Ik had die van de Kruidvat, die heeft geen sponsje maar een soort rubberen haren. Werkte echt voor geen meter, niks voor mij. 1x rode nagellak ermee doen en de keren erna zijn al je vingers roze .
Black Cherry vind ik ook tof!
Trouwens voor de meiden die (nog) niet via eBay bestellen, echt doen hoor! Zit net toevallig op mn bankrekening te kijken en er is € 14,20 afgeschreven. Dit is voor 2 OPI lakjes INCLUSIEF verzendkosten . Dus voor nog geen euro meer heb je 2 lakjes ipv dat je er eentje hier bij de Douglas haalt .
Ik ook, maar ik weet dat er in dit topic een paar meiden zijn die het in Nederland halen en nu had ik toevallig alleen maar 2 OPI's en zag het bedrag staan toen ik iets anders op mn rekening zocht, vandaar. Alhoewel ik chg de laatste tijd net zo lief in NL bestel, want dat scheelt nu niet zo veel meer met die hogere verzendkosten. En Enchantra heeft vaak een actie met gratis verzenden. Alleen de keus is wat beperkter.
Betalen jullie dan geen invoerrechten/douane kosten? Heb alleen ervaring met grote pakjes via EBay.
Skessa_
Geplaatst: 31-10-13 14:16
Nog nooit gehad, kwestie van geluk hebben Onder de 22 euro volgens mij sowieso niet.
Yv_
Geplaatst: 31-10-13 14:17
Het moet onder de 23 euro/dollar (?) blijven, dus je kan zowiezo een stuk of 3 lakjes in 1 bestelling doen zonder je zorgen te maken. Maar de meeste sellers waar wij over het algemeen bij bestellen, weten over de invoerrechten en zetten een lagere waarde op de pakketjes.
Ik heb tot nu toe 1x invoerrechten moeten betalen en ironisch was dat een pakketje uit Zwitserland met 6 lakjes. En heb al best veel groepsbestellingen gedaan bij oa Llarowe waar de waarde bijna tegen de 200 euro aan zat
Ik heb ook weleens pumps via eBay gekocht, toen heb ik de seller gevraagd of ze er een lagere waarde op wilde zetten en dat was geen probleem, maar eventuele "problemen of gedoe" zouden op mijn risico zijn. Llarowe en ninjapolish enzo zetten er ook standaard een lagere waarde op . Meestal ergens tussen de 5 en 15 dollar.
Welke raden jullie aan als beginner? Merk bedoel ik dan? Heb een heel aantal goedkopere lakjes, maar dat werkt gewoon niet.. De duurdere gaan een pak beter.
Skessa_
Geplaatst: 31-10-13 14:30
Opi, China Glaze, Color Club, Orly etc
Yv_
Geplaatst: 31-10-13 14:31
Is echt totaal persoonlijk.
Ik vind Misa heeeel erg fijn, maar het kleuraanbod is niet zo heel erg uitgebreid en ook niet zo heel bijzonder. China Glaze vind ik ook erg fijn, leuke kleurtjes, groot assortiment, fijne kwastjes, leuke prijs, alleen sommige drogen echt voor geen meter. OPI heeft de leukste kleurtjes maar daarvan vind ik persoonlijk de kwastjes echt een drama en OPI chips bij mij ook het snelst. Barry M heb ik er toevallig net 2 van gekocht en ook allebei op gehad en dat is echt een merkje wat snel ergens in mijn top gaat komen: goede prijs/kwaliteit, waanzinnige pure kleuren en gewoon in NL te bestellen (TMUS, Alice&Jo). Orly heeft ook waanzinnige kleuren, maar chipt bij mij helaas ook erg snel en daarbij ben ik afgeknapt op de nieuwe flesjes .
Edit: Idd, Color Club is ook erg fijn qua prijs.
Anoniem
Geplaatst: 31-10-13 14:42
Nou, wilde heel verhaal typen, maar Yv was me voor Misa is echt super, die moeten echt wat aan hun kleuren gaan doen... China Glaze is nummer 2 en dan OPI.
Orly vind ik zelf minder, omdat de kwaliteit heel wisselend is per lakje, ene keer super, andere keer sheer als de neten. Ik heb bijvoorbeedl een glitter, RIP en die heeft Yv ook. Bij mij zijn de glitters prima, bij Yv zakken ze als een malle naar de bodem.
