3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 13:47

_sharonnn schreef:
Ilse: beterschap! Ja ik connect ze inderdaad met elkaar, zo handig! :D

Wat lief van je Jaimy! Goed dat je nu ook inzicht hebt en met je coaches om tafel gaat, gaat helemaal goed komen! Ik vind het gaaf dat je zoveel sport, ik wilde dat ik dat ook kon :j Wat is chavroux?

Ik weet nog niet wat ik ga doen, allebei zou inderdaad ook nog kunnen, goed idee, dat ik daar niet aan gedacht heb :+ ga na mn middageten wel even naar de sportschool toe en dan aan het eind van de middag even een rondje wandelen :D

Ik heb een eigen sportschool := uh hihi dus ik "moet" wel.. maar vind t zoooo leuk! :De

Smeerbare geitenkaas bijna geen kcal echt super lekker vind ik!

Jaaa als je toch tijd hebt lekker beide doen toch kan je weer wat extra's eten *\o/*

Bhodi

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 13:53

Haha aah vandaar! Ook wel super gaaf hoor :D weer wat geleerd, eet smakelijk dan alvast! Haha inderdaad, because food = life <3 Ik ga mezelf van de luie bank slepen en wat doen nu haha

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 13:53

Ja was echt top Sharon! Zo onwijs genoten, prachtige natuur heel veel gedaan en gezien en van de 6 weken maar 2 dagen regen gehad! Ben nog steeds verliefd op Australië maar absoluut geen spijt dat ik NZ het jaar er op meteen geboekt heb.
De hobitton set was zo waanzinnig <3
Helemaal tot rust gekomen en echt soms geen dag en tijdsbesef. *D

Jaimy <3

Inney, bikini fitness :)

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 14:15

jaimy10 schreef:
_sharonnn schreef:
Ilse: beterschap! Ja ik connect ze inderdaad met elkaar, zo handig! :D

Wat lief van je Jaimy! Goed dat je nu ook inzicht hebt en met je coaches om tafel gaat, gaat helemaal goed komen! Ik vind het gaaf dat je zoveel sport, ik wilde dat ik dat ook kon :j Wat is chavroux?

Ik weet nog niet wat ik ga doen, allebei zou inderdaad ook nog kunnen, goed idee, dat ik daar niet aan gedacht heb :+ ga na mn middageten wel even naar de sportschool toe en dan aan het eind van de middag even een rondje wandelen :D

Ik heb een eigen sportschool := uh hihi dus ik "moet" wel.. maar vind t zoooo leuk! :De

Smeerbare geitenkaas bijna geen kcal echt super lekker vind ik!

Jaaa als je toch tijd hebt lekker beide doen toch kan je weer wat extra's eten *\o/*

Ohhh echt bedankt hiervoor! Ik dacht huh bijna geen kcal, zit toch best veel in geitenkaas? Maar er zit in die echt veel minder dan in die van president :D Dat moet ik even onthouden voor de volgende keer dat ik het haal!

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 14:15

Jaaa Lau die is echt top
En zo lekker mmmm :9

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 14:27

Flinke post Frummels! _/-\o_ Het succes wensen was zeker niet sarcastisch, heb nog steeds het allerbeste met hem voor en als hij denkt dat dit dat is dan is dat oke, en hoop ik oprecht dat ie gelukkig is! Snap dat je spanning hebt voor de ingreep! Zou ik ook hebben! Hoop echt dat er een oplossing is voor de pijn want dit lijkt me echt super vervelend.. Haha 4 donuts! Lekker!

Hmm cappuccino smaak klinkt ergggg lekker Riddershow! Misschien toch maar eens wat bestellen bij B&F!

Welkom Inney! Je eerste lijstje is inderdaad erg mager maar daar hebben de andere lieve meiden hier al tips over gegeven! Ik heb zelf geen sportschema want ik sport niet echt :)) Ik wandel soms en af en toe zit ik op een fiets (mountainbike of racefiets) maar dat is meer omdat ik het leuk vind dan om af te vallen. Gelukkig is het meerendeel toch op je eten letten dus is mijn luiheid niet zooo erg :o

Jammer dat je niet veel naar je paard kan Kimmie, hoe komt dat?

Als je zo druk op werk bent is zo'n shake inderdaad geen slecht idee BK! Met plantaardige melk lijkt me ook wel lekkerder dan met water. En jeetje, 50kg afgevallen.. Wauw!!

Fijn lijstje Laura, nu heb ik ook zin in tomatensoep!

Succes met de spierpijn Sharon! En pasta carbonara <3 <3 Maar daar hadden we laatst al een heel gesprek over haha!

