Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marvel

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 15:22

@solar: mega irritant zeg! Ik kreeg bij shredden ook last vd knieeen en bij ripped doe ik ook vervangende oefeningen als ke oefeninen moet doen die zwaar voor de knieen zijn.

@jolien: hoe gaatie nu bij jou?

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 15:58

Jolien87 schreef:
Nog nooit gehad. Maar ik zie nu al voor me hoe ik mijn vriend mijn eten laat opscheppen: "give me two more, last one, gooood".

:') :') :') :')

solarpleure, jeetje, dat is ook een van de redenen dat ik het lekker op mijn kamer doe anders weet ik zeker dat ik van alle kanten commentaar krijg en daar kan ik echt niet tegen als ik half dood lig te gaan. :+

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 15:59

Oh wat irritant solar! Ik zou ook de opmerking maken die Bhris al aandroeg :))

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 17:11

Jotoma schreef:
@solar: mega irritant zeg! Ik kreeg bij shredden ook last vd knieeen en bij ripped doe ik ook vervangende oefeningen als ke oefeninen moet doen die zwaar voor de knieen zijn.

@jolien: hoe gaatie nu bij jou?

Lief dat je het vraagt. Bij mij ligt het sporten even helemaal stil. De laatste keer dat ik aan het 'Jillian-en' was kreeg ik teveel last van mijn kuit om door te gaan. De dag daarna straalde de pijn tijdens het wandelen uit naar mijn scheen. Ik houd het momenteel dus even bij wandelen en fietsen. Dit wil ik de komende twee weken nog doen in de hoop dat dan rustig aan weer wat kan doen. Maar het springwerk moet ik duidelijk achterwege laten want hier gaat het telkens fout en ook steeds op dezelfde plek in mijn been. Toch een zwakke plek vrees ik. Het voelt ook niet als gewone spierpijn of gebrek aan kracht in mijn benen.

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 18:03

@jolien: dat is wel heel vervelend. De reden waarom ik shred eigenlijk niet meer wil doen en in ripped sommig oefeningen niet deed en een ander in de plaats. Lukt het nog wel om gezond en bewust te eten? Ik hoop het wel voor je, dan gaat in elk geval de helft alvast goed.

dormy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 18:12

He wat naar zeg, bemoeials in de sportschool. Zou voor mij ook wel een reden zijn om dan lekker thuis te gaan oefenen desnoods met de gordijnen dicht haha. Goed dat je hebt doorgezet en toch je eigen plan hebt getrokken.

Over de knieproblemen: Ik ben er nu gelukkig weer een beetje vanaf! Bij iedere oefening ben ik nu heel bewust hoe ik mijn knieën gebruik. Dan maar wat minder diep soms inderdaad.

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 18:14

Bij mij komt het vd springoefeningen en de buigoefeningen doe ik ook minder diep.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 19:25

Mwoah, het eten gaat redelijk. Ik zit momenteel in een kleine emotionele terugval. Ik merk dat ik snel weer moe word en last heb van huilbuien. Het eten staat dus even op de tweede plek. Toch merk ik dat ik minder drang tot snoepen heb om mezelf te troosten. Ik pak af en toe wel een stukje chocola maar het is aanzienlijk minder dan eerst.
Gelukkig is mijn vriend heel lief en begripvol dus daar kan ik mijn ei gelukkig wel bij kwijt.

Solar: wat vreselijk irritant van die kerel zeg. Heb je uiteindelijk nog gereageerd? Ik geloof dat ik echt de neiging zou hebben om hem een buttkick te bezorgen.

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 20:12

xEmily schreef:
Betrappen jullie jezelf er ook op dat je in het dagelijkse leventje soms JM na-praat?
Of ben ik de enigste :')

Level 3 van 30 DS valt me eigenlijk nog niet zo slecht tegen.
Na 10 dagen lv.1 had ik twee dagen level 2 gedaan, een dagje rust, een dag alleen circuit 1 van level 3 en nu het hele level in Anita-style (waar ik kan Nathalie). Maar het is echt prima vol te houden (:

Killer abs lv.1 vind ik niks, ben nu aan t kijken of 6w6p wel iets is ...

Killer abs is toch een vervolg op 6w6p? Net als ripped een vervolg is op shred.
Althans, killer abs lijkt mij zwaarder en de oefeningen zijn ingewikkelder. Aan sommige oefenen uit 6w6p zijn in killer abs dingen toegevoegd om het zwaarder te maken. Ik ben iig van plan om na 6w6p killer abs te gaan doen :P

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 20:56

Ik ben vandaag weer begonnen met 30DS. Al een aantal keer gestart met 30DS en Ripped maar nooit volgehouden. Nu heb ik weer wat meer vrije tijd en zou ik het ook in de ochtend kunnen doen ipv alleen 's avonds. Heb net ook een foto gemaakt en wat maten opgenomen dus ik ben benieuwd of ik verandering ga zien :)

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 23:20

Welkom terug missy ^__^

Ik heb uiteindelijk niks tegen die mens gezegd, heb geen zin om mn energie te verspillen in zulk soort mensen :n wellicht als ik m de volgende keer zie en hij begint weer dat ik m vertel dat ik niet van z'n bemoeienis gedient ben.

