[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 21:49

Grappig he, hoe dat zo kan verschillen per persoon. :D
Mijn haar wordt overal kurkdroog van behalve (tot nu toe) Andrelon perfecte krul en Balmain shampoo. Maar die kost 40 euro per fles dus die koop ik niet (heb vorig jaar een fles conditioner en een fles shampoo kado gekregen na een shoot, en die shampoo is ge-wel-dig! maar echt belachelijk geprijsd.. :( )

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 21:59

Ik gebruik alleen maar Yes To shampoo :=

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:50

Ik vind de yes to shampoo fijn. Maar de conditioner vind ik tegenvallen, terwijl ik dat met mijn haar echt nodig heb :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:51

Ik vind het heerlijk spul en ik heb echt broos haar, wit gebleekt en krullen :=

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:55

Ik heb dan weer juist heel dik, veel en stug haar. Een vriendin van me zegt altijd dat ik haar voor twee heb :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 23:02

Doe mij een beetje. De doorsnede van mijn haar in een paardestaart is slechts 2 cm.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 23:02

Ik heb idd ook suuuper dik haar, heel veel ook inderdaad. Met Aussie shampoo heb ik totaal geen problemen met mijn haar, maar ik moet zeggen dat het ook heel veel scheelt dat ik er een gigantisch stuk vanaf heb laten knippen. Dode puntjes waren gerust 15 cm geworden ondertussen :=

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 23:10

Ik heb heel lang moeten zoeken naar goede shampoo, maar nu gebruik ik Kerastase en die is echt fantastisch. :+: Normaal is mijn haar na 1 dag alweer vet, maar met Kerastase kan ik makkelijk 4 dagen zonder wassen gaan. Kost wel €19 per fles, maar omdat ik m'n haar veel minder moet wasssen en ook maar heel weinig shampoo nodig heb (is heel geconcentreerd) doe ik ook langer met een fles. Ik heb deze fles nu een maand en heb nog niet eens 1/4 opgebruikt :+

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 23:13

Frummels schreef:
Grappig he, hoe dat zo kan verschillen per persoon. :D
Mijn haar wordt overal kurkdroog van behalve (tot nu toe) Andrelon perfecte krul en Balmain shampoo. Maar die kost 40 euro per fles dus die koop ik niet (heb vorig jaar een fles conditioner en een fles shampoo kado gekregen na een shoot, en die shampoo is ge-wel-dig! maar echt belachelijk geprijsd.. :( )

Misschien kun je de andrelon lijn met argan olie eens proberen, mijn haar was ook zo onwijs droog en pluizig maar sinds ik dit gebruik niet meer. Ook kan het helpen om je haar nadat je het gewassen hebt en net voordat je onder de douche andaan stapt het nog een keer te spoelen met koud water. Helpt onwijs !

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 13:04

Andrelon is 1 van de slechtste shampoo's etc voor je haar. Het droogt je haar uit (ondanks dat je denkt van niet) je betaald er veel te voor omdat je er een flinke kwak van nodig hebt want de helft of meer bestaat uit water in dit product. Zit een hoop zooi in. Ondanks dat mensen denken dat het hun haar helpt, integendeel.. Het legt een laagje er om heen waardoor het gezond lijkt, maar van binnen doet het niks behalve schade helaas.. Evenals nivea verzorgings producten voor je gezicht etc :j

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 13:18

Yasmine schreef:
Ik heb heel lang moeten zoeken naar goede shampoo, maar nu gebruik ik Kerastase en die is echt fantastisch. :+: Normaal is mijn haar na 1 dag alweer vet, maar met Kerastase kan ik makkelijk 4 dagen zonder wassen gaan. Kost wel €19 per fles, maar omdat ik m'n haar veel minder moet wasssen en ook maar heel weinig shampoo nodig heb (is heel geconcentreerd) doe ik ook langer met een fles. Ik heb deze fles nu een maand en heb nog niet eens 1/4 opgebruikt :+

Zitten daar siliconen e.d. in?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 13:20

Lijkt een kappers-shampoo van L'oreal, is volgens mij niet bij de kruidvat oid te koop? Dan lijkt het me, ook omdat het L'oreal is, dat dat er allemaal gewoon in zit jammer genoeg..

