Ingedebruijn, is toch prima zo’n doel
zeker met zulke lichamelijke klachten. ik hoef ook niet zo nodig zoveel te kunnen squatten, maar vind het wel echt mega knap
Dit was in de groepsleszaal overigens, normaal doe ik barbels ed in de Function zone zonder spiegels (op een bij het squatrek na) maar daar was een HIIT les bezig. Dus alleen snel even voor die begon power ropes daar gedaan
En in de zaal even de gelegenheid genomen om een foto te maken
Het is ook niet alsof ik het elke keer doe ofzo, m’n PT maakt ook wel eens een Boomerang filmpje voor op insta bijvoorbeeld. Ik vind het gewoon leuk om progressie te zien, ben er wel trots op ook. Ben niet zo’n insta “fitgirl” die elke week 30 foto’s in de sportschool erop zet hoor
Dreamy jij bent ook zo lekker bezig!
echt jouw doorzettingsvermogen is echt goals voor mij haha. Superknap wat je zo snel bereikt hebt al! Eulogy stomme vraag misschien maar wat is een 1RM test?

Om sterker te worden train ik meestal niet zo zwaar als je fysiek zou kunnen, dus m'n echte max probeer ik niet vaak.
Jouw PT is volgens FB ook een vriendinnetje van wat meiden uit mijn vriendengroep, ik zit er ook aan te denken om met haar te gaan trainen voor het laatste stukje strakker worden. Maar moet een beetje op de centen letten..
Toch ga ik er nog even over nadenken. Het ziet ernaar uit dat je er plezier in hebt en dat is zooo belangrijk, plus je gaat volgensmij ook nog eens als een tierelier

(de chirurg geeft me bij de operatie die hij zou moeten doen een revalidatieperiode van 8 maanden voordat ik alle bewegingen opnieuw zou mogen doen. Helaas heb ik AL die bewegingen ook écht nodig in mijn werk en zou ik dus naar mijn zin véél te lang alernatief werk moeten doen)
. Dat zie ik mezelf nog niet even doen. Ik hoop dat het je lukt!