Morgen weer nmtz en shred, misschien savonds nog een (halve) killer buns. Ik moet echt slankere benen krijgen, heb bijna geen broeken meer en het shoppen ervan is zo'n hel. Als t bij de taille past, komen m'n bovenbenen er niet in, als m'n bovenbenen er in passen dan zakt de broek af of lubbert helemaal uit, wat beide geen gezicht is. Denk eraan om, tot de eind van de shred dagelijks af te wisselen met nmtz, killer buns en killer abs. En na de shred moet ik even zien of ik twee van die programma's dagelijks zal doen, of Ripped of BR en dan daarnaast dagelijks om te wisselen met de eerder genoemde drie. Iemand feedback op mijn planning?? :)

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 23:38

hoi allemaal!

Ik kom even binnenvallen! Ik heb een halfjaar geleden 30DS afgerond, maar ben daarna niet verder gegaan (zomer kickte in :') ) en helaas spaarde het leven als student mijn buik ook niet echt..
Dus vandaar dit! ik ben van plan igg de 30DS eerst te gaan afronden, ik heb vandaag een keer gefitnest en als stok achter de deur maar meteen een abbo afgesloten! (nu al spierpijn in mijn buikspieren, maar jooolooo ~~}> )

Wat raden jullie aan, 30DS alleen doen (behalve wsl op de dagen dat ik naar de sportschool ga) of een combi maken met 6w6p of een ander programma?

Het gaat bij mij voornamelijk om een vetjes van buik/heupen te verbranden

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 21:00

Ik zou even kijken hoe de 30DS je afgaat Max_en_max, als je hem niet zo moeilijk vind kan je er altijd nog wat bij doen. :)

En die bemoeial in de sportschool, hahaha vreselijk. :') Hoe haal je het in je hoofd. :))

Ik heb vandaag Killer Buns & Thighs gedaan, dat Ripped was het hem toch niet helemaal voor mij. :P Vind dit wel echt superleuk! :) Ook lekker weinig gehups en armkracht, maar toch heb ik hierbij wel meer het gevoel dat ik echt iets gedaan heb dan bij Ripped.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 22:12

KB&T klinkt dan wel interessant als mogelijk vervolg op de 30DS straks :j dat gehups is soms wat vervelend voor de onderburen, gok ik :=

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 12:16

KB is héél gaaf! Wel ontzettend zwaar, maar de workout op zich is zo leuk dat hij toch redelijk snel voorbij lijkt te gaan :)

Ik heb er deze ochtend (of liever: voormiddag) na het opstaan een BR workout op zitten, en ben nu veel gemotiveerder om weer netjes te eten :)

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 12:55

Hmm, misg dat ik die ook maar ga proberen dan. Zo maar 's even de oefeningen bekijken :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 13:42

Ja hij duurt iets van 40 minuten maar gaat idd snel voorbij, ik was eerst bang dat ie te lang zou zijn. :o Bij sommige oefeningen staan mijn benen ook echt in de fik. Vooral die ene stoelpositie met je armen omhoog en dat je dan op 1 been moet staan, vreselijk. :oo Vanochtend Killer Abs gedaan, ik heb best wel spierpijn in mijn benen dus wou die vandaag even ontzien. :)) Maar daar zitten een paar ingewikkelde oefeningen in die ik zo snel niet volg dus hoop dat ik het een beetje goed heb gedaan, heb ook niet het gevoel dat mijn buikspieren hard aan het werk zijn geweest maar dat kan morgen nog wel komen. :P

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 18:11

Ik vind kb ook fijn, weinig buiten adem dingen ;)
Ik vind die ene oefening lastig in de 'wide zumo' houding. Eerst je hielen optrekken gaat goed, maar het hoppen erna, dan staan de beenspieren echt in de fik!

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 21:07

Wow, wat een resultaten zag ik voorbij komen! Knap zeg!!

Zijn er ook nog voor en na foto's? :D Ben wel benieuwd!

Ik ben nu even ziek..dus al een paar dagen niks kunnen doen, bummerrr! Hoop morgen wel weer even een rondje te kunnen gaan hardlopen

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 09:06

Oooh jullie maken me weer enthousiast met KB. Ik doe vandaag de laatste keer nmtz met 30DS combinatie. Morgen een rustdag, gewoon een paar km lopen en vanaf dinsdag begin ik met KB en Ripped :D

Beterschap MissBonny

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 10:37

Solar ik had dat denk niet kunnen negeren en had wel een of andere bijdehante opmerking gemaakt.
Bij de eerste opmerking vriendelijk bedankt en gewoon de oefening op eigen manier voortzetten.
Overigens hoef je je billen niet eens aan te raken, kijk maar naar de makkelijke optie bij shred. Gewoon een stom mens dus!!

Ik ga deze week 6w6p weer beginnen, elleboog is zo goed als over nu *\o/* bleek toch een ontsteking/overbelasting van de aanhechting van de triceps te zijn. Komt door het bodypumpen denk.

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 10:46

Hier nu een week 6w6p icm shredden. Wat is shred level 1 nu appeltje/eitje! Ik weet nog toen ik begon hoe moeilijk en zwaar die was, dus een mooie bevestiging van hoe goed het gaat.
Ik zie bij mezlef bij de 6w6p toch echt het snelste en het beste resultaat, word ik blij van.
Bij shredden vond ik het ook snel gaan, dus hoop dat dit mijn gouden combinatie is.

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 12:26

De 30DS is weer afgerond *\o/*

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 14:27

Van harte gefeliciteerd Solar! :D

renateeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 21:30

Hoi! Ik kom even binnenvallen als jullie dat goed vinden :)
Ik ga morgen beginnen met de Shred, en ben heel erg benieuwd! Zien jullie resultaat met het strakker worden? Icm gezond eten? Ben heel erg benieuwd haha