Nagellaktopic deel 9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 22:58

Gecondoleerd! x

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 00:49

Bij de Etos 2e gratis op o.a. Rimmel producten. Ik ga, denk ik nog wat van die Rita Ora lakjes halen die zijn verrassend goed.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 07:23

De acryl nagel is toch nog afgebroken, nu mar komende 2,5 dag(en) eventjes met een pleister
erom heen werken... Anders zie ik het weer als een knabbel 'nagel'.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 08:05

Ja San, als jij nou gaat en zegt wat er ligt... Scheelt het me miss een ritje daarheen O:) .

Ik had ook Race Red en Limit meegenomen. Limit is mooi he! Terwijl ik aan het afrekenen was dacht ik goh, wat ziet-ie er bekend uit, maar kwam er maar niet op.. Eenmaal thuis wist ik het! Maar gelukkig lijken ze toch totaal niet :D.

Was dat waarvan je die lichtblauwe op je blog had een tijdje terug Tazzey?

Ik heb eens wat anders, het prachtige Calypso Cheek Palette

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 08:34

Ik sta ook elke keer bij die Rita Ora lakjes te kijken, maar ik neem ze nooit mee...
Misschien toch maar een paar halen nu ze 1 + 1 zijn :D

Eindelijk weer een blogpost van mij en wat voor 1!
Ik vind hem zo gaaf <3

Treble Maker

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 08:44

Ow met die actie is het wel leuk!!
Mijn nagelstyliste die was enthousiast over de Rita Ora lakjes :j

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 10:39

Yv, dat was er inderdaad een uit de Rita Ora collectie.
Ik heb er vandaag weer een, Rimmel Bestival Blue, een dupe van China Glaze Boho Blues. Deze is echt onwijs fijn, dekt in 1 laag, lakt fijn, fijn kwastje en niet duur.

Ik ga er, denk ik, nog een paar halen. Als mijn rug het toelaat om überhaupt de trap af te komen.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 21:04

dazzletrofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 08:14

Kunnen jullie niet beter 1 hele grote verzamelblog maken?:P Elke dag een andere schrijver? Al die verschillende websites met een beetje bezoekers!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 09:18

Had gekund, is niet zo :). Ik vind het juist wel leuk, al die verschillende smaken en persoonlijk blogs zorgen er tenminste nog voor dat mijn wishlist blijft groeien :).

Staat je prachtig Bernette!

Poison

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 09:22

Ik vraag me met dergelijke blogs wel altijd af: buiten dat het leuk is om te maken, krijg je er nog wat voor terug? Krijg je spullen van bedrijven om te testen bijv? Ik weet dat mijn groothandel een poos een meisje met een leuke blog heeft "gesponsord". Dan kreeg ze lakjes van de nieuwe collectie, of nailart, of make-up....

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 09:31

Moet je er altijd wat voor terug krijgen dan?? :Y)
Als je het toch leuk vind om te doen dan is het toch prima.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 09:32

Ja, maar daar staat wel een waslijst aan eisen tegenover (oa social media accounts). Ik vind het leuk om gave en minder gave lakjes te delen, doe ook niet mee aan dat social media enzo, puur omdat ík het leuk vind en het ook leuk moet blijven. Daarbij plaats ik anoniem voor buitenstaanders en dat wil ik ook zo houden. Als ik morgen 3 maanden niks wil plaatsen, kan ik dat gewoon lekker doen. Als je een samenwerking aangaat, wordt er toch iets van je verwacht en kun je zulke dingen niet doen. Mijn doel is het in elk geval niet, maar er zijn zat bloggers die dat juist wel als doel hebben. Ligt denk ik maar net aan je persoontje en de doelstelling, aan je hoeveelheid vrije tijd en hoeveel je natuurlijk in je blog wilt steken.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 09:42

Ik blog echt alleen omdat ik het leuk vind. Ik ben dan ook afgestapt van alleen een beauty blog, maar deel nu ook andere dingen. Zo komt er binnenkort een post over hoe wij de drainage in onze paddock hebben aangelegd en ga ik een aantal foto's delen die ik heb gemaakt. Niet omdat ik er iets voor terug wil, maar omdat ik dat leuk vind. Mocht er uiteindelijk een sponsorship uitrollen, dan denk ik dat ik dat leuk zou vinden (maar inderdaad, alle regeltjes en eisen die daar dan bij komen....) maar dat is echt niet mijn insteek.
Het is net zoiets als mijn andere twee hobby's, paardrijden en dansen, en dan durf ik zelfs wel te zeggen dat de hobby 'bloggen' een stuk goedkoper is!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 11:17

