Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Varekaj schreef:Ik kom ook weer even piepen.
Ik begrijp geen jota van Zweeds maar vindt het wel heel mooi klinken. Geeft een gezellig, warm gevoel.
Komt de pijn omdat de drain niet snel genoeg hersenvocht kan afvoeren en je dus met overdruk zit? Of zou het het materiaal kunnen zijn, of de spanning van je hoofdhuid er omheen? In ieder geval duim ik mee dat het alsnog vermindert. Elk klein centje minder pijn is voor jou waarschijnlijk een verademing.
Je dames staan er prachtig bij zeg! Een mens zou van minder met een grote smile uit het raam staan kijken. Mocht je ooit een B&B starten met ruiterroutes of iets dergelijks
Miran schreef:Kun je goed buitenrijden bij jullie? Zitten er nog beren oid? Hoe zijn jullie (je ouders denk?) eigenlijk in Zweden terecht gekomen?
Fijn dat die strokorrels bevallen, mijn dames staan er al bijna zes jaar op en het bevalt nog steeds goed. Zeker omdat het best licht mesten is. Ik vind het sowieso knap hoeveel je al kan doen!
Ik hoop echt dat dit nog even opstartproblemen zijn van de drain en alles naar behoren gaat werken.

ik vind de vos trouwens wel errrrrrrg leuk!! 

), het is nu alweer donker, maar het is nu ook rond 0/+1. Dus dooit, daarnaast regent het ook nog, echt levensgevaarlijk. Later gaat t weer erg koud worden, dus zal het nog meer ijsbaan gaan worden ben ik bang.
), de wei is goed te doen en niet glad of zo. En t is maar een klein stukje.

bigone schreef:Groot voordeel is dat bijna alle zweden heel goed engels kunnen dus maar snel naar die neurochirurg.

Vanillia schreef:Die docu heb ik inderdaad ook gezien Gohya; 'My Baby's Head Keeps Growing'. Ging over kindjes met een waterhoofd. Ze doen in een ziekenhuis in Afrika een nieuw soort behandeling die goed lijkt te werken, ook op de lange termijn;
https://cure.org/hydrocephalus/