bigone schreef:Dit is wel wat je over het algemeen ziet, veel 50 jarige vrouwen!! Zou wel eens weten waarom juist die groep zo mee gaat in die theorieën.
de overgang, dan kan je rare dingen gaan doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Earth schreef:Serieus, zijn deze mensen echt? Of zijn het acteurs? Het is echt, ik kan er niet naar kijken... Echt niet![]()
Nee is dit echt? Echt waar?
esje01 schreef:Als paramedici worden wij weer ingezet naast onze gewone werkzaamheden op de afdelingen in het verpleeghuis.
De druk loopt op en het rooster is niet meer rond te krijgen
vivana schreef:Klopt wat je zegt,maar helaas hoor je ook andere verhalen rondgaan van ziekenhuis personeel die het dus niet druk hebben...Dus..het blijft gissen voor iedereen,als je de debatten kijkt blijft de vraag waarom de ic nog altijd niet is uitgebreidt.
En waarom is er niet genoeg zorgpersoneel,om NL het zo nodig vond om jaren op ze te bezuinigen. Dus wiens schuld is dat nu eigenlijk?
Shadow0 schreef:Ik probeer nog wel eens te zeggen dat internet het grootste gevaar is qua tracking en straling en overheid en big pharma en dat ze dat beter helemaal uit kunnen zetten.
Maar ik weet niet of men daarin trapt
Echwel schreef:Gisteren hoorde ik dat de groep 50-60 jarigen heel kwetsbaar is..
Die zijn dus nog volop in het leven.....
IMANDRA schreef:Vergeet ook niet dat hoogopgeleiden juist hun kennis vaak overschatten, juist omdat ze hoogopgeleid zijn. Zijn best wat wappies onder de hoogopgeleiden.
vivana schreef:Klopt wat je zegt,maar helaas hoor je ook andere verhalen rondgaan van ziekenhuis personeel die het dus niet druk hebben...Dus..het blijft gissen voor iedereen,als je de debatten kijkt blijft de vraag waarom de ic nog altijd niet is uitgebreidt.
En waarom is er niet genoeg zorgpersoneel,om NL het zo nodig vond om jaren op ze te bezuinigen. Dus wiens schuld is dat nu eigenlijk?
nuscaniels schreef:Snap dan juist weer een verpleegkundige niet die ik bij vrienden op hun tijdlijn zie reageren met dat het allemaal wel meevalt en overtrokken is want bij haar in het ziekenhuis is er niks aan de hand en zijn er bijna geen coronapatienten. Zij vindt het overdreven gedoe de maatregelen en geen noodzaak.
Ben toch wel benieuwd welk ziekenhuis en wat haar functie is gezien ik haar verhaal niet geloof.
Astorga schreef:nuscaniels schreef:Snap dan juist weer een verpleegkundige niet die ik bij vrienden op hun tijdlijn zie reageren met dat het allemaal wel meevalt en overtrokken is want bij haar in het ziekenhuis is er niks aan de hand en zijn er bijna geen coronapatienten. Zij vindt het overdreven gedoe de maatregelen en geen noodzaak.
Ben toch wel benieuwd welk ziekenhuis en wat haar functie is gezien ik haar verhaal niet geloof.
Als je bij ons op bijvoorbeeld de poli dermatologie zou werken zou je ook kunnen denken dat het wel meevalt. Zeker wanneer je je vooral in je eigen bubbel begeeft en intranet niet leest
Ik weet wel beter helaas