje is wat je ziet :')

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 08:09

Ik ga de gok wagen en ook maar zo'n legging bestellen :+

Hier helaas ook een schema zonder plaatjes. Mijn vriend heeft inderdaad wel met een app, lijkt me wel handig!

Echt wel pittige schema's soms!
Afbeelding
Niet echt een fantastische foto. En deadlift vervang ik dan door pull-ups (hoewel ik laatst chinnups probeerde en die vond ik wel makkelijker)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 09:02

MarlindeRooz schreef:
Dreamy schreef:
Als er meer mensen zijn die fan zijn van de Gymshark sportleggings, maar het belachelijk veel geld vinden.. ik heb via Ali echt fijne soortgelijke legging gevonden voor veeel minder geld! Heb ze vandaag binnen gekregen en gepast, het is dat het logo er niet op staat anders had ik gezweerd dat het gewoon een Gymsharklegging was :j Zal zo thuis even het linkje zoeken en plaatsen. Erg fijn!

Bij mij schijnt hij dus best wel door. -O- Maar wil niet arrogant doen maar heb een flinke kont en zelfs dure nike leggings schijnen door na een tijdje. En dan draag ik maat L terwijl een M mij ook past (zelfde broek, zelfde type). De L zakt af dus dan zou je zeggen, genoeg stof. 8)7

De legging zit wel heel mooi en heel hoog! En lang genoeg terwijl ik 1.83 ben.

een bokker heeft een schema voor mij gemaakt, daar ga ik van de week mee beginnen. Kijken hoe snel ik af val / sterker wordt. :D

Zou de under armour mudmasters legging kunnen proberen en dan de winter editie. Die vind ik fantastisch en kan me niet voorstellen dat ie bij iemand doorschijnt.

Nou ik ben me klaar aan het maken voor de run. Vind het zo spannend allemaal. Was klaarwakker toen de wekker ging.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 09:24

Waarom vervang je deadlifts voor pull ups Suuszels?
Chin ups gaan idd iets makkelijker.

Succes ingedebruijn!

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 09:43

Under armour heeft idd hele fijne broeken :))

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 09:45

Succes Ingedebruijn!

Ik heb spierpijn van gister :') . Betekent wel lekker getraind!

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 10:00

Hoi! Ik was hier al eerder! Maar helaas een langdurige blessure opgelopen dus een tijd niet kunnen trainen. Had een slijmbeurs ontsteking in m'n heup. Medicijnen kuur is nu klaar dus wil Maandag weer voorzichtig beginnen. Ben nu al bang voor de spierpijn Dinsdag (help).

Ga aan het eind van de maand met mijn zwager mee, hij doet crossfit. En dan kan je een proefles mee doen. Dus dat ga ik ook nog doen!

Hoe is het hier? Iedereen nog lekker aan het trainen? Zag mooie schema's voorbij komen!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 10:06

Welkom terug!
Slijmbeursontsteking lijkt me geen pretje, nu weer helemaal over?

Hier gaat het prima! Nieuw semester op school dus moet even kijken hoe ik alles ga combineren :).

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 10:16

Word een drukke tijd voor jou dus Es_ther!

Slijmbeurs is zo goed als over. Kijk het even een weekje aan. En anders ga ik terug naar de HA.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 10:51

Gister om 22:15 de sportschool uitgelopen (sluit om 23:00) en vanmorgen opende hij weer om 9:00. En ik was daar. :=

Heb de broek die ik in maat M al heb (en 2x in L) nog maar een keer gekocht haha.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 11:00

Needje schreef:
Waarom vervang je deadlifts voor pull ups Suuszels?
Chin ups gaan idd iets makkelijker.

Succes ingedebruijn!

Omdat ik graag pull-ups of chinups wilde doen :) ik vind dat er altijd stoer uitzien dus ik dacht dat wil ik ook. Maar vaak ga ik krachttraining voor/tijdens mijn werk doen dus heb ik geen tijd om extra oefeningen te doen. Als ik de tijd heb pak ik wel ook de deadlift mee.

