Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xMaritt schreef:Hoi allemaal,
Ik meld me ook even! Ben vorig jaar fanatiek begonnen met hardlopen, maar uiteindelijk toch weer gestopt in de zomer. Wil het nu weer gaan oppakken, maar heb één probleem waar ik standaard tegenaan loop. Ik krijg het namelijk veel sneller warm dan andere mensen? Hierdoor zweet ik ook veel meer. Dat is vervelend, maar het warm hebben is nog veel vervelender. Moet namelijk meestal een stukje gaan wandelen omdat ik het zo warm heb, niet omdat ik nou echt buiten adem ben. Heeft iemand enig idee hoe het zou kunnen komen dat ik hier zo veel meer last van heb dan normaal? Ik heb wel gewoon speciale hardloopkleding, dus daar kan het ook niet echt aan liggen..

Wat ik al geprobeerd heb trouwens: lichter gekleed, warmer gekleed (als in dan is het geen groot temperatuur verschil als ik naar buiten ga), lange warming up van te voren en/of wandelen van te voren. Ben bang dat ik dan alle mogelijk opties al geprobeerd heb
Poosje terug de Haarlemse Grachtenloop gelopen en heb meerdere keren in het publiek gehoord "Kijk die heeft wel een hele rode kop en zweet erg zeg"
Loop 99 van de 100 keer ook gewoon door, alleen áls ik even moet gaan wandelen komt het vaker door oververhitting dan ademnoot.
Ik zie er na een paar minuten al uit alsof ik 2 marathons gerend heb. 
.
jij hebt de reden warm worden, andere moe zijn, buiten adem, pijntjes ed
daar heb ik gelukkig geen last van...
wel zuur! Wat heb je? Beterschap
.
.
) De snelheid vind ik vooral een prestatie! hihi trots