Wel last van m'n hak gekregen, dat is minder leuk. Doet echt pijn bij het afrollen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sting schreef:Na 3 weken is een 10 km run best een flinke afstand! Zou dan zelf eerder voor 5 km kiezen. Ik wil nu ook meer op snelheid gaan trainen, straks de 7 heuvelen (nacht-versie), 5 km, en dan moet ik toch met mijn groep mee kunnen lopen
.
Romyv schreef:netjes hoor!!! mooi overzichtje, jammer dat ik dat niet heb van mezelf..
Ik weet wel dat ik mn eerste 10km (na 3 weken training ofzo) liep in 1.03. Daarna liep ik 15 km in 1.33. Half jaar later het lopen weer opgepakt met de 7 heuvelen in 1.28, 4 manden rust om weer te starten met CPC 21.1 in 2.15. sinds CPC ben ik echt serieus aan het trainen en doe nu 10km in 49min en hoop de 21.1 binnen 2 uur te doen en dan CPC in 1.50 (dan heb ik 25 min winst in een jaar training)
Sting schreef:Dat is een behoorlijk tempo Votti! Maar ik ken het; een doel is zeker belangrijk.
@Amaryllis: Ik heb je oproepje doorgegeven aan onze groep, wellicht zijn er nog mensen die willen!Is de inschrijving verder al dicht/uitverkocht?