Welkom terug Gribaldi! Wat was je hoogtepunt in NZ?

Netjes lijstje Jaimy, welke shakes zijn jouw favoriet?

Fijne verjaardag gehad Ilse? Of was je ziek met je verjaardag? Beterschap in ieder geval!

--

Hier vandaag een rustig dagje, gisteren ruim 2,5 uur gelopen met de hondjes. Was op ten duur echt zo koud haha! Vanavond wel voor het eerst weer op stap in Groningen. Zo veel zin in! Ga ook niet op kcal letten tijdens het uitgaan hoor, dat wordt lekker drinken en daarna kebab. Gezond doen kan morgen wel weer :))

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 14:40

Gribaldi: goed om te horen zeg! :)

Sanne: haha klopt een tijdje terug ging het er ook over :P Lekkere wandeling zeg! Oh het zal wel druk zijn in de stad vanavond, de meeste tentamenweken zitten erop en veel mensen uit mn omgeving gaan ook de stad in, leuk hoor! Veel plezier! :D met uitgaan wil het ook niet goed om op je calorieën te letten, tenminste dat heb ik altijd haha, ga dit weekend carnaval vieren, maar twijfel of ik de bob ben of niet, want dan kan ik braaf aan de cola light :Y)

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 14:52

Poeh Sanne goede vraag, er waren zoveel hoogtepunten. Eigenlijk was alles mooi alleen de glowworms vielen wat tegen haha.

Jij weer terug las ik, maar wel met goede moed! Top hoor :D
Ondanks dat de reden wat minder is natuurlijk :(:)

Sharon alcohol onttrekt vocht dus lijk je de volgende dag slanker :')
Ik drink sowieso geen alcohol dit jaar. Dus ga lekker aan het water :)

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 14:53

Sanne de enige shakes die ik door me strot krijg zijn die van Johnny Fernand. Ook mijn trainer en coach maar buitendat... Wil hem helemaal promoten ofzo maar ze smaken gewoon echt top :D Totaal niet chemisch en worden lekker dik, dus echt een milkshake :D

Beste wandeling gehad dus gisteren lekker hoor! Ja wel erg koud haha! Lekker genieten vanavond meis, voel je je al wat beter?

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 14:54

gribaldi schreef:
Poeh Sanne goede vraag, er waren zoveel hoogtepunten. Eigenlijk was alles mooi alleen de glowworms vielen wat tegen haha.

Zitten we tijdens de high wine aan de water :')
Hihi, vind je instelling top en bereiken ga je t ook *\o/*

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 15:02

Ohh jaa Sharon daar had ik nog niet eens aan gedacht, zal inderdaad wel druk zijn, ach alleen maar gezellig! Hier doen ze niet aan carnaval, op zich wel jammer..

Haha ja die glowworms zien er op de foto's wel beter uit ja. Nog paardgereden daar? :) Jaa hier inmiddels weer terug, beetje zure reden maar hoe langer ik hier ben hoe leuker ik het vind om weer terug te zijn haha. Zo veel fijne mensen om me heen, heb ze echt gemist!

Nog nooit van gehoord Jaimy haha, net even naar de shakes van B&F gekeken en misschien dat ik zo'n pakketje met vanille en banaan + beker gezien. Denk dat ik die binnenkort bestel om te proberen. Voel me al best goed ja! Bedoel die nieuwe relatie was even een steek en heeft toen ook echt mn dag verneukt haha, maar nu weer gewoon helemaal goed. Lekker positief blijven denken, kom er wel :)

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 15:03

Positiviteit is heel belangrijk doe je goed :D

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 15:52

jaimy10 schreef:
gribaldi schreef:

Zitten we tijdens de high wine aan de water :')
Hihi, vind je instelling top en bereiken ga je t ook *\o/*

Thanks wat lief! Ik ga mijn best doen! Enne we komen er samen hoor *\o/*

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 15:55

__Sannne schreef:
Ohh jaa Sharon daar had ik nog niet eens aan gedacht, zal inderdaad wel druk zijn, ach alleen maar gezellig! Hier doen ze niet aan carnaval, op zich wel jammer..

Haha ja die glowworms zien er op de foto's wel beter uit ja. Nog paardgereden daar? :) Jaa hier inmiddels weer terug, beetje zure reden maar hoe langer ik hier ben hoe leuker ik het vind om weer terug te zijn haha. Zo veel fijne mensen om me heen, heb ze echt gemist!

