Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bhriseis

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 22:31

Het topic staat vol getuigenissen; ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat de shred in combinatie met gezond eten heel goed werkt!

Veel plezier en succes :)

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 22:40

Bhriseis schreef:
Het topic staat vol getuigenissen; ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat de shred in combinatie met gezond eten heel goed werkt!

Veel plezier en succes :)

Leugens!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 22:57

:') _O-

Gedeelde smart is halve smart?

renateeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 11:52

Nou heb het topic doorgelezen, en ben overtuigd!
Maar man!! Wat is dit zwaar zeg, was na 10 min al knock out :')

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 12:17

Wat goed Renate! +:)+ En hoe meer knock out je gaat, hoe meer effect het heeft :D (denk ik maar altijd).
Als je trouwens googlet op 30 Day Shred before & after krijg je ook heel veel foto's.

Ik ben nog steeds enthousiast over KB, echt een leuke workout! :)
Ik baal alleen een beetje, want volgende week woensdag ga ik een week weg (dat is natuurlijk wel leuk :P ) en dan kan ik dus ook niet Killer Bunnen. Ik ben dan 2 weken bezig met KB, doet dat veel teniet aan het resultaat als je een week niks doet en als je het niet aaneengesloten doet?

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 12:20

Je zult het zeker wel merken Loose, als je na die week weer begint dat je waarschijnlijk wel weer een beetje spierpijn zult hebben en misschien dat je iets meer moeite hebt, maar het zal niet al te grote gevolgen hebben.

Over een paar dagen heb je dat gevoel niet meer Renate en over 10 dagen doe je de shred fluitend (bijna dan).

_Renske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 12:30

Zoo, vandaag begonnen aan de level 2! Was begonnen, maar toen anderhalve week ofzo niks gedaan, omdat ik het echt niet redde met schoolwerk en andere dingen. Afgelopen week weer braaf met level 1 begonnen en vandaag level 2 gedaan. Pfoe, toch nog best zwaar!
Ik merk wel echt veel verschil in mijn conditie, ik heb veel energie! Ook begonnen met hardlopen en gisteren voor de 2e keer gelopen samen met mijn vriend en kon gewoon 4 km achter elkaar hardlopen (tempo nog niet zo hoog, maar hield het wel vol). Was erg verbaasd dat ik dat al kon!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 12:42

Lig helaas nu al 3 dagen stil met de shred door een drukke agenda enzo..vanavond maar weer gauw oppakken. Keek vanmorgen in de spiegel en schrok er van...want kun je een korte tijd als spierballen kweken zeg :=

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 13:00

@_Renske Wauw 4km achter elkaar vind ik echt knap _O_ Ik hou 30DS level 2 heel makkelijk vol en 6w6p level 2 ook redelijk maar dat hardlopen, pfoeh. Gisteren voor het eerst in lange tijd weer wezen hardlopen (met vriendlief) en na 1 km moest ik toch echt even lopen. In totaal 4km gelopen met tussendoor 3 keer even lopen. Na de eindsprint was ik gebroken. Veel erger dan na 6w6p 2 := Ik ga over 5 weken meedoen aan de Colorrain Glow in Breda, dat is 4km. Dan wil ik die 4km echt hardlopend volhouden :P
@Loose Ik heb er 2 weken uit gelegen door val en ziekte. Ik merkte echt dat mijn spieren en mijn conditie afnamen. Maar na 1,5 a 2 weken was ik weer terug op hetzelfde niveau :j

Ik kan vanavond niet trainen om een hele leuke reden :D We gaan bij pups kijken :))

_Renske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 13:05

@ MadelonSunny Ik had het ook echt niet verwacht! Heb nu ook nauwelijks spierpijn en dat verbaasd me ook. Denk dat de 30DS er ook zeker mee te maken heeft! Ook vind ik de workouts echt leuk! Zie zelf al wat resultaat en zit beter in mijn vel :) blijf dit lekker volhouden dus!
En voor hardlopen, misschien kun je start to run doen van Evy? Ben daar ooit mee begonnen en vond het toen heel motiverend, iemand die precies vertelde wat wanneer moest doen (lopen/rennen) en me motiveerde om door te gaan. De eerste les is dan misschien te makkelijk, maar je kunt vast ook ergens halverwege instappen op je eigen niveau.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 13:12

