[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Diana_14

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 22:27

Een tongpiercing zetten duurt geen 5 minuten hoor.. Bij mij zat hij binnen een minuut. Gaat heel snel als je daar zit hoor, je merkt er niks van.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 14:49

milo schreef:
bij heel veel mensen groeit de piercing in de tragus eruit. dan zie je een klein inhammetje, heel gek Lachen
die van mij zit er nog steeds, ik heb er een heel mooi zeegroen steentje op Lachen ik vind het zo raar dat veel mensen er een oorbel in hebben zitten. dat zit toch niet! ik heb er een staafje in. dan kan ik tenminste ook gewoon oordopjes in, en het ziet er gewoon mooier uit.

ik wil nu een navelpiercing Lachen

same here, ik vind dat zo lelijk, zo'n dikke oorbel knop in je oor met pus erachter enzo ik had eerst ook een staafje (wel gepriegel hoor Haha! ) nu heb ik een titanium (goudkleurig) ring Ja

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 15:25

Ik kreeg een pm van HardcoreLady met de vraag of ik een paar vragen voor haar in dit topic zou willen plaatsen (zelf kan ze nog niet op Jeugdhonk plaatsen)

Het gaat over een tongpiercing.

-Deed het zeer?
-Waar heb je hem laten zetten?
-Hoeveel was je kwijt?
-Had je er nog veel last van daarna?
-Hoe oud was je?
-Blijft er een gaatje zitten als je hem eruit haalt?
-Is het erg als je erbij rookt?
-Kan je er gelijk mee zwemmen (vraag van moeders )

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 18:22

Ik heb vandaag een neuspiercing laten zetten deed wel effe zeer maar dat was zo over.
Hij staat wel erg leuk!
Irene (Ladyjane) en ik zijn samen geweest en zij heeft een tongpiercing laten zetten!

Vesper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 18:29

Diana_14 schreef:
Ik kreeg een pm van HardcoreLady met de vraag of ik een paar vragen voor haar in dit topic zou willen plaatsen (zelf kan ze nog niet op Jeugdhonk plaatsen)

-Deed het zeer? Ik vond van wel, maar tis ook zo weer over
-Waar heb je hem laten zetten? In Den Helder bij zo'n shop
-Hoeveel was je kwijt? € 70,-
-Had je er nog veel last van daarna? Een weekje ongeveer, daarna niet echt meer
-Hoe oud was je? 14
-Blijft er een gaatje zitten als je hem eruit haalt? Volgens mij groeit het weer dicht..
-Is het erg als je erbij rookt? Nee
-Kan je er gelijk mee zwemmen (vraag van moeders ) Ja Knipoog

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 18:45

Bij een tongpiercing mag je een aantal uren of dagen niet roken. Hoe lang het niet mag verschilt per shop. Ook verschillen de prijzen.
Zoek eerst een shop waar je je goed bij voelt en ga dan daar de vragen stellen zodat je een profesioneel en goed antwoord krijgt. Hier roept toch iedereen iets anders.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 19:22

amberp schreef:
Bij een tongpiercing mag je een aantal uren of dagen niet roken. Hoe lang het niet mag verschilt per shop. Ook verschillen de prijzen.
Zoek eerst een shop waar je je goed bij voelt en ga dan daar de vragen stellen zodat je een profesioneel en goed antwoord krijgt. Hier roept toch iedereen iets anders.

hier ben ik het ook mee eens.
en neem een bekend adres waar de meesten ook iets over kennen Knipoog

__Tiientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 19:23

Wat mag je niet doen voordat je een navelpiercing laat zetten?

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 19:28

Diana_14 schreef:

-Deed het zeer? nee
-Waar heb je hem laten zetten? purmerend bij freeway
-Hoeveel was je kwijt? 50
-Had je er nog veel last van daarna? weekje
-Hoe oud was je? 20
-Blijft er een gaatje zitten als je hem eruit haalt? nee groeit heel snel dicht
-Is het erg als je erbij rookt? ik mocht 2uur niet roken
-Kan je er gelijk mee zwemmen (vraag van moeders )volgens mij niet maar weet niet zeker

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 23:21

Vóordat je een navelpiercing laat zetten moet je goed eten, geen bloedverdunners, drugs of alcohol nemen.

LadyJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 23:43

Diana_14 schreef:

-Deed het zeer? (het zetten zelf deed geen zeer, ik heb hem vanmiddag laten zetten, om 12 uur)
-Waar heb je hem laten zetten? (bodymx in breda)
-Hoeveel was je kwijt? (69 euries)
-Had je er nog veel last van daarna? (ik begin er nu last van te krijgen, mijn tong doet aan de onderkant zeer, de piercing die er nu doorheen zit is eigenlijk dus te groot, en daar heb ik last van. Het is nu ook wel wat dik, maar nog niet overdreven. Eten is moeilijk en praten gaat goed.)
-Hoe oud was je? (23)
-Blijft er een gaatje zitten als je hem eruit haalt? (volgens mij niet, haha, niet eens over nagedacht)
-Is het erg als je erbij rookt? (geen idee, ik rook niet)
-Kan je er gelijk mee zwemmen (vraag van moeders )
(niks over gehoord, ik denk het wel, als je maar zorgt dat je geen water binnenkrijgt)

roosbananas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 00:46

Wil iemand me meer informatie en ervaringen geven/vertellen over een piercing in de tragus.

Ik vind het erg mooi.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 15:26

roosbananas schreef:
Wil iemand me meer informatie en ervaringen geven/vertellen over een piercing in de tragus.

