Shaggy09 schreef:Ja. Den bosch, daar zijn tot nu toe 3 gevallen dacht ik.
Oh. Dan is het advies idd thuiswerken.
Mja. Als je nergens meer last van hebt....
Je mag ook in de trein komen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cursebreaker schreef:Sommige dingen vind ik ook niet logisch. Er wordt verzocht voor mensen in Brabant om thuis te werken waar kan, maar ze laten alle bacterie verspreidende kinderen wel naar school gaan. Alsof die elkaar niet meer gaan aanraken e.d. En evenementen willen ze dan ook zoveel mogelijk door laten gaan. Daar zullen mensen elkaar toch veel sneller nog aansteken lijkt me.
verootjoo schreef:Shaggy09 schreef:Ja. Den bosch, daar zijn tot nu toe 3 gevallen dacht ik.
Oh. Dan is het advies idd thuiswerken.
Mja. Als je nergens meer last van hebt....
Je mag ook in de trein komen
Shaggy09 schreef:karuna schreef:Shaggy beter uitzieken ook voor jezelf. Als je alleen verkouden bent geweest is je weerstand minder. Zou even nog aankijken en desnoods vragen of ze online lesstof hebben of met beeldbellen meeluisteren?
Nah punt is ik heb in feite geen lesstof, want wanneer ik op school ben is het ook ieder voor zich werken maar ik vlieg echt enorm tegen de muren op hier thuis. Ben half depressief deze dagen.
verootjoo schreef:cursebreaker schreef:Sommige dingen vind ik ook niet logisch. Er wordt verzocht voor mensen in Brabant om thuis te werken waar kan, maar ze laten alle bacterie verspreidende kinderen wel naar school gaan. Alsof die elkaar niet meer gaan aanraken e.d. En evenementen willen ze dan ook zoveel mogelijk door laten gaan. Daar zullen mensen elkaar toch veel sneller nog aansteken lijkt me.
Kinderen krijgen het statistisch minder.
En kinderen hebben leerplicht, die haal je toch niet even een maand van school
PSvanLot schreef:Ik vond de persconferentie wel duidelijk.
Begrijpelijk dat ze per evenement gaan kijken wat wel en niet door kan gaan.
We staan pas aan het begin van deze uitbraak en ik vind dat ze handelen zonder paniek te zaaien.
Amyyy schreef:Shaggy09 schreef:Nah punt is ik heb in feite geen lesstof, want wanneer ik op school ben is het ook ieder voor zich werken maar ik vlieg echt enorm tegen de muren op hier thuis. Ben half depressief deze dagen.
Je mag best naar buiten he! Het is social distancing, dus zo min mogelijk contact. Maar ik ga ook zo een rondje buiten lopen, afstand houden van elkaar. 24/7 binnen is nu (nog?) niet nodig
Storm schreef:Pfff, ik ben vertegenwoordigster. Morgen en donderdag meerdere afspraken staan. Ik woon en werk in Brabant. Mijn dochtertje neem ik morgen al mee naar mijn afspraken omdat haar klas geen leraar heeft.
Gedoe... Moet ik de afspraken nu afzeggen en op een andere dag zetten? Gewoon gaan? Het zijn kledingwinkels...
PSvanLot schreef:Ik vond de persconferentie wel duidelijk.
Begrijpelijk dat ze per evenement gaan kijken wat wel en niet door kan gaan.
We staan pas aan het begin van deze uitbraak en ik vind dat ze handelen zonder paniek te zaaien.
moonsparkle schreef:Ik vind juist dat als je aan het begin staat je veel kunt doen om verspreiding tegen te gaan.
Shaggy09 schreef:Ik vraag mij overigens af of er een indicatie is van wanneer we hier ongeveer weer vanaf kunnen zijn? Kunnen ze dat meten?
Storm schreef:Pfff, ik ben vertegenwoordigster. Morgen en donderdag meerdere afspraken staan. Ik woon en werk in Brabant. Mijn dochtertje neem ik morgen al mee naar mijn afspraken omdat haar klas geen leraar heeft.
Gedoe... Moet ik de afspraken nu afzeggen en op een andere dag zetten? Gewoon gaan? Het zijn kledingwinkels...
elnienjo schreef:Er werd met geen woord gerept over het in bescherming nemen van senioren.
Ik verdenk Rutte ervan dat ie het wel best vindt als er hier en daar wat grijze duiven omvallen.