Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Supervixen schreef:Voor anaeroob kun je ook een goede heuvel pakken en daar een paar keer flink op sprinten tot je tong op je knieën ligt. Je moet in korte tijd echt maximaal gaan zo ongeveer, dan krijg je anaeroob.
Lisitano schreef:Het gaat zo hard, ik houd het niet bijIk ga zo even de laptop pakken voor een bijleespost.
Zijn er nog mensen bij Egmond zondag?
Ik loop mee met een loopmaatje, omdat een ander geblesseerd is. Het wordt rustig aan en gewoon genieten. Ik ben wel benieuwd naar die sfeer en drukte na de verhalen.
Lisitano schreef:Het gaat zo hard, ik houd het niet bijIk ga zo even de laptop pakken voor een bijleespost.
Zijn er nog mensen bij Egmond zondag?
Ik loop mee met een loopmaatje, omdat een ander geblesseerd is. Het wordt rustig aan en gewoon genieten. Ik ben wel benieuwd naar die sfeer en drukte na de verhalen.
996981 schreef:Ik loop zondag mijn eerste evenement
Hoe bereiden jullie je op zoiets voor? Zijn er dingen die je bewust wel/niet doet in de momenten/dagen ervoor? Ik ben zo'n leek
Supervixen schreef:996981 schreef:Ik loop zondag mijn eerste evenement
Hoe bereiden jullie je op zoiets voor? Zijn er dingen die je bewust wel/niet doet in de momenten/dagen ervoor? Ik ben zo'n leek
Even goed de deelnemersinfo bestuderen. Waar kun je parkeren, waar zijn wc's, waar kun je een tas kwijt, enz.
Verder niks nieuws doen op je wedstrijddag. Niet met nieuwe schoenen/sokken/broek/shirt gaan lopen. Niks anders dan normaal eten.
Proberen niet te snel te starten en verder gewoon go with the flow en genieten.
Warming up doe ik zelf niet aan.
XxLMMxX schreef:Doen er nog mensen van hier mee aan de coast marathon 9 februari (onverhard)? Ik ben erover aan het denken. Maar al mijn vaste loopmaatjes doen mee met een verhard evenement. Dus ik zou alleen heen moeten. Even een drempel haha
Lisitano schreef:Een vriendin van me doet de coast marathon mee en ik heb nog steeds niet besloten of ik wel of niet mee ga
Germie, houd er rekening mee dat het onverhard is met heel veel los zand.
Ik doe de halve zondag!