[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 15:14

Ik heb nu een natuurlijke shampoo gekocht bij de Kruidvat.
Ik zag dat ze bij de Etos ook veel shampoo's zonder parabenen en siliconen hebben, dus als deze niet fijn is, ga ik er daar een van proberen :D.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 19:44

Davinia_ schreef:
Ik gebruik ook al jarenlang Andrelon.

Mijn vriend zegt al weken dat ie me een keertje met roodachtig haar wilt zien. Nog eventjes en ik laat mijn haren verven net als misslipgloss. Maar dan wel nà de bruiloft :+

Moooi!

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 20:21

Anoniem

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 20:22

Zo, das donker! Vind het verder wel goed gelukt, wou je het zelf ook zo donker?

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 20:25

Ja, ik heb van mijzelf zwart haar (en stijl). Nu loop ik door het leven met bruin haar met slag :+ (al sinds een aantal jaar)
Heb vaak mijn haar bruin geverfd, en wou nu weer een keer zwart!

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 20:29

Oke, stiekem mis ik nu mijn oude donkere haar wel een beetje :')

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 20:31

muntdrop schreef:
Oke, stiekem mis ik nu mijn oude donkere haar wel een beetje :')

Dit had ik dus ook, zag een foto van ruim 8 jaar terug en dacht heeee dat stond mij leuk! :')
Moet nu alleen wat vaker onder de zonnebank, ben nu helemaal zo bleek door de extreem donkere haarkleur :Y)

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 20:45

Nouja dat kan ook mooi zijn, kijk maar bijvoorbeeld naar Dita von Teese en Katy Perry. Maar het staat niet iedereen natuurlijk :)

Afbeelding

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 20:47

Ja oke, maar ik bedoel ook meer zonder make up. :')
Dan zie ik eruit of ik ziek ben :(:)

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 20:53

xNathaliee schreef:
Ja oke, maar ik bedoel ook meer zonder make up. :')
Dan zie ik eruit of ik ziek ben :(:)

Ahw :< Nou hup onder de zonnebank dan maar >=] ik wil denk ik over een tijdje weer terug naar een koele midden/donkerbruin. Maar ik laat mijn haar nu even rusten :)

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 20:54

Haha jaaa! Even wachten i.v.m. me tat.
Watvoor kleur haar heb jij ?

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 20:57

Ik heb van mezelf een soort warme bruin. Wel redelijk donker.
Nu ben ik een beetje een roodachtige licht/middenbruin :') Hangt ook een beetje af van het licht, in het zonlicht ben ik echt een beetje oranje bruin xD

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 10:53

Heyhey!

Ik ben mijn haar een beetje zat en wil graag naar de kapper, maar weet niet zo goed wat ik ermee moet :).
Mij maakt t niet uit of het een stuk korter wordt of langer (naja, de vriend wil het lang maar die heeft niks te zeggen haha :Y). Heb het al wel eens heel kort laten knippen (boven kaaklijn)). Die colored ombre lijkt me heel tof, in turquoise of rood, maar weet niet hoe dat allemaal zich houdt :P.

Misschien dat jullie wat ideeën hebben, merk dat je er zelf toch niet goed naar kan kijken :)!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 16:36

IMANDRA: heb je een foto van hoe je haar nu is, en van je gezicht? Dan is het wat makkelijker om een mening te geven :)

Ik zit zelf ernstig te twijfelen om er nog een stuk af te laten halen. Het komt nu 1 a 2 cm boven mijn sleutelbeen, maar ik vind dit toch zo ontzettend mooi!
Afbeelding

En laagjes geven een korter kapsel toch wat meer leven vind ik. Ik heb het nu kaarsrecht van onderen (van voren langer dan van achteren, maar echt bot afgeknipt) maar ik vind dit toch ook wel heel erg mooi :j

Afbeelding

Wat denken jullie? :o

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 16:52

Die onderste foto is super leuk! Echt een tof kapsel!
Ben alleen niet zo van zin mijn haar af te knippen net nu het zo lang is
Laatst bijgewerkt door _mexx_lady_ op 02-03-14 16:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 16:52

Vooral dat onderste vind ik idd erg leuk!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 16:55

Ik denk inderdaad dat ik het onderste plaatje meeneem naar mijn kapper :j <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 16:59

Ik vind laagjes sowieso altijd erg leuk! Heb het nu zelf ook in laagjes en ben er zo blij mee!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 17:10

Ik heb er in de eerste instantie voor gekozen om het kort te knippen zonder lagen omdat mijn haar heel dun is en ik heb ook vrij weinig haar dus omdat het bot geknipt is lijkt het nu wel echt een stuk dikker :j
Maar toen ik zag dat het zo levendig lijkt met lagen begon ik te twijfelen. Sowieso mag er nog wel een stukje van af van mij, wilde het eerst even veilig houden en hier aan wennen :+
Maar ga toch voor de laagjes denk ik :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 17:11

Ik heb het 15 cm korter geknipt twee weken geleden en vond dat al een gigantische stap _O-

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 17:15

Hahaha, nou dat is een behoorlijk stuk hoor! Ik eerst 13 cm, en toen later nog 3cm, en nu wil ik het zoals op de foto dus nog 3 a 4 cm :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 17:17

Ik heb altijd super lang haar gehad, het groeit ook behoorlijk snel bij mij haha. Had het vroegah altijd tot op mijn kont, toen ooit een keertje helemaal laten afknippen. Heb het zelfs nog een keer tot mijn oren gehad, stond me alleen voor geen meter _O- Het valt nu nog net over mijn schouders, kan er nog een knotje in maken en kan het ook nog krullen. Ideaal! Zou het nu ook niet korter willen, maar lang hoeft voorlopig ook even niet meer haha

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 17:25

Heerlijk als je haar zo snel groeit! mijn haar groeit ook wel snel, maar het is heel dun en dan vind ik het slordig staan als het te lang wordt.. zo onverzorgd :+
Ik kan het nu ook nog makkelijk in een staart of knot doen (staart is nog zeker 15 cm als ik hem redelijk hoog doe), dus dan moet strakjes ook nog wel lukken met 3 cm minder denk ik :D
Vind het wel belangrijk dat het nog vast kan want ik sport heel veel haha, en dan is los haar irritant. Vind ik :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 17:28

Heb ik ook hoor, ik moet voor zowel mijn werk als sporten etc mijn haar gewoon uit mijn gezicht kunnen hebben haha. Ik heb juist weer heel erg dik haar, dus kort haar staat bij mij voor geen meter. Heb van mezelf best wel veel natuurlijke slag maar als ik het te kort heb valt dat weg waardoor het er heel raar uit ziet haha

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 17:59

Ja Frummels, die foto's vind ik heel mooi! Je bent wel lekker bezig met je haar knippen hè :D Foto's als het gebeurd is? :))

Ik heb ook wel zo'n kapsel gehad maar bij mij stond het niet zo mooi vond ik. Heb best dik en veel haar en dan staat het heel bol :+