Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolien87 schreef:Nog nooit gehad. Maar ik zie nu al voor me hoe ik mijn vriend mijn eten laat opscheppen: "give me two more, last one, gooood".
Jotoma schreef:@solar: mega irritant zeg! Ik kreeg bij shredden ook last vd knieeen en bij ripped doe ik ook vervangende oefeningen als ke oefeninen moet doen die zwaar voor de knieen zijn.
@jolien: hoe gaatie nu bij jou?
xEmily schreef:Betrappen jullie jezelf er ook op dat je in het dagelijkse leventje soms JM na-praat?
Of ben ik de enigste
Level 3 van 30 DS valt me eigenlijk nog niet zo slecht tegen.
Na 10 dagen lv.1 had ik twee dagen level 2 gedaan, een dagje rust, een dag alleen circuit 1 van level 3 en nu het hele level in Anita-style (waar ik kan Nathalie). Maar het is echt prima vol te houden (:
Killer abs lv.1 vind ik niks, ben nu aan t kijken of 6w6p wel iets is ...
wellicht als ik m de volgende keer zie en hij begint weer dat ik m vertel dat ik niet van z'n bemoeienis gedient ben.
) en helaas spaarde het leven als student mijn buik ook niet echt..
)
Hoe haal je het in je hoofd. 
Vind dit wel echt superleuk!
Ook lekker weinig gehups en armkracht, maar toch heb ik hierbij wel meer het gevoel dat ik echt iets gedaan heb dan bij Ripped.
dat gehups is soms wat vervelend voor de onderburen, gok ik

Bij sommige oefeningen staan mijn benen ook echt in de fik. Vooral die ene stoelpositie met je armen omhoog en dat je dan op 1 been moet staan, vreselijk.
Vanochtend Killer Abs gedaan, ik heb best wel spierpijn in mijn benen dus wou die vandaag even ontzien.
Maar daar zitten een paar ingewikkelde oefeningen in die ik zo snel niet volg dus hoop dat ik het een beetje goed heb gedaan, heb ook niet het gevoel dat mijn buikspieren hard aan het werk zijn geweest maar dat kan morgen nog wel komen.

Ben wel benieuwd!
bleek toch een ontsteking/overbelasting van de aanhechting van de triceps te zijn. Komt door het bodypumpen denk.