Nog nooit van gehoord Jaimy haha, net even naar de shakes van B&F gekeken en misschien dat ik zo'n pakketje met vanille en banaan + beker gezien. Denk dat ik die binnenkort bestel om te proberen. Voel me al best goed ja! Bedoel die nieuwe relatie was even een steek en heeft toen ook echt mn dag verneukt haha, maar nu weer gewoon helemaal goed. Lekker positief blijven denken, kom er wel :)

Ja ben ook wezen paardrijden, had echt een leuk paard en was bij een super lieve man!

Nederland is best fijn alhoewel ik best in het buitenland zou kunnen aarden. Ben er nog niet uit waar haha :')

Ja snap ik wel dat dat even steekt maar goed hij doet het vanwege een vage reden en jij geniet nu gewoon! Is ook heel wat waard :j

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 17:02

Gribaldi: goed excuus om te drinken :') nee ik ben eigenlijk te gemotiveerd om het te verpesten met wijn, als ik dat wil, calculeer ik m wel in haha

Sanne: ja die avonden zijn meestal wel leuk! Al ga ik niet zo heel veel meer uit in de stad haha. Mocht je er trouwens ooit behoefte aan hebben, ik woon vlakbij :) je mag altijd een pb sturen! En geen carnaval? Ja echt wel! In Oldeclooster (Kloosterburen) maar dat is meer een dorpsfeest wel haha. Enne met jouw positiviteit kom je er wel!!

Jaimy: okee ik ben dus niet wezen wandelen en niet naar de sportschool geweest :D

Ik heb het over een andere boeg gegooid, heb mn crosstrainer van zolder getrokken, mn laptop klaargezet en ben even los gegaan, eerst wilde ik gewoon rond de 300 calorieën verbranden, maar op de een of andere manier ging ik lekker en heb ik er 70 minuten opgestaan en 614 calorieën verbrand :o ik ben kapot nu, dus doe niet veel meer vandaag haha

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 17:21

Hahah Sharon maar das ook goed :D Topper haha

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 17:22

Black kelpie: Wauw, wat een prestatie zeg. Echt respect. Vooral door op te letten met eten? Of heb je er een persoonlijk plan bij gekregen?

Sharonn: Goed bezig zeg, wandelen en trainen!! Het is wel echt lekker wandel weer, de zon schijnt hier volop <3

Jaimy klinkt goed, heftig schema. Gaaf zeg. Maar die schema's worden voor je gemaakt?
Wel extra motivatie zo'n eigen sportschool. Gaaf zeg, kleine sportschool?

Net even naar fitbit gekeken, wel een beetje duur maar wel iets om te onthouden. Super handig zoiets. Hebben veel mensen hier een fitbit?

Ik zit echt te zoeken met eten en sporten. Ik vind het lastig een schema aan te houden of te vinden. Dus ik ben eigenlijk een beetje aan het aankloten.

Mijn lijstje vandaag:

O: Bakje magere yoghurt met 30 gr muesli
T: Een gekookt ei
M: Broodje met de gebakken kip, champignons, tomaat en ui van gisteren. O ja en een plakje kaas!
T: Snack a jack
T: Mandarijn

Ik heb ook gesport vanochtend. 20 minuutjes cardio (250 calorieën verbrand volgens het apparaat) en een halfuurtje een rondje kracht.

Ik heb dus tot nu toe eigenlijk te weinig gegeten he? Maar ik heb geen honger gevoel dus ik twijfel wat ik nu het beste kan gaan eten dan :+

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 17:26

Inney schreef:
Black kelpie: Wauw, wat een prestatie zeg. Echt respect. Vooral door op te letten met eten? Of heb je er een persoonlijk plan bij gekregen?

Sharonn: Goed bezig zeg, wandelen en trainen!! Het is wel echt lekker wandel weer, de zon schijnt hier volop <3

Jaimy klinkt goed, heftig schema. Gaaf zeg. Maar die schema's worden voor je gemaakt?
Wel extra motivatie zo'n eigen sportschool. Gaaf zeg, kleine sportschool?

Net even naar fitbit gekeken, wel een beetje duur maar wel iets om te onthouden. Super handig zoiets. Hebben veel mensen hier een fitbit?

Ik zit echt te zoeken met eten en sporten. Ik vind het lastig een schema aan te houden of te vinden. Dus ik ben eigenlijk een beetje aan het aankloten.

Mijn lijstje vandaag:

O: Bakje magere yoghurt met 30 gr muesli
T: Een gekookt ei
M: Broodje met de gebakken kip, champignons, tomaat en ui van gisteren. O ja en een plakje kaas!
T: Snack a jack
T: Mandarijn

Ik heb ook gesport vanochtend. 20 minuutjes cardio (250 calorieën verbrand volgens het apparaat) en een halfuurtje een rondje kracht.

