Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
milo schreef:bij heel veel mensen groeit de piercing in de tragus eruit. dan zie je een klein inhammetje, heel gek
die van mij zit er nog steeds, ik heb er een heel mooi zeegroen steentje opik vind het zo raar dat veel mensen er een oorbel in hebben zitten. dat zit toch niet! ik heb er een staafje in. dan kan ik tenminste ook gewoon oordopjes in, en het ziet er gewoon mooier uit.
ik wil nu een navelpiercing
Diana_14 schreef:Ik kreeg een pm van HardcoreLady met de vraag of ik een paar vragen voor haar in dit topic zou willen plaatsen (zelf kan ze nog niet op Jeugdhonk plaatsen)
Het gaat over een tongpiercing.
-Deed het zeer? Ik vond van wel, maar tis ook zo weer over
-Waar heb je hem laten zetten? In Den Helder bij zo'n shop
-Hoeveel was je kwijt? € 70,-
-Had je er nog veel last van daarna? Een weekje ongeveer, daarna niet echt meer
-Hoe oud was je? 14
-Blijft er een gaatje zitten als je hem eruit haalt? Volgens mij groeit het weer dicht..
-Is het erg als je erbij rookt? Nee
-Kan je er gelijk mee zwemmen (vraag van moeders ) Ja![]()
amberp schreef:Bij een tongpiercing mag je een aantal uren of dagen niet roken. Hoe lang het niet mag verschilt per shop. Ook verschillen de prijzen.
Zoek eerst een shop waar je je goed bij voelt en ga dan daar de vragen stellen zodat je een profesioneel en goed antwoord krijgt. Hier roept toch iedereen iets anders.
Diana_14 schreef:Ik kreeg een pm van HardcoreLady met de vraag of ik een paar vragen voor haar in dit topic zou willen plaatsen (zelf kan ze nog niet op Jeugdhonk plaatsen)
-Deed het zeer? nee
-Waar heb je hem laten zetten? purmerend bij freeway
-Hoeveel was je kwijt? 50
-Had je er nog veel last van daarna? weekje
-Hoe oud was je? 20
-Blijft er een gaatje zitten als je hem eruit haalt? nee groeit heel snel dicht
-Is het erg als je erbij rookt? ik mocht 2uur niet roken
-Kan je er gelijk mee zwemmen (vraag van moeders )volgens mij niet maar weet niet zeker
Diana_14 schreef:(niks over gehoord, ik denk het wel, als je maar zorgt dat je geen water binnenkrijgt)Ik kreeg een pm van HardcoreLady met de vraag of ik een paar vragen voor haar in dit topic zou willen plaatsen (zelf kan ze nog niet op Jeugdhonk plaatsen)
-Deed het zeer? (het zetten zelf deed geen zeer, ik heb hem vanmiddag laten zetten, om 12 uur)
-Waar heb je hem laten zetten? (bodymx in breda)
-Hoeveel was je kwijt? (69 euries)
-Had je er nog veel last van daarna? (ik begin er nu last van te krijgen, mijn tong doet aan de onderkant zeer, de piercing die er nu doorheen zit is eigenlijk dus te groot, en daar heb ik last van. Het is nu ook wel wat dik, maar nog niet overdreven. Eten is moeilijk en praten gaat goed.)
-Hoe oud was je? (23)
-Blijft er een gaatje zitten als je hem eruit haalt? (volgens mij niet, haha, niet eens over nagedacht)
-Is het erg als je erbij rookt? (geen idee, ik rook niet)
-Kan je er gelijk mee zwemmen (vraag van moeders )
roosbananas schreef:Wil iemand me meer informatie en ervaringen geven/vertellen over een piercing in de tragus.
Ik vind het erg mooi.
PrinCessRomy schreef:roosbananas schreef:Wil iemand me meer informatie en ervaringen geven/vertellen over een piercing in de tragus.
Ik vind het erg mooi.
Laat hem piercen! niet schieten, dat is het allerbelangrijkste!
bij mij deed ie geen pijn maar ik heb een enorme hoge pijngrens en ik kick op naalden dus of t pijn deed hoe je niet te vragen aan mij![]()
Ik weet het de prijs is verleidelijk 7.50 bij de v&d voor een tragus piercing en de mijne was 55 euro. maar ach, de mijne is mooi en minder kans op een ontsteking, tevens als je hem laat piercen is ie 1.2 mm dik. als je hem laat shcieten heeft ie de dikte van een oorbel en zit er een grote knop in je oor waardoor je geen oordopjes meer inkanals je meer wilt weten moet je het maar vragen
PrinCessRomy schreef:roosbananas schreef:Wil iemand me meer informatie en ervaringen geven/vertellen over een piercing in de tragus.
Ik vind het erg mooi.
Laat hem piercen! niet schieten, dat is het allerbelangrijkste!
bij mij deed ie geen pijn maar ik heb een enorme hoge pijngrens en ik kick op naalden dus of t pijn deed hoe je niet te vragen aan mij![]()
Ik weet het de prijs is verleidelijk 7.50 bij de v&d voor een tragus piercing en de mijne was 55 euro. maar ach, de mijne is mooi en minder kans op een ontsteking, tevens als je hem laat piercen is ie 1.2 mm dik. als je hem laat shcieten heeft ie de dikte van een oorbel en zit er een grote knop in je oor waardoor je geen oordopjes meer inkanals je meer wilt weten moet je het maar vragen
PrinCessRomy schreef:milo schreef:bij heel veel mensen groeit de piercing in de tragus eruit. dan zie je een klein inhammetje, heel gek
die van mij zit er nog steeds, ik heb er een heel mooi zeegroen steentje opik vind het zo raar dat veel mensen er een oorbel in hebben zitten. dat zit toch niet! ik heb er een staafje in. dan kan ik tenminste ook gewoon oordopjes in, en het ziet er gewoon mooier uit.
ik wil nu een navelpiercing
same here, ik vind dat zo lelijk, zo'n dikke oorbel knop in je oor met pus erachter enzo ik had eerst ook een staafje (wel gepriegel hoor) nu heb ik een titanium (goudkleurig) ring
marina schreef:PrinCessRomy schreef:Laat hem piercen! niet schieten, dat is het allerbelangrijkste!
Ik heb ze alle 3 laten schieten, achteraf had ik ze zeker beter kunnen laten piercen! Ik kan overigens nog gewoon oordopjes in hoor, zelfs in het oor waar ik er 2 onder elkaar heb
Ook bij het schieten was het gat zeker dikker als van een gewonen oorbel.
Bij mij zijn er alleen 2 van de 3 gaan ontsteken, dat is echt niet prettig!
Monster schreef:met tongpiercings, hadden jullie toestemming van je ouders,,?? Zoja gingen die mee,, of deed je het anders,, of vragen ze daar niet naar,,??