Ik ben begonnen met bloggen toen ik mijn rug brak en geen kant meer op kon. Ik deelde vaak leuke lakjes met vriendinnen maar ik werd in één klap heel beperkt. Dus heb ik een blogje gemaakt bij Weebly om op die manier mijn nieuwe aankoopjes te delen. Ik had niet verwacht dat dat zo goed zou gaan lopen. Het was ook zeer zeker mijn intentie niet om eraan te gaan verdienen of gratis spullen te krijgen.
Ik blog nu bijna anderhalf jaar en ben nu zover dat ik wel een klein beetje verdien ermee, ik krijg ook vrij vaak spulletjes thuisgestuurd om te testen.
De blog is dus een weg ingeslagen die ik van te voren nooit of te nimmer verwacht had maar ik wil nu eigenlijk wel kijken wat ik ermee kan bereiken.
Het kost enorm veel tijd en als ik nog fulltime had gewerkt had ik dit nooit kunnen doen. Omdat ik nog altijd op bed lig met een kapotte rug, wat ook nooit meer goed komt, heb ik die tijd wel. Ik verdeel mijn tijd tussen mijn blog en mijn studie.
Er worden inderdaad wel heel erg veel eisen gesteld aan bloggers door PR bedrijven, merken etc. Je moet een bepaald aantal unieke bezoekers/paginaweergaven hebben, je foto's moeten voldoen aan eisen. Op zich allemaal wel redelijke eisen hoewel er ook een aantal zijn die bizarre dingen vragen.

Met mijn foto's heb ik mazzel. Voordat ik het ongeval had werkte ik deels als consultant en deels als vakfotograaf. Ik had al een goede camera, studio enz. Het enige wat ik vorig jaar heb aangeschaft is een opname tafel omdat ik alleen een portret studio had.
Ik mag nu voor een importeur van een merk nagellak/gellak foto's gaan maken die zij dan weer gaan verspreiden naar hun afnemers. Ik kan nog niets over het merk zeggen, dat komt ter zijner tijd wel. Verder staan er nog 2 projecten klaar die heel erg gaaf zijn. Dat zijn geen korte termijn projecten maar ze zijn wel heel erg gaaf.

Heel erg gaaf dus.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 11:58

Meeste blog waar geld aan verdient wordt, barsten ook van de reclames.
Paar banners kan ik wel mee leven, maar zodra er vanalles naar voren springt zodra je een site opent, sluit ik m gelijk weer af :o

Zou geen eigen blog willen. Vond het leuk om een artikeltje voor Yv te schrijven en zo af en toe vind ik dat ook best leuk om vaker te doen. Maar elke dag? Nope, thanks! :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 12:03

Dat hoeft niet hoor Skess. Ik heb ook geen enorme reclames op mijn blog en toch verdien ik ermee.

PeelSlowly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 17:13

Leuk Tazzey, dat je er zo een hobby met extra's aan hebt. Ben benieuwd naar je 'deals'!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 08:10

Lekker bezig Tazzey!

Zo, ben gister gewoon in de tuin bezig geweest, onkruid wieden en alles. Maar die Essence zit nog steeds heel goed _O-. Dag 7 vandaag alweer!

Lotus Begin

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 08:10

Vandaag worden mn Acryl nagels eraf gehaald.. ;(
Heb geen andere optie er voor gekregen, dus ik moet weer gaan smeren ben ik bang.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 08:35

Ik heb mijn blog ook puur omdat ik het leuk vind, hoef er niet aan te verdienen, daar heb ik mijn baan voor :D
En precies wat Yv zegt, als ik een keer helemaal geen zin heb om te bloggen, hoef ik ook niet en kan ik zo maar een paar maanden niks posten.
Heerlijk :D

Fijn dat je blog zo goed gaat Taz, ben benieuwd naar alle nieuwe dingen.

Lotus is zo ontzettend gaaf <3
Een van mijn favoriete lakjes!

Vandaag een super mooie matte lak <3

Savita

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 08:37

Siggislief schreef:
Heb geen andere optie er voor gekregen, dus ik moet weer gaan smeren ben ik bang.

Hoe bedoel je dit? Ze kunnen die ene nagel toch gewoon maken?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 10:40

LadyMadonna schreef:
Siggislief schreef:

Hoe bedoel je dit? Ze kunnen die ene nagel toch gewoon maken?

Ja dat wel, maar wegens m'n werk breken ze sneller en ze brokkelen af en laten los.
En €30,- per 3 weken is wel erg duur
als ze steeds afbreken.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 10:47

Volgens mij is dat redelijk normaal, de tijdsduur.
Ik moet ook minstens elke 3 weken terug en meestal is er ook wel 1, 2 en soms 3 afgebroken.... Ik betaal dan wel iets minder (€23) maar heb ook gewoon blank :)
Mijn nagels groeien ook wel echt als kool :Y) Na 3 weken is het echt hard nodig want de uitgroei is enorm!!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 10:52

Dat vind ik dus zoooo heerlijk aan echte nagels! Geen uitgroei, geen lelijke verschillen in hoogtes!
Maarja, helaas is niet iedereen ermee gezegend, kan er helaas over meepraten. Ben echt zo blij met mijn sterke nagels nu! Heeft wat jaren gekost, maar uiteindelijk toch helemaal goedgekomen!