Er is toch nog iets redelijks uitgekomen. Ik was binnen een half uur klaar en heb vandaag dus zo'n kleine 4 uur weggegooid. Ik denk dat ik de rest van het weekend maar niks meer ga doen want alles wat ik vastpak is gelijk verwoest... Vrijdag nieuwe gels getest die ik thuis gestuurd had van een PR uit Amerika. Van die mysterie producten die je test en dan je mening geeft en later hoort welk merk het was, wel altijd een groot merk.
Dus vrijdagavond, op bed, filmje aan en knutselen maar.
Ik begin met het sjabloon en een verlenging. Op het moment dat ik mijn hand in de lamp wil stoppen ram ik vakkundig met het sjabloon tegen de bovenkant van de lamp aan. Resultaat was dat er meer gel op de lamp dan op mijn sjabloon zat.
Dus sjabloon eraf, handen schoonmaken, lamp reinigen.
Moedige poging nummer 2. Dat gaat goed, de verlening zit, tijd voor het nagelbed. Op het begeleidende briefje stond dat het een pink builder was met een goede viscositeit waardoor hij niet uitloopt. Ik denk dat ze mijn roze gel verward hebben met aardbeien limonade maar goed ik krijg toch een mooi nagelbed. Helaas is het geen cover pink dus geen nagelbed verlenging.
Omdat ik erg veel last van mijn rug had besloot ik mijn frees er bij te pakken. Opnieuw heb ik bewezen dat ik écht geen twee dingen tegelijk kan doen want ik vijlde keurig mijn verlenging naar de filistijnen.
Dus al die zooi afvijlen en opnieuw. Eindelijk heb ik de verlenging goed en het nagelbed zit en de smileline is mooi strak. Tijd voor de witte gel. Hij bracht perfect aan en de smileline bleef keurig, geen schaduwen oid gewoon een mooie french. Dus in de lamp en dan afwerken.
Na het uitharden wil ik de nagel perfectioneren en wat blijkt... die witte gel is alleen aan de bovenkant uitgehard. En wat gebeurd er als je daar met een frees overheen gaat, precies dat spuit alle kanten op.
En toen was ik er klaar mee. Ik heb eerst al die zooi moeten opruimen, boy wat plakt die bende. Ik heb de PR een mailtje gestuurd met mijn bevindingen en het blijkt dat meer testers last hadden dat de witte gel niet uit hard. 
Dus ik denk dat ik de rest van het weekend op bed ga liggen en niks meer doe.