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 15:14

Ssmarty schreef:
Zitten daar siliconen e.d. in?

Nee, Kerastase is zonder parabenen en siliconen.

L'Oréal professional kan je idd alleen bij de kapper krijgen. Of op deze website bestellen, die is erg voordelig en daar koop ik mijn Kerastase ook :) http://www.haarshop.nl

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 15:19

Andrelon heeft nooit wat goeds met mijn haar gedaan. En je moet er daarnaast een hoop va gebruiken wil het een beetje schuimen. Als ik mijn haar had geverfd en de eerste keer daarna weer had gewassen, was de kleur nadat ik met Andrelon shampoo had gewassen alweer voor het grootste gedeelte vervaagd. De shampoos van Gliskur en Elvive zijn een stuk beter voor mijn haar.
Ik heb in het verleden ook dure kappersmerken geprobeerd, maar nooit verschil gemerkt.
De shampoo die mijn kapster gebruikt is wel heel goed, alleen helaas niet te koop voor de consument :\

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 19:16

Nou op het eerste gezicht zie ik geen verschil met een andere shampoo. (aussie) Eerder slechter.
De geur is wel heel lekker, die ruik ik nu nog. Maar mijn haar hangt er een beetje slapjes bij en aan de onderkant lijkt het wel of alles dood is. := Het glanst wel, maarja als dat alles is dan zoek ik wel naar een andere shampoo. Ik hoop dat het nog beter gaat worden.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 19:24

Meliaforever schreef:
Nou op het eerste gezicht zie ik geen verschil met een andere shampoo. (aussie) Eerder slechter.
De geur is wel heel lekker, die ruik ik nu nog. Maar mijn haar hangt er een beetje slapjes bij en aan de onderkant lijkt het wel of alles dood is. := Het glanst wel, maarja als dat alles is dan zoek ik wel naar een andere shampoo. Ik hoop dat het nog beter gaat worden.

Ahw dat valt tegen, welke shampoo gebruikte je hiervoor?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 19:50

Misschien dat je het dan moet laten bijpunten?

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 20:05

Hiervoor gebruikte ik Guhl. :)

Emma: Mijn haar is pas geknipt :)

Maar misschien komt het nog goed. :+

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 23:27

Je hebt aussie nu voor het eerst gebruikt of begrijp ik het verkeerd? Je moet conditioner ook nooit op de hoofd huid en wortel aanbrengen, maar alleen op je puntjes(lengte). Meestal verzwaard conditioner en als je het over heel je haar aanbrengt, zal het heel snel verzwaard en futloos langs je hoofd hangen.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 23:28

Plus, je nieuwe haar heeft die extra verzoring ook nog niet echt nodig, het oude haar eist vaak meer zorg :j

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 09:01

Ik heb echt maar een inie minie beetje nodig van andrelon? Grootte van een dubbeltje! Nu heb ik m'n haar in een bob dus dat scheelt wel. Maar voor mij werkt het prima. :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 12:18

Ik gebruik ook al jarenlang Andrelon.

Mijn vriend zegt al weken dat ie me een keertje met roodachtig haar wilt zien. Nog eventjes en ik laat mijn haren verven net als misslipgloss. Maar dan wel nà de bruiloft :+

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 12:43

Gaaf! Al vind ik dat onderste stuk van haar haar nu wel erg oranje hoor!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 14:34

Het zal voor iedereen ook wel anders zijn natuurlijk, fijn dat het voor jullie wel werkt want het kost geen drol als je het niet veel nodig hebt :j

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 15:13

Hier ook een tevreden Yes To gebruiker. Vooral van de Yes to Tomatoes wordt mijn haar zacht en fluffy :j