Wel een half uurtje gelopen, dat gaat beter dan zitten... Lil was blij.
X2305
Geplaatst: 06-01-25 13:25
Oh wat een blije hond! Boedjang wat balen zeg. Dat kan echt veel pijn doen. Goed warm houden nu. En inderdaad blijven bewegen.
Hier een rondje in de Vennen gedaan naast de stal van mijn paard samen met een vriendin en onze honden. Wat een verschil kwa temperatuur met gister maar wel een flinke wind! Rondje is een km of 5, ik moet ook nog naar de fysio en mijn nichtje vandaag. Ik mag ook mijn auto nog lopend ophalen bij de schade-expert, dus aan de kilometers kom ik wel.
Ik was vanmorgen naar de Kakushohle. Aardig wat trappen. En ik voelde mijn benen nogal van het geglibber gisteren.
Dus hierna naar huis gereden,en inmiddels thuis.
Athelas
Geplaatst: 06-01-25 16:00
Lizard, prachtig die rotsen! X2305, dat vennetje ziet er mooi uit. Drukke dag zo te lezen. Boedjang, wat een vrolijke foto's van Lil
Even een frisse neus gehaald zo net. Het sneeuwt flink Alleen even door het dorp gelopen. Hopelijk morgen een iets langere wandeling, als het weer het toelaat.
Wat mooi, athelas. Benieuwd naar de foto's morgen.
gaucho
Geplaatst: 06-01-25 20:57
Gave grot Lizard
En de sneeuwfoto's blijft genieten ik ga komend weekend naar Malmedy/ de hoge venen, en zoals het er nu uitziet ligt er dan ook sneeuw
Ik heb vandaag zoveel spierpijn dat ik mezelf met 2 handen aan de deur stijlen uit de auto moet tillen met wandelen wordt het wel beter dus toch maar als een waggelende pinguïn 2 keer een rondje gelopen. Tijdens lunch nog met een lekker zonnetje
En nu net met flinke woei en regen - ik zag wel een marter oversteken
Wat een heerlijke sneeuw- en natuurfoto's. Echt weer genieten dit topic!
Ik doe mee met gaucho wat betreft dikke spierpijn. Vanmiddag nog vaccin gehad voor m'n vakantie. Binnen 2 uur stijve pijnlijke arm. Vanavond nog paardgereden. Toen was ik op en ben ik heet gaan douchen en op de bank gestort . M'n lijf vindt het niet meer leuk. Morgen weer een dag.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 06-01-25 23:02
Wat een wind zeg vandaag. Pfff. Ik heb wel gewandeld maar zo grijs, dus had niet echt zin om iets op de foto te zetten. De sneeuw in Noorwegen is prachtig. Lizard heeft een mooie grot bezocht. Gaucho toch gewandeld ondanks de spierpijn. En faringo ook spierpijn.
Hopelijk is spierpijn snel weg Gaucho. Lizard prachtige route zeg Althelas veilig thuis in witte wonder land Faringo balen van je arm, wel voor goeie doel. x2305 genoeg stappen gezet?. Ik ben alsnog met pijnlijke rug gaan werken, was genoeg te doen ,altijd wel in de zorg haha..
X2305
Geplaatst: 06-01-25 23:51
Lisard vanaf de foto’s vind ik hem al spannend maar ik ben zelf vrij onhandig ook.. wel een prachtige route gelopen.
Athelas veilig thuis?
Gaucho en Susan; er stond echt een flinke wind vanmiddag/vanavond. Toch gegaan; heel goed! Soms moet je echt even over een drempel heen.
En hier ook spierpijn dankzij de fysio Morgen een lang dagje kantoor van 7-5, dus geen tijd om te wandelen helaas.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 07-01-25 08:56
He gelukkig nog iemand die niet super handig is. Ik ben vorige maand alleen al 2 keer gevallen tijdens mijn wandelingen
Hier nog iemand hoor Susan. In Oostenrijk ben ik ook meerdere keren onderuit gegaan. Meestal onschuldig wegglijden, maar één keer bij een restaurant flink pijnlijk gevallen. Je bent niet alleen
boedjang
Geplaatst: 07-01-25 15:26
Ik ben ook gewoon een kluns. Mijn mam zegt dat ik druk met andere dingen ben... Vandaag ging lil op stal in een dode mol rollen..gets Als ik terug naar huis ga neem ik meestal de pont en kan lil nog even lekker los
shaddy82
Geplaatst: 07-01-25 16:03
Zo eindelijk de wind weer wat minder, vanmorgen hier nog wel erg nat, regen, hagel en dikke vlokken natte sneeuw gehad, vanmiddag rondje met Max gemaakt tussen de buien door.
X2305
Geplaatst: 07-01-25 16:09
Ja of van die banketstaaf boomstronkjes op een bospad…. Ik struikel echt elke wandeling wel haha; gelukkig val ik niet altijd
Gatsie in een dode mol… Hier valt het weer geloof ik vandaag wel mee. Morgen door een mazzeltje waarschijnlijk tijd voor een leuk wandel rondje Die hele lange dagen op kantoor mis ik dat toch wel.
Athelas
Geplaatst: 07-01-25 17:28
Shaddy, leuk collage Boedjang, rollen in een dooie mol Lekker dan haha. gaucho, wat een wind! Leuk dat je een marter zag.
Hier is heel veel sneeuw gevallen . Niet heel ver gewandeld, het was op sommige stukken nogal zwaar omdat ik tot bijna m'n knieën de sneeuw in zakte.
gaucho
Geplaatst: 07-01-25 17:41
Wel echt prachtig
Hier is de spierpijn nog niet minder geworden maar wel een rondje van 4 kilometer gelopen tussendoor. Met zowaar wat zon.