Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Supervixen schreef:poes schreef:Omdat de druk van ‘vandaag moet ik dit lopen’ me al van bij de aanvang van een loopje nekt. En hoewel ik het rustigste schema heb genomen, vind ik het toch te zwaar. Moet echt heel rustig opbouwen.
Dat heb ik dus ook met schema's. Zeker als ik het ook nog druk heb op mijn werk, werkt zo'n schema averechts bij mij.
Vandaag staat mijn laatste loopje voor de halve marathon in Hamburg op het programma en dat wordt een speciaal loopje.
Mijn beste vriendin komt bijkletsen, we zijn al sinds onze geboorte vriendinnen (we gaan al richting 40 jaar vriendschap). Ze is een tijdje geleden begonnen met hardlopen en we gaan voor het eerst samen een rondje lopen vandaag.
Best bijzonder aangezien ze een uur rijden van me af woont, het erg moeilijk af te spreken is zonder haar jonge kinderen en ze sporten nooit lang volhoudt. Nu kan ze 5km hardlopen, echt super!
poes schreef:WoW lisitano je beschrijft echt exact mijn gevoel haha.
Grote fan van Uma trouwens
Supervixen schreef:Lisitano ik had ook de salomon speedcross. Kreeg er blaren van. Nu de saucony peregrine, daar ben ik heel tevreden over. Ik loop er altijd mee in het bos. Goed profiel ook.
Over hoka hoor ik trouwens ook goede verhalen qua demping.
10 liter, dat is toch enorm veel? Of is de waterzak kleiner? Ik vul mijn 2l zak meestal maar tot max 1l als ik 20km loop. Dan zou je nog 1l voor je hond hebben.
Sintara schreef:@Lisitano, ik deed altijd over een gewone bh zo´n sporttop van de hema aan. Dat is voor mij ideaal en houdt de boel stevig op zn plek, ook met paardrijden bijvoorbeeld. Ze zorgen er zelfs voor dat je bandjes niet afglijden.