keeyzie schreef:Helaas kon ik niet via België bestellen met bezorging in Nederland.
Dus geen sale voor mij helaas....
Had maar gezegd. Ik laat het ook gewoon in belgie afleveren! Maar bij was het oo de grens en 5 minuten van stal dan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
just_kiki schreef:Hier had ik een fles zonder druk leek het wel, moest keihard tegen de tegelwand aanduwen dat er Iets uit kwamgemeld bij rituals en kreeg praktisch uur later al dat ze geld gingen terug storten want het product was uitverkocht. Heel erg bedankt voor hun goede service...
Krijg ik de volgende dag €1,05 terug gestort? Ook weer gemeld bij rituals dat er een niet correct bedrag was teruggeboekt en nu al dagen radio stilte
Banyu schreef:Gewoon de cleansing balm;
https://www.rituals.com/nl-nl/the-ritua ... 01151.html
En deze heb ik ook staan, maar die gebruik ik erna, moet even kijken wat ik fijner vind!
https://www.rituals.com/nl-nl/the-ritua ... NL&start=1
Wil die ampulles nog wel keer testen, maar zijn zooooo reteduur!
Misschien als ze bij Douglas 25% zijn!
zonnebloem18 schreef:Ze vroegen hier in de winkel specifiek of ik de cadeaukaart nog terug wil en namen hem toen in. Niet handig dat ze dat terug zetten op de cadeaukaart die waarschijnlijk in de prullenbak is beland, of misschien door de winkel is hergebruikt.
Alwiene schreef:Ik vind de Rituals handcreme op zich wel oke, de nightbalm van de dao ook wel fijn. Maar ik vind de handcreme van Bath Body Work nog veel fijner, dus die gebruik ik toch vaker. Ook van die lekkere geuren haha.
Janine1990 schreef:Nouja, het zou dan op mijn bureau staan, dus niet zo'n heel gekke suggestie!
Als ik jou zo hoor is de Dao dan in ieder geval niet aan te raden, mijn toetsenbord hoeft niet zo nodig glad ofzo
Marocje schreef:Janine1990 schreef:Nouja, het zou dan op mijn bureau staan, dus niet zo'n heel gekke suggestie!
Als ik jou zo hoor is de Dao dan in ieder geval niet aan te raden, mijn toetsenbord hoeft niet zo nodig glad ofzo
De handcreme is wel aan te raden , maar je hebt er dus ook de nacht handcreme van, die moet je niet hebben.
Ik heb trouwens ook de hand scrubcreme ervan, dat is ook fijn! Maar mag je niet te vaak gebruiken (niet dagelijks).