Sanne: Goh, dat vind ik ook wel erg snel zeg. Wel goed dat je het soort van los kan laten en hem er succes mee wenst (of dat nou sarcastisch is of oprecht).
Sharon: Haha, dat mag ook toch. Je kunt dan beter zeggen dat je je eraan stoort, dan dat je het voor je houdt en er opeens heftig uitkomt.

Voor mijn yoga thuis gebruik ik youtube filmpjes van diverse accounts. Hangt er van af of ik ontspanningsyoga wil, poweryoga, oefeningen gericht op mijn rug(blessure) etc.

Wat lekker om af en toe mee te helpen op stal! Ik kan daar altijd zo lekker rustig van worden, beetje stallen uitmesten, paarden buiten zetten en voeren etc. echt heerlijk! Als het een beetje zou verdienen zou ik het het liefst fulltime doen

Vind het tof dat je zo gemotiveerd bent om alles helemaal op te pakken! Dat werkt voor mij heel aanstekelijk en dat heb ik nu wel even nodig.
Wat goed ook dat je lekker hebt gesport zo vroeg op je vrije dag! Ik voel me dan altijd zo heerlijk productief, haha. Ware het niet dat ik nooit echt een vrije lege dag heb.. Daar moet ik even aan werken want dat heb ik wel nodig.
Ilse: een dagje te laat, maar niet minder gemeend: nog gefeliciteerd!
Laura: Als het allemaal even niet wil, dan is het ook gewoon goed om het maar even te laten voor wat het is. Dat is met een reden he

Emma: Helemaal niet gek hoor lieverd, dat je je even zielig en alleen voelt.

Een van de beste vrienden van mijn vriend woont daar sinds vorige zomer. Hij is daarheen verhuisd voor zijn werk (hij is piloot) en als ik soms foto's zie van kaapstad word ik zo jaloers

Fijn dat je ook gezonde opties kunt kiezen op de campus!
Kiwi: ik eet in de middag vaak fruit en 's avonds na het sporten in mijn kwark.

Riddershow: MFP gebruik ik ook niet meer. Mijn smartphone is vorige week overleden en ik heb even geen geld voor een nieuwe. Op de pc invullen vind ik niet handig dus dan maar even zonder. Moet zeggen dat ik het al langere tijd niet meer gebruikte hoor..
Jaimy: Dat had ik gisterenavond ook. Ik drukte ergens op en toen was alles weg

Jemig 3 uur spinning, ik zou kapot zijn!

Pannenkoeken vind ik wel lekker, maar ben er niet super gek op ofzo.
Eet er vaak eentje in het pannenkoekenhuisje hier in de duinen als we hebben gewandeld. Dan vind ik het wel lekker, met kaas, spek en stroop

---
Ik heb te horen gekregen dat ik 8 maart terecht kan in het ziekenhuis voor de ingreep aan mijn onderrug en bekken. Het stelt niet zoveel voor maar ik vind het enorm spannend. Vooral ook of het gaat werken. Ik loop inmiddels al bijna 16 jaar met deze pijn rond, dus ik denk dat ik echt in huilen uitbarst als dit werkt..
Ze gaan een zenuwblokkade plaatsen in mijn onderrug en een ingreep waarbij een verslapper en ontstekingsremmer in mijn piriformis spier (google maar even waar dat zit, want dat kan ik niet handig uitleggen haha.) De behandeling aan de spier is op 8 maart. Als die onvoldoende resultaat geeft, volgt 6 weken erna de zenuwblokkade in mijn rug. Ben benieuwd en wordt vervolgd..
Verder een enorme vreetbui gehad. Ik moet ongesteld worden

Vanavond ook nog een tentamen na werk waar ik totaal geen kracht voor heb.. Ben even toe aan rust en ben echt enorm overprikkeld de laatste week. Binnenkort gaan we een paar dagen naar Texel gelukkig, dan kan ik even bijkomen.
Lijstje vandaag:
O: scrambled eggs 3 eieren
T: zelfgebakken speltmuffin van mams
L: noodle soep en zelfgebakken hartige cake van mams (met paprika, courgette en ui: erg lekker!)
T: 4 donuts met glazuur en sprinkles en 2 glazen chocomelk

A: ik denk gegrilde groenten met een stuk vis
T: kwark met fruit
B: 40 minuten fietsen (retour werk)