Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SecretLIN schreef:eet smorgens (3) rijstwafel met kaas.en kop thee zonder suiker.
daarna koffie zwart 1kop
meestal rons 1uur nog rijstwafel met kaas of 2 kiwi gold
avond aardappel vlees groente waarvan il ongeveer 1 aardappel eet en vooral veel groente
tussen door hele dag water meestal minimaal 2 liter probeer 3 (ivbm nierstenen) verder geen cola of ander drinken.
wil binnenkort proberen s morgens kwark met fruit te eten..

Wish me luck.
Jullie gaan ook goed he?

SecretLIN schreef:eet smorgens (3) rijstwafel met kaas.en kop thee zonder suiker.
daarna koffie zwart 1kop
meestal rons 1uur nog rijstwafel met kaas of 2 kiwi gold
avond aardappel vlees groente waarvan il ongeveer 1 aardappel eet en vooral veel groente
tussen door hele dag water meestal minimaal 2 liter probeer 3 (ivbm nierstenen) verder geen cola of ander drinken.
wil binnenkort proberen s morgens kwark met fruit te eten..

saus proberen te minderen, of zelf vers te maken zodat je weet wat erin zit.
Haha, nee ik vind ook dat een dieet vol te houden moet zijn en dan mag soms iets lekkers best wel. Maar afvallen is nou eenmaal niet leuk. Ik eet echt wel dingen die ik iets minder lekker vind omdat die nou eenmaal beter zijn voor het afvallen. Je hoeft natuurlijk niet alleen maar lekkere dingen te blijven eten. Het draait om balans! Ik heb vreselijk moeilijke dagen gehad dat ik alleen maar wilde eten, en dan liefst zoete bende. Heb het niet gedaan en nu gaat het al veel beter. Ik zou toch mezelf aanleren wat meer smaken te ontdekken als ik zo’n eenzijdig smaakpalet zou hebben. Sommige dingen kun je echt leren eten. Ik moet nu voor het sporten proteïneshakes drinken. Ieuw, zo vies! Maar ik tik het toch weg omdat mijn trainer zegt dat het helpt bij de spieropbouw. En spieren verbranden weer meer vetjes
Dus ik zet me na elke sportles erover heen en giet het achterover.
En ik ga echt niks eten wat ik echt niet lust, omdat het gezonder zou zijn
Genoeg balans in hetgene wat ik echt lekker vind.