Ik hou ook echt van mijn under armour broek!
Succes ingedebruin!

Ik was net een rondje hardlopen en zag net bij thuiskomst dat er een NL alert was en je ramen en deuren moest sluiten ivm giftige stoffen :+ oeps, ik heb niks gemerkt. Ik loop dan aan de overkant van dat dorp, de wind staat wel de andere kant op gelukkig.

Fanatiek Marlinderooz! Maar wel lekker!

Welkom terug ladyloe!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 11:08

Ik ben echt veeeel te gierig voor die sportmerk leggings :') Draag altijd primark of Decathlon en H&M uit de sale, haha. Ik heb overigens ook een flink achterste, maar deze schijnen bij mij meestal niet door. Ik check het altijd even in de winkel (gewoon hand in de legging steken en de stof uit elkaar trekken).

Suuzels: Oeps := Dat lijkt me best eng eigenlijk.

Hier moet ik eigenlijk ook nieuwe leggings. Mijn huidige worden te groot. Binnenkort maar weer eens even op koopjesjacht haha.

Zo mezelf uit bed schoppen voor een lekkere workout.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 11:27

Haai! Ook weer even uit de meeleesmoduus :o

Ik heb de laatste weken echt netjes 4 á 5x p/w gesport, veel bewogen en relatief goed op'n voedsel gelet. Alleen zit ik nu wéér geblesseerd aan de kant -O-

Dit keer mogelijk een scheur in m'n enkel, maandag hoor ik meer van de orthopeed. Echt, ik word er knettergek van! Het ergste is dat dit "spontaan" gekomen is :\ dit keer heb ik gewoon echt niks lomps gedaan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 11:54

Oei een scheur in je enkel. Klinkt niet goed.

Hier gaat het nog allemaal lekker zijn gangetje. Probeer 3 keer per week naar de sportschool te gaan en begin echt verschil te zien Wilde eigenlijk vanochtend gaan hardlopen maar het stormt hier dus geen goed idee. Dus zometeen naar de sportschool.

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 11:56

Wow Dioxide, dat is wel een beetje eng! Hoop op een spoedig herstel voor je!

_lauraaa_ tof is dat he als je verschil gaat zien

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 12:29

Veel sterkte Dioxide! Naar zeg...

Zoals beloofd, mijn sportschool selfie. Je ziet gewoon hoe ongemakkelijk ik dit vind. Daarna nog even in de kleedkamer, daar was niemand gelukkig. Oja, ik had net 5 km hardgelopen, dus let niet op m’n verlopen hoofd :+

Afbeelding

Afbeelding

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 12:52

Ben altijd jaloers op selfies van anderen.
Als ik die van mezelf maak zie ik alleen maar dat ik uit verhouding ben. :')

Suuszels: vandaar.
Ik heb chins er standaard inzitten. Maar kies liever voor DL hoor. Hahaha.

Beterschap voor de geblesseerden.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 14:56

Ik ben veeeeel te zwaar voor chin ups, eerst afvallen. *neemt nog een hapje wortel*. :+

Ik koop mijn (sport)kleding bijna altijd tweedehands trouwens. :+ behalve shirtjes want daarin blijf ik toch altijd maat S/M.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 15:07

Ik doe ze ook liever zonder schoenen :') :')
Maar op t moment gaan ze ruk.
Ben ooit tot 7 gekomen. Maar op t moment zit ik maar op 3/4/5 max. En dan elke set minder.
Krijg er gewoon geen bij. Super frustrerend.

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 15:10

Hier ook liever DL!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 15:15

Wel blij trouwens. Had nl tijd terug pijn in Mn quad, bio en onderrug rechts als ik Hipthrust deed. Zelfs met opwarmgewicht al.
Dus mocht van fysio en coach ff geen ht doen. Behalve single leg of met een dumbell.
Nu deze trainingsmaand weer voorzichtig begonnen en kan nu weer 90kg zonder pijn.
Super fijn! Nu weer verder opbouwen.

En squat ben ik ook mee bezig.
En die gaan ook al heel iets beter.
Laag gewicht. Maar dat is prima.