Barry M heb ik ook net 3 van binnen, die moet ik nog testen. Denk dat er eentje morgen eentje op gaat, maar eerst nog even genieten van mijn spookjes Kleurtjes zijn trouwens wel echt super!
__denise
Geplaatst: 31-10-13 14:44
Essie vind ik ook wel fijn, maar die zijn ook wel aan de prijs (tenzij je naar Du kan, daar valt het nog wel mee). Alleen zij hebben weinig echte bijzondere kleuren (glitters etc).
Barry M wil ik er binnenkort ook een paar van hebben Heb gelezen dat de Gelly's erg fijn zijn.
Essie vind ik ook te wisselend van kwaliteit en die zou ik echt afraden om hier in de winkel te kopen. Wanneer je ze uit het buitenland besteld, zijn ze vele malen beter.
Kwastje is mooi smal en de lak is zelf levelend, wat met de Essie hier niet het geval is. Ook heb ik gemerkt dat ze minder snel chippen.
En dan betaal je ook nog maar de helft voor een lakje tov wat je hier betaalt... echt gekkenwerk!
Skessa_
Geplaatst: 31-10-13 14:50
Misa is mijn vergeten merkje Pak ze bijna nooit, weet eigenlijk ook nie waarom. Teveel andere leuke lakjes denk ik
Essie heeft veel standaard kleurtjes.
Opi en Orly zijn mijn favorieten. CG is wisselend, heb er nogal een haat liefde verhouding mee
Color Club is gewoon fijn, niks mis mee.
Yv_
Geplaatst: 31-10-13 14:51
Ja, die Essies hier zijn echt zo vreselijk anders... En niet positief!!! Essie heeft trouwens altijd aan het eind van het jaar de Lux Effects collectie: vol met glitters . Verder is Essie vooral héél erg goed in rood en in shimmers. Ik heb er eentje van de as wintercollectie (ngo niet in NL verkrijbaar maar wel binnenkort) en dat is weer echt zo'n perfecte lak van Essie! Zou alleen de lichtere kleurtjes skippen, meestal lakken die prut.
Ben echt ontzettend benieuwd naar je Barry M's op je nagels Anc.. In de flesjes vond ik ze echt zoooo waanzinnig !!
Ach, had bij Orly nog nieteens aan RIP gedacht . Bij mij vallen ze wel mee hoor (geloof ik , nog steeds untried), bij Lindy was het zo heel erg erg! En Smolder, dat is ook echt een lakje met toppunt van bijzonder!
Heb ik ook hoor Skess! Maar als ik ze dan lak, heb ik elke keer spijt dat ik ze nooit pak
Skessa_
Geplaatst: 31-10-13 14:53
Ik heb de RIP van Lindy, maar hijs weer levend hoor
Anoniem
Geplaatst: 31-10-13 14:55
Oh ja, Smolder Ik heb een... apart flesje... De ene kant is rood, de andere kant is zwart
Productie foutje denk ik, maar mengen, ho maar! Zo zonde, want is echt een super kleur.
Ik vind de nieuwere collecties wel beter van Essie. Heb daar ook een paar lichtere kleuren van en die zijn prima. In the Cab-Ana bijvoorbeeld lakt super en dekt in 2 laagjes zonder problemen.
Dat heb ik dus ook Yv! In de zomer draag ik wel heel vaak de neons van Misa. Lekker fel en totaal geen problemen met dekking, strepen of iets in die geest.
Yv_
Geplaatst: 31-10-13 14:56
Dat noem ik ook niet licht
Ik heb het over wit/roze/witroze/lichtgeel/pastelkleurtjes
Oh fijn Skess! Al opgehad?
Skessa_
Geplaatst: 31-10-13 14:57
Die is niet bepaald licht
Ik heb gewoon met een sate prikker door dat flesje van RIP geroerd... Nu issie weer prima
Skessa_
Geplaatst: 31-10-13 14:57
Nee duh
Anoniem
Geplaatst: 31-10-13 14:59
Nee, zeg toch ook lichter kleurtje
Blijft hij ook goed? Ook na een tijdje staan?
Die van mij is ook nog untried
Skessa_
Geplaatst: 31-10-13 15:00
Jup! Nu is deeper alleen een beetje sneu
Ik vind m gewoon echt zooo gaaf he, maar pak m echt nooit (Go Deeper dus)