Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 16:38

keeyzie schreef:
Helaas kon ik niet via België bestellen met bezorging in Nederland.
Dus geen sale voor mij helaas....

Had maar gezegd. Ik laat het ook gewoon in belgie afleveren! Maar bij was het oo de grens en 5 minuten van stal dan :)

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 18:44

Alwiene schreef:
Klopt hoor van de kalender. Ik kan me nog heel goed herinneren dat daar vorig jaar ontzettend veel klachten over waren!

Vooral die kaarsjes waren écht een ramp om eruit te halen :=
Dat ze inderdaad met beschadiging eruit kwamen, omdat ik er een mes achter zette :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 19:05

Oh ik heb nu 1 kaarsje eruit. Ben op dag 1 van mijn vakantie begonnen en vandaag hokje 5 opengemaakt
Spoiler:
(helaas sakura, die gaat dus samen met de sakura uit de boom van dit jaar op marktplaats straks)
. Maar kaarsje ging wel makkelijk, was alleen verbaasd dat het gewoon een soort waxinelichtje was en niet zoals dit jaar echt wax in een glaasje gegoten. Anderszijds maakt het hem wel leuk herbruikbaar :D

Edit: Even spoiler ingevoegd, voor t geval iemand niet wil weten wat er in hokje 5 van die kalender zit :=
Laatst bijgewerkt door Alwiene op 25-01-19 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Blue_flower

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 19:14

Tip om even iets van zand onder het waxinelichtje te doen, mijne gingen iets schuin waardoor de helft in de houder zat...

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 19:28

Oeh zal even goed opletten, dat zou zonde zijn!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 12:21

Iemand toevallig al ervaringen tussen de daycreme sensitive en de hydrate? :D

Overigens voelt het flesje van de cleansing balm al hélemaal leeg, maar het is me echt verbazendwekkend wat ik daar nog iedere keer uithaal! <3

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 12:24

Nou mijn serum is wel al op :( voelt nog heel zwaar...

Beetje balen... welke cleansing balm heb jij?

Ik denk dat ik nu een keer een olie doe.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 12:27

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 13:28

Ampullen (uit advent) vond ik niet fijn. Ook niet het idee dat ze wat deden

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 14:53

just_kiki schreef:
Hier had ik een fles zonder druk leek het wel, moest keihard tegen de tegelwand aanduwen dat er Iets uit kwam :+ gemeld bij rituals en kreeg praktisch uur later al dat ze geld gingen terug storten want het product was uitverkocht. Heel erg bedankt voor hun goede service...
Krijg ik de volgende dag €1,05 terug gestort? Ook weer gemeld bij rituals dat er een niet correct bedrag was teruggeboekt en nu al dagen radio stilte -O-

Vandaag eindelijk reactie, omdat ik ook met giftcard heb besteld staat daar het bedrag weer terug op.
Ik heb die niet eens meer! Uiteraard weggegooid na gebruik en wie heeft dat nu nog 1,5 maand na een bestelling..

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 14:56

Wat een vreemd iets. Nog nooit gehoord dat het daarop teruggestord wordt

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 15:02

marlonFloris schreef:
Wat een vreemd iets. Nog nooit gehoord dat het daarop teruggestord wordt

en nadat ik 3(!) keer heb gevraagd hoe het nu zit aangezien het gekke bedrag...
prima dat je er een kadobon van maakt, maar toch niet op de vorige?? Zo vreemd!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 22:40

Ik heb dat wel eens gehoord, of gelezen dat er ergens stond van let op bon bewaren bij retour komt uw tegoed terug op de kadobon. Of dit bij Rituals was weet ik niet meer. Wel dat ik het best een apart manier van werken vind. Kan me voorstellen dat je dat niet verwacht en je de bon dus niet meer hebt. Hopelijk gaan ze het alsnog netjes en een beetje vlot oplossen met je!

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 22:43

Ze vroegen hier in de winkel specifiek of ik de cadeaukaart nog terug wil en namen hem toen in. Niet handig dat ze dat terug zetten op de cadeaukaart die waarschijnlijk in de prullenbak is beland, of misschien door de winkel is hergebruikt.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 23:12

Banyu schreef:
Gewoon de cleansing balm;

https://www.rituals.com/nl-nl/the-ritua ... 01151.html

En deze heb ik ook staan, maar die gebruik ik erna, moet even kijken wat ik fijner vind!
https://www.rituals.com/nl-nl/the-ritua ... NL&start=1

Wil die ampulles nog wel keer testen, maar zijn zooooo reteduur! :(
Misschien als ze bij Douglas 25% zijn!