Ik heb dus tot nu toe eigenlijk te weinig gegeten he? Maar ik heb geen honger gevoel dus ik twijfel wat ik nu het beste kan gaan eten dan :+

Ja, ik heb gewoon ook weer mijn trainers :D Word gemaakt, maar zelf maak k ze ook weer voor me eigen klanten dus zou t zelf ook kunnen.... Nee alles behalve klein hihi, grote horeca erbij, 6 squashbanen en grote overdekte kinderspeeltuin.. :D

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 17:28

jaaa wel wat weinig gegeten! Zou lekker wat bijpakken :))

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 17:37

O jemig wat gaaf zeg haha! Dreams can come true :')

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 21:25

Goeiedag, weer een eind bijlezen _O- _O-

Welkom terug gribaldi!!

jaimy10 schreef:
Ik hou van kickboksen, idd zoooo effectief en heerlijk om even als een gek te rammen :o

Ik heb wel eens een opmerking gehad van een man die mijn bokszak vasthield. Of ik een poedersuiker had gehad, ik ging zo hard :') Heerlijk om je op af te reageren!

_sharonnn schreef:
Ik heb het over een andere boeg gegooid, heb mn crosstrainer van zolder getrokken, mn laptop klaargezet en ben even los gegaan, eerst wilde ik gewoon rond de 300 calorieën verbranden, maar op de een of andere manier ging ik lekker en heb ik er 70 minuten opgestaan en 614 calorieën verbrand :o ik ben kapot nu, dus doe niet veel meer vandaag haha

:oo :oo :oo _O- Gek! Hahahaha. Ik wil ook zo'n ding, de crosstrainer is het enige cardio-apparaat waar ik lekker op kan trainen.

Inney schreef:

Yup, eigenlijk alleen door anders te eten. Zonder persoonlijke begeleiding. Voor sommige mensen is dat een goede stok achter de deur, voor mij werkt het averechts.

Vandaag ging ook weer lekker!

O; yoghurt met Cruesli Volvezel, lijnzaad, noten en blauwe bessen
L; B&F Low Calorie pancakes met banaan, bessen en maple syrup :Y)
T; cracottes met kaas
A; de risotto die gisteren eigenlijk op het menu stond, yum
T; Nakd choco crunch reep of borrelnootjes, kan niet kiezen...

De pancakes vielen me nog niet tegen moet ik zeggen. Er zit niet heel erg veel smaak aan, maar dus ook geen vieze smaak :+ Met fruit en maple syrup was het gewoon best heel lekker, en het vulde ook prima. De chocopasta was op, helaas, maar vandaag een nieuwe pot gehaald dus dat gaat er de volgende keer op O:)

Morgen eens zo'n shake proberen als ontbijt.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 22:09

Jaimy: ja dat ging even lekker! :D wauw wat klinkt jouw sportschool gaaf zeg! Waar staat ie? Haha. Kan jij trouwens ook op afstand schema's maken (tegen betaling natuurlijk!)

Inney: uiteindelijk heb ik dus niet gesport en gewandeld, maar gewoon lekker thuis op de crosstrainer :) een fitbit is echt een mooie aanvulling! En je eet inderdaad nog steeds weinig, misschien kan je wat calorierijker eten pakken?

BK: goed bezig met je bijleespost! Haha ik was wel idioot bezig ja :P ik haat de crosstrainer, maar je verbrand echt goed, dus dat is super chill. Net lijstje hoor, ik zal de pancakes eens even gaan bekijken, lijkt me echt chill, beetje halvajam erop en dan heb je een lekker maaltje denk ik! Hoeveel calorieën zitten er in 1 pannenkoek?

Okee ik had dit al klaarstaan om te versturen, maar toen ging ik toch nog even wandelen, dus weer lekker wat verbrand! Net dus ook even crackertjes met brie erbij gepakt en nog steeds mag ik iets hebben, joehoe *\o/* hoezo is afvallen niet leuk?!

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 22:29

Risotto <3

Sharon in Koog Ad Zaan, vlakbij Amsterdam! Jaa hoor dat doe ik zeker :D Vaak als t klikt onderling kom k ook wel is langs, puntjes op de i en de goede uitleg!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 22:30

1 Portie is 50 gram mix, en daar kun je 2 pannenkoeken van bakken. Dan zit je op 203 kcal.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 22:31

Hey dat klinkt als iets om te onthouden jaimy. Ik zie soms door de bomen het bos niet meer!