Ramiro schreef:Weer zenuwslopend Colinneke, ik duim voor je dat de menopur zijn werk doet. Zit je al op de maximale dosering of kunnen ze dat nog opschroeven? Je vriend zijn donatie zit al in de vriezer toch? Weer wat spanning minder lijkt me.
Skvetta, valt t spuiten mee?
Moonfish, mocht t nog een keer nodig zijn, ik heb ook nog utrogogestam liggen.
Lief! Ik heb nu eerst 16 capsules, en als het bevalt krijg ik nog twee doosjes.
Daarna kan ik bij mijn arts gewoon 100 mg vragen in plaats van 200 mg.
Dus mocht je dan zeggen dan houd ik ze apart voor vrouwen die ze niet krijgen, snap ik dat heel goed.
Mocht de datum opschieten houdt ik me altijd aanbevolen, ik zit er levenslang aan vast en vergoeden doen ze het (nog) niet helaas.
Lief dat je wilde helpen, dat maakt me heel blij.
Ok ik zal nu nog netjes melden waarom ik binnen viel.
Ik heb hier lang meegelezen uit deels interesse, maar het heeft geresulteerd in dat ik eigenlijk graag eicellen zou doneren.
Het is dat ze me denk ik niet willen, en de impact is groot maar ik zou dat graag willen ondanks dat ik geen kinderwens heb.
Dus daarin hebben jullie mij wel overtuigd en indruk op me gemaakt.
Ik moet ook zeggen diep respect voor het kunnen handelen van de hormonen, ik gebruik zelf hormonen en ik vind het op normale dosis al lastig zat!
Hier blijkt de utrogestan 200 dus het effect te hebben dat ik zo moe en labiel werd dat ik amper nog mijn bed uit te krijgen was.
Echt eat sleap repeat, amper nog in staat een ei te bakken.
Met halveren blijkt dus dat ik zeer waarschijnlijk niet overspannen ben zoals we dachten, maar last heb van de utrogestan.
Met ongeveer 100 mg ben ik met 2 dagen alweer zoveel beter, heel bijzonder.