Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
manic schreef:Hier werd het na ruim een jaar GLI niet eens voorgeschreven. Principieel want de praktijk doet er niet aan en er zouden enorme bijwerkingen zijn en zou het niet fijner zijn als ik straks geld over heb voor nieuwe kleding (like wtf?)
ben al jaren rug patiënt maar zo heftig als nu nog niet meegemaakt en vooral de duur zo lang achter elkaar niet.

Timmie06 schreef:Hebben jullie en tip voor losse opdraainaaldjes? Mijn nieuwe pen zal 5 mg worden maar ik wil daar dan een iets lagere dosis van gebruiken. Ik krijg er standaard 4 naaldjes bij maar zoek dus reserve opdraainaaldjes.
Verder nu ruim 2 weken bezig met Mounjaro en ik voel me echt goed, zie zelf ook al in de spiegel resultaat! Echt zo blij met deze rust in m’n hoofd en eetpatroon.
Rambogirl schreef:Ik heb bovenstaande naaldjes idd ook erbij gekocht.
De insuline spuitjes van 1ml heb ik besteld om de golden dose er nog uit te halen.
Ik snap alleen niet hoe ik weet hoeveel je moet optrekken om een 2,5mg dosis te krijgen.
Kan iemand me hiermee helpen? De schema's die rond gaan laten me alleen maar nog meer twijfelen.
Storm schreef:Ontzettende mooie resultaten van iedereen!!
Ik ben helaas iets minder blij. Ik merk erg weinig, afgelopen weekend zelfs 45 klikken gedaan met de 1 mg ozempic spuit, maar ik merk nagenoeg niks. Soms wel, maar dat lijkt tussen de oren te zetten, dat ik het wil voelen, zeg maar.
Ik ben wel een paar kilo kwijt, maar heb de hele dag honger...