Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Bottom Line: Although canola is high in polyunsaturated fats, a large part of them have already gone rancid or turned into trans fats. It is low in saturated fat, which doesn’t really matter because saturated fat is harmless.
secricible schreef:Mwah, niet alles is bullshit, maar bekijk dingen kritisch. De link getuigt niet van enige objectiviteit.
en sorry, je hebt gelijk, maar kan slecht tegen al die heksenjacht met zoveel onzin. Ga me dan opwinden.
Verdrr komt het er hier ook niet in. Waarom fabrieksmatige meuk zobder smaak gebruiken als je ook lekkere volle roomboter hebt.
Villa schreef:Body en fit is een prima winkel en ze bezorgen ook snel! Fijne producten en vaak goede prijs/kwaliteit verhouding. Vaak bestel ik wat dingen om te proberen, meestal wel tevreden maar sommige dingen belanden ook in de kast. Ik heb nog wel een lijstje wat ik aan niemand zou aanraden..![]()
Afvallen gaat ook redelijk makkelijk op dit moment, ik zit nu op dag 8 van MFP en het help met echt om meer inzicht te krijgen wat ik allemaal eet (vooral lettend op voedingswaarde het cal. tellen laat ik even achterwege) Ben al iets meer dan een kilo kwijt dus dat is mooi meegenomen!
Ik ga weer beginnen met sporten. Eerst wat vaker de fiets pakken en daarna kijken hoe mijn knieën het gaan oppakken.
_sharonnn schreef:Hmm, aardappel bolletjes, aardappel kroketjes of patat? Het wordt alledrie gefrituurd helaas, maar ik moet toch iets kiezen..
mies_dummy schreef:Wat zou jij afraden bij de b&f shop? Dan weet ik dat ik die ieder geval niet moet nemen hahaha