Ik vind het erg mooi.

Laat hem piercen! niet schieten, dat is het allerbelangrijkste!
bij mij deed ie geen pijn maar ik heb een enorme hoge pijngrens en ik kick op naalden dus of t pijn deed hoe je niet te vragen aan mij Nagelbijten / Gniffelen

Ik weet het de prijs is verleidelijk 7.50 bij de v&d voor een tragus piercing en de mijne was 55 euro. maar ach, de mijne is mooi en minder kans op een ontsteking, tevens als je hem laat piercen is ie 1.2 mm dik. als je hem laat shcieten heeft ie de dikte van een oorbel en zit er een grote knop in je oor waardoor je geen oordopjes meer inkan Knipoog als je meer wilt weten moet je het maar vragen Lachen

LadyJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 18:26

jeetje zeg, gister een tongpiercing laten zetten, maar kan er nog niet aan wennen, wat oliebol is dat zeg, met eten! dat ding zit helemaal scheef in mijn mond... haha, ik ben ook een aansteller hoor!!

roosbananas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 01:01

PrinCessRomy schreef:
roosbananas schreef:

Ik vind het erg mooi.

bij mij deed ie geen pijn maar ik heb een enorme hoge pijngrens en ik kick op naalden dus of t pijn deed hoe je niet te vragen aan mij Nagelbijten / Gniffelen

Ik weet het de prijs is verleidelijk 7.50 bij de v&d voor een tragus piercing en de mijne was 55 euro. maar ach, de mijne is mooi en minder kans op een ontsteking, tevens als je hem laat piercen is ie 1.2 mm dik. als je hem laat shcieten heeft ie de dikte van een oorbel en zit er een grote knop in je oor waardoor je geen oordopjes meer inkan Knipoog als je meer wilt weten moet je het maar vragen Lachen

Mag je een periode niet gaan zwemmen of iets dergelijk?
Ik heb gehoort dat hij ook uitgroeit?

Rietjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 12:08

volgens mij mag je 2 weken niet zwemmen met piercings..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 12:20

als je hem laat schieten groeit ie vaak uit ja, ik heb echter nergens last van gehad, en over zwemmen heb ik niets gehoord.
maar weet van mezelf geen chloorwater, zee water mag altijd.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 12:49

Na het piercen in je navel werd mij aangeraden om toch voroal de eerste maanden niet in bad te gaan (douchen kon geen kwaad). Dus water zal wel niet een heel groot probleem zijn, maar urenlang in het water rondbrengen dat de huis week wordt is niet goed. En inderdaad, chloor kun je ook beter vermijden..

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 13:04

PrinCessRomy schreef:
roosbananas schreef:

Ik vind het erg mooi.

Ik heb ze alle 3 laten schieten, achteraf had ik ze zeker beter kunnen laten piercen! Ik kan overigens nog gewoon oordopjes in hoor, zelfs in het oor waar ik er 2 onder elkaar heb Lachen
Ook bij het schieten was het gat zeker dikker als van een gewonen oorbel.
Bij mij zijn er alleen 2 van de 3 gaan ontsteken, dat is echt niet prettig!

__Tiientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 13:56

PrinCessRomy schreef:
milo schreef:
bij heel veel mensen groeit de piercing in de tragus eruit. dan zie je een klein inhammetje, heel gek Lachen
die van mij zit er nog steeds, ik heb er een heel mooi zeegroen steentje op Lachen ik vind het zo raar dat veel mensen er een oorbel in hebben zitten. dat zit toch niet! ik heb er een staafje in. dan kan ik tenminste ook gewoon oordopjes in, en het ziet er gewoon mooier uit.

ik wil nu een navelpiercing Lachen

same here, ik vind dat zo lelijk, zo'n dikke oorbel knop in je oor met pus erachter enzo ik had eerst ook een staafje (wel gepriegel hoor Haha! ) nu heb ik een titanium (goudkleurig) ring Ja

Ik heb ook een Tragus piercing.
Ik heb er een diamantje in. Lachen

__Tiientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 13:57

marina schreef:
PrinCessRomy schreef:

Ik heb ze alle 3 laten schieten, achteraf had ik ze zeker beter kunnen laten piercen! Ik kan overigens nog gewoon oordopjes in hoor, zelfs in het oor waar ik er 2 onder elkaar heb Lachen
Ook bij het schieten was het gat zeker dikker als van een gewonen oorbel.
Bij mij zijn er alleen 2 van de 3 gaan ontsteken, dat is echt niet prettig!

Ik heb mijn tragus laten schieten hoor.. Bloos
Ik heb er geen problemen mee.

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 17:39

met tongpiercings, hadden jullie toestemming van je ouders,,?? Zoja gingen die mee,, of deed je het anders,, of vragen ze daar niet naar,,??

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 18:14

Mijn moeder ging mee aangezien ik toen 16 was. En zij zou het betalen voor me (verjaardagskado) dus het moest wel.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 18:41

Monster schreef:
met tongpiercings, hadden jullie toestemming van je ouders,,?? Zoja gingen die mee,, of deed je het anders,, of vragen ze daar niet naar,,??

had het wel gezegt tegen me ma maar ze was het er niet mee eens maar heb het toch gedaan ik was 20 dus had me ouders niet nodig Tong uitsteken

Miss_Monet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 20:18

Hoe vragen jullie of je een navelpiercing mag? En wat is de minimale leeftijd daarvoor?