Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
linoleum schreef:Glossi schreef:Sence, die van Biotherm word al jaren niet meer verkocht helaas. Dat was mijn favoriete foundation altijd. Waarom wil je een primer met je foundation gebruiken? Ik gebruik zelf nooit primers omdat ik een gevoelige huid heb maar ik denk dat een primer ook niet echt nodig is. Die gebruik je vaak alleen als je bijv. een speciale dag hebt of een feestje maar niet dagelijks.
Gebruik je alleen een primer voor feestjes en dergelijke? Dan ben ik wel benieuwd wat voor primer je gebruikt.
Ik gebruik echt altijd een primer onder mijn foundation. Het brengt je foundation makkelijker aan, laat je huid egaler lijken doordat het rode vlekken en kleine oneffenheden verdoezelt en maakt alles net iets mooier en gladder dan zonder!
Morrow_Less schreef:Wat gebruiken jullie als je snel er toch wat netjes moet uitzien ?
R00s schreef:Hello
Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen haha maar ik heb een vraagje aan jullie. Wat is nou echt een goede zwarte Eye liner die niet afbrokkelt na een dag dragen? ik heb er nu een en daar verlies ik in de loop van de dag stukjes van waardoor het er niet netjes meer uit ziet
Morrow_Less schreef:Wat gebruiken jullie als je snel er toch wat netjes moet uitzien ?
Emmaa_ schreef:Als je een droge huid heb is primer juist niet fijn. Ik heb een vrij droge huid van mezelf, nu ik het wat beter onderhoud al wat minder maar het is nog steeds alles behalve vettig. Als ik een primer smeer kan ik net zo goed helemaal stoppen met dagcreme smeren want dat spul droogt echt gigantisch uit bij mij
Had er vroeger wel eentje van Gosh, maar dat was in de middelbare school periode waarin het nog cool was om alleen met primer van Gosh naar school te gaan, zonder foundation eroverRare beauty gewoontes hadden we daar, en al helemaal het feit dat we alleen maar deden wat iemand anders ook deed, zonder ook maar te kijken of het wel goed was voor je huid