Ben me hierover aan het inlezen en klinkt leuk! Ik doe ook Start to Run met Evy maar wilde er nog wat bij doen..toen zag ik dit :)
Enige nadeel is, is dat ik in aankomende weekenden ergens anders ben (bijv bij vrienden) en zie mezelf nou niet zo snel ff youtube aanzetten en even keihard aan de slag gaan bij hun thuis :') Hoe doen jullie dat, als je een weekendje weg bent o.i.d.? Gewoon alles mee en schijt aan de wereld?

renateeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 13:40

Loose en Solar, ik hoop het haha! Voel nu al de spierpijn, en heb vanmiddag nog les met m'n paard :+
Maar hoe meer spierpijn, hoe meer je het gevoel hebt dat je iets gedaan hebt

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 14:54

Sicayes, bij de shred heb ik dat wel gedaan, omdat net dat de workout is om elke dag te doen. Verder plan ik bij de overige programma's gewoon mijn week zo in, dat ik op de dagen dat alle omstandigheden het gunstigste zijn sport, en op de moeilijkere dagen plan ik mijn rustdag(en) :)

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 15:04

Misschien moet ik me dan maar over die schaamte heen zetten en gewoon bij vrienden ook even aan de slag te gaan :') want wilde inderdaad de shred proberen als eerste. haha.

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 15:58

Start to Run met Evy is wel een goede tip! Ik heb gelijk de app gedownload :j
Edit: uuh, hoe kom je (naast kopen) aan die 300 punten om het schema voor de 5km te lopen? :P

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 16:10

MadelonSunny schreef:
Start to Run met Evy is wel een goede tip! Ik heb gelijk de app gedownload :j
Edit: uuh, hoe kom je (naast kopen) aan die 300 punten om het schema voor de 5km te lopen? :P

Je hebt een pb ;)

_Renske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 17:19

Zie dat je al een pb hebt gehad van Sicayes! Anders had ik het je ook kunnen vertellen :)

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 17:20

Ja top! :) Dan houd ik de km's wel gewoon bij met runtastic :)

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 23:04

*\o/* Het topic weer gevonden!

Ik ben van de week (opnieuw :o ) begonnen met de 30 day shred, zit nu op dag 5.
Het gaat redelijk, maar ik merk wel dat ik het moeilijk vind om me er elke dag toe te zetten om weer datzelfde filmpje te doen.
Ook vind ik de anterior raises super zwaar zeg! Volgens mij heb ik daar geen spieren zitten hoor.

Hopelijk zie ik resultaat voor m'n vakantie, we gaan ervoor :D

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 08:06

Nou, mijn nachtmerrie is dus uitgekomen. Ik ben meer gaan eten en er zit een kilo en 2 cm aan. Goffer de goffer

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 08:40

En zie je er ook meer flubberig uit?

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 09:03

Accepteren en weer doorgaan Solar! Kom op!
Ik kreeg dit met Ripped. Nu vol motivatie met shred en 6w6p begonnen en het resultaat komt alweer.

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 09:24

Niet zo erg als een paar weken terug bhris, maar wel iets meer dan 10 dagen terug.

En jotoma, ik accepteer dat helemaal niet. Ik accepteer niet dat ik aankom, want als ik deze kilo accepteer dan de volgende ook en die daar op volgt ook. Ik ga gewoon door en wellicht minder eten en toch nog een uur cardio erbij.

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 10:57

Bhriseis schreef:
En zie je er ook meer flubberig uit?

Haha :')

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 10:59

Zonde Solar! Maar voor je het weet, als ik het zo hoor, is het er weer af ;)

Leuk om jullie enthousiaste verhalen te lezen!

Ik voel me nog steeds niet top fit, maar vanmorgen weer begonnen aan 6w6p. Voor een deel dan, want ben mega verkouden en stond al heel snel te hijgen als een.....:+ Vanavond bootcampen, dus ik ben benieuwd!

Ik ben trouwens nog steeds bij 6w6p level 1, kreeg een tip van iemand hier om het te downloaden, maar hij speelt hem niet af. Hij vraagt om één of andere code? Iemand anders nog een tip om hem ergens te downloaden?