Mag ik me hier melden? Moet ik me trouwens dan ook voorstellen enzo net zoals in een HK topic? Haha, ik ga vanavond zelf ook weer met de nagellak aan de slag. Iemand leuke helloween ideetjes?
Meiden, ik wil niet spammen maar ik wil dit zoveel mogelijk onder de aandacht brengen. Nagellak meiden zijn vaak ook weg van huidverzorgingsproducten, dus ik denk dat The Beauty Bakery hier niet geheel onbekend is..
Hier is de ervaring te lezen. Vanmiddag een bericht op hun facebook gezet, omdat ik nog steeds geen antwoord had. Die hebben ze mooi verwijderd. Maar antwoord geven op mijn emails? Neuh...
Mavelle
Geplaatst: 31-10-13 21:33
Vervelend zeg.. Hopelijk schrikken ze een beetje van je blog (en de vele reacties eronder!)
Weet iemand nog wat leuke, herfstige kleurtjes om ombre nails mee te maken?
Ik kom even binnenvallen hier Ik heb goede reviews gelezen over de gellak van essence. Raden jullie de lamp en alle andere dingen aan of is het geen aanrader?
Moet je bij Skessa zijn, die heeft die spullen. Volgens mij beviel hun gel-spul niet zo goed, de lamp wel.
Kleurtjes als donkerrood, berryrood, bruinig, bordeaux vind ik altijd super herfst. Maar die zijn niet echt leuk om te combineren met een ombre .
__denise
Geplaatst: 31-10-13 21:41
Raar Yvonne... Dat voorgedrukte briefje met erop dat het niet leverbaar meer is en dan zo erbij geschreven... Blijkbaar komt het vaker voor, dat ze er al een standaard briefje voor hebben. Hopelijk komen ze je beetje tegemoed.
Wat vinden jullie een mooie en originele basiskleur om Oy another Polish Joke overheen te lakken? Ik heb hem al eens over Lovie Dovie gelakt, maar wil nu iets meer herfstigs. Navy of donkerrood oid?
Yv_
Geplaatst: 31-10-13 22:58
Oh die kon ik helemaal niet! Vind zelf deze combo wel errug tof! Dat is over Suzy is Hungary again.
Over rood krijg je denk ik heel snel dat je oranje nagels hebt..
Ja zwart of donkerblauw zat ik ook over te denken inderdaad.
Skessa_
Geplaatst: 31-10-13 23:18
Dominique_96 schreef:
Ik kom even binnenvallen hier Ik heb goede reviews gelezen over de gellak van essence. Raden jullie de lamp en alle andere dingen aan of is het geen aanrader?