Aah dat durf ik niet goed aan. Ik heb maar één makeup verwijderaar die oké blijft op mijn huid. Dat is miscellair water van Garnier ofzo.

Ik wilde deze gaan proberen:
https://www.rituals.com/nl-nl/the-ritua ... ml#start=1

Ook nog ff kijken naar een goede handcreme, die is op. Was de oude happy buddha (eigenlijk was het gewoon bodycream), maar gatverdamme wat stinkt dat laatste beetje uit de tube zeg :r

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 23:12

zonnebloem18 schreef:
Ze vroegen hier in de winkel specifiek of ik de cadeaukaart nog terug wil en namen hem toen in. Niet handig dat ze dat terug zetten op de cadeaukaart die waarschijnlijk in de prullenbak is beland, of misschien door de winkel is hergebruikt.

Vind de klantenservice (nouja wat ik dan van jullie lees hier) echt schandalig slecht worden!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 23:14

Ik vind de Rituals handcreme op zich wel oke, de nightbalm van de dao ook wel fijn. Maar ik vind de handcreme van Bath Body Work nog veel fijner, dus die gebruik ik toch vaker. Ook van die lekkere geuren haha.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 23:25

Alwiene schreef:
Ik vind de Rituals handcreme op zich wel oke, de nightbalm van de dao ook wel fijn. Maar ik vind de handcreme van Bath Body Work nog veel fijner, dus die gebruik ik toch vaker. Ook van die lekkere geuren haha.

Ook zonder parabenen?
Ik kan daar niet zo goed over en moet op mijn werk toch best nog eens mijn handen wassen én desinfecteren en soms meerdere keren per dag. Mijn tere huidje kan daar niet tegen. }:0
Ik zat inderdaad aan de dao te denken, maar gebruik het meer overdag op mijn werk.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 23:32

De dao heb je ook als gewone handcreme hoor, die is ook prima, de night balm is wat vetter en daarom bedoelt voor de nacht. Heeft meer een structuur van vaseline zeg maar, terwijl de overdag versie wat meer creme is.

Nee de BBW is vrees ik niet parabenen vrij, althans nooit gezien dat het zo zou zijn en ik heb er geen verstand van, maar gok van niet dus.

Ik vind trouwens die handbalsems ook heel fijn in die pompjes die bij de handzeep horen zeg maar. Maar dat is natuurlijk niet handig voor onderweg ofzo.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 23:34

Nouja, het zou dan op mijn bureau staan, dus niet zo'n heel gekke suggestie!
Als ik jou zo hoor is de Dao dan in ieder geval niet aan te raden, mijn toetsenbord hoeft niet zo nodig glad ofzo :+

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 23:40

Ik vind de Sakura hand lotion daar heel fijn voor, trekt lekker snel in. Veel sneller dan de balm.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 23:45

Ik vind dat er wat veel uit die pompjes komt en heb maar kleine handen dus smeer t meestal ook nog even uit over stukje armen, ook omdat ik een hekel heb aan moeten wachten tot het intrekt, maar op deze manier is het wel bijna meteen ingetrokken. :j

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 00:13

Janine1990 schreef:
Als ik jou zo hoor is de Dao dan in ieder geval niet aan te raden, mijn toetsenbord hoeft niet zo nodig glad ofzo :+

De handcreme is wel aan te raden , maar je hebt er dus ook de nacht handcreme van, die moet je niet hebben.

Ik heb trouwens ook de hand scrubcreme ervan, dat is ook fijn! Maar mag je niet te vaak gebruiken (niet dagelijks).

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 08:50

Ik vind de handbalm veel fijner dan de handlotion, gelukkig laatst in de sale nog een voorraadje tubes in kunnen slaan. Maar ik word al ‘kriebelig’ van bodylotion en dry oil van rituals op mn handen dus ik ben best moeilijk met wat ik op mn handen krijg/smeer. Na het handen wassen, afwassen oid moet er ook gelijk handbalm op :))

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 13:34

Marocje schreef:
Janine1990 schreef:

De handcreme is wel aan te raden , maar je hebt er dus ook de nacht handcreme van, die moet je niet hebben.

Ik heb trouwens ook de hand scrubcreme ervan, dat is ook fijn! Maar mag je niet te vaak gebruiken (niet dagelijks).

Ja precies!