Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Kimbers schreef:Niet iedereen weet dat lieveli en aangezien ik het resultaat niet mooi vond vroeg ik me af hoe
het zat met de begeleiding. Nou, dat zit dus goed, prima toch! Ben benieuwd hoe angelique haar werk er over een tijdje uit ziet.
Kan helaas niet quoten omdat ik op mijn telefoon zit..
Ze heeft t toch vaak genoeg gezegd. Teruglezen doet soms wonderen.
Kimbers schreef:Ik ben haar zelfs nog nooit eerder in het topic tegen gekomen. Ik vraag gewoon dingen, lijkt me heel normaal.
xMyrth schreef:waar heb je 'm laten zetten ?? hij ziet er echt supergaaf uit!!
Kipzel schreef:Het belangrijkste voor mij is denk ik dat je van een shop (mits je enigszins onderzoek doet) uit kan gaan van een bepaalde kwaliteit.
Maar thuis tatoeëren vind ik veel prettiger, veel persoonlijker. In m'n eigen huis, muziek aan die ik chill vind, maar boven alles gaat het proces veel meer 'at ease'. Het communiceren gaat makkelijker, voel me minder bezwaard om aan te geven dat ik hem toch echt een millimeter naar links wil hebben etc.
How about ya'll?
lieveli schreef:Kimbers schreef:Ik ben haar zelfs nog nooit eerder in het topic tegen gekomen. Ik vraag gewoon dingen, lijkt me heel normaal.
Dat is wel een beetje gek zeg, dat je haar nog nooit eerder in het topic hebt gezien.
En dingen vragen, ja. Maar zo kritisch, in dit geval. Ik vind het gewoon nogal rot dat ze zich moet gaan verantwoorden. Het is voor haar een emotioneel en zwaar iets, respecteer dat.
Kipzel schreef:Ik ben stiekem wel benieuwd naar de meningen over thuisprikkers en zou graag een (beschaafde) discussie hierover op gang willen brengen.
Ik heb zelf meerdere tattoo's, zowel in shops en thuis gezet en heb m'n voors en tegens bij beiden.
Het belangrijkste voor mij is denk ik dat je van een shop (mits je enigszins onderzoek doet) uit kan gaan van een bepaalde kwaliteit.
Maar thuis tatoeëren vind ik veel prettiger, veel persoonlijker. In m'n eigen huis, muziek aan die ik chill vind, maar boven alles gaat het proces veel meer 'at ease'. Het communiceren gaat makkelijker, voel me minder bezwaard om aan te geven dat ik hem toch echt een millimeter naar links wil hebben etc.
How about ya'll?