Bronde is niet mijn ding.. ik ga of donkerbruin of ik hou t blond Als je zelf donker bent vind ik t wel heel gaaf trouwens maar niet bij mij
Eight
Geplaatst: 30-06-16 12:25
Ik ben team blond zelf laatst bruin geverfd maar blond blijft toch gewoon favoriet. Vooral in de zomer, staat minder hard en kan veel beter wegkomen met bepaalde makeup
Hangt er vanaf wat je eigen haarkleur is Suus. Ik ben team donker, behalve als je eigen haarkleur lichtblond is, dan vind ik donkerbruin te hard en onnatuurlijk staan. Wat wel een leuke optie is,gewoon een aantal lowlights in je blonde haar zetten. Blijf je blond, wat je goed staat, maar is het net even anders.
Cchanny
Geplaatst: 30-06-16 14:14
Liselot schreef:
Ik heb ook een baya, dus ik ben ook voor brond
Waarmee van mac is de comfort matte van UD t vergelijken?
Ik heb ook een Baya dus ook bronde
Hoewel het onderste bijna puur heftig blond was.
MissBambi
Geplaatst: 30-06-16 14:35
Mijn look van vandaag: Geen foundation op omdat ik straks ga sporten
En toen was ik helemaal klaar net m'n wenkbrouwen Ben naar de etos gereden voor een grijs potloodje en poeder.. Nog niet naar mijn zin maar de kleur is naar mijn idee al veel natuurlijker
Ik zie nu dat de eerste foto best vertekend. Kleur is veel donkerder bruin dan op de foto.
Missbambi: Een stuk beter zo inderdaad, maar nog steeds vrij massief. Ik vind het te donker voor je denk ik. Maar ik weet niet wat voor kleur je eigen wenkbrauwen zijn. Ga eens tutorials opzoeken om te kijken hoe je de vorm het beste kun doen en hoe je het begin stukje een beetje lichter houd. Maar het is in ieder geval al wel een stuk beter zo .
ik ben ook team blond elke keer ga k toch weer steeds blonder, zit nu vaak tegen het zilver aan als het net geverft is maar denk dat een koelere bruin je best mooi kan staan suus
Anoniem
Geplaatst: 30-06-16 14:58
Team wit hier
Ik heb zo'n wimper-plakt-aan-andere-wimper dag, suuuuuper irritant
vandaag weer gespeeld met mn sleek palette, alleen mag de crease nog wat donkerder. Maar ik moest ff haasten haha. En ik draag ineens weer mn mac Verve
Ik ben alleen een beetje aan het snotteren, dat is wel te zien aan mn rode neus Wat doen jullie daaraan?
en ja, voor de oplettende kijker, ik moet mn wenkies weer eens doen ja