Maar ja het gaat prima!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Drunksheep schreef:Ik ben het echt zó niet met je eens, Mieswant waar een wil is, is een weg. En nogmaals, zoals ik in mijn verhaal zeg, wees echt eerlijk met jezelf. Het zal me echt worst wezen of je vegetarisch/vegan eet of niet, maar kom dan niet een heel verhaal ophangen met allemaal smoesjes (want dat zijn het in mijn ogen wel! Je kan natuurlijk zelf boodschappen doen, en dat het lichamelijk niet zou kunnen is imo helemaal onzin) waarom het zogenaamd allemaal niet kan.
Nogmaals, super dat je CF cosmetica koopt en dat je op die manier al je steentje aan de wereld bijdraagt! Ik vind het supergoed van iedereen die er op wat voor schaal dan ook mee bezig ismaar wees wel 100% eerlijk.
Maargoed ik zal ook mijn kwek houden, want ik kan hier heel lang over doorgaan als het moet haha!
Mondy schreef:Tja fenix die vissen die jij soms op je bord hebt liggen lijden ook
Ds maar rij je zelf paard nog ? Of wil je dat nog gaan doen ? Daar gebruik je nl ook een aantal dieronvriendelijke producten bij.
Of het leer in je auto/ op je fiets enz.
Ik denk dat je nergens 100% cf kunt zijn.
Mooie looks lino !! Je haar los is ook erg leukGeeft gelijk al een andere uitstraling.
Mondy schreef:Tja fenix die vissen die jij soms op je bord hebt liggen lijden ook
Ds maar rij je zelf paard nog ? Of wil je dat nog gaan doen ? Daar gebruik je nl ook een aantal dieronvriendelijke producten bij.
Of het leer in je auto/ op je fiets enz.
Ik denk dat je nergens 100% cf kunt zijn.
Mooie looks lino !! Je haar los is ook erg leukGeeft gelijk al een andere uitstraling.