Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 12:32

Mooi :j
Etos os wel een heel stuk voordeliger ;)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 14:48

Weet ik, maar vind deze echt ontzettend mooi (:

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 16:54

Ik heb de Zoeva tas ook besteld. Hij kwam voorbij bij Miss Lipgloss en heb gelijk besteld. Stuk handiger dan mijn huidige tas waarin ik alles los gooi. Past wel veel in, maar alles door elkaar.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 17:00

ik zag hem ook bij MissLipgloss, ik wacht nog even braaf met bestellen tot mijn volgende loon binnen is (:

Ik heb nu een simpele toilettas van de Primark, super leuk ding maar niet echt praktisch, zeker omdat ik in de komende jaren een aantal keren naar het buitenland zal gaan voor stage. Dan vind ik het wel fijn om een goede tas te hebben.
Vind hem er ook heel fijn uitzien door al die aparte vakjes, ook handig voor dingen als haar elastiekjes etc.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 20:15

Heb gister Paint Pot gekocht in Stormy Pink. Ben er helemaal verliefd op! Laat m'n paarse/roze kleuren zo veel beter uitkomen <3

Die toilettassen zien er fijn uit! Ik wil echter eigenlijk bakjes gaan gebruiken ofzo. In tas die ik nu heb wordt t allemaal door elkaar gegooid enzo :=

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 21:05

ik heb ook een paint pot, in de kleur genuine treasure. maar ik kan er eigenlijk niet zo goed mee overweg. Of ik het nou met mijn vingers of met een kwast aan probeer te brengen, ik krijg er niet een mooi verdeeld laagje mee.. -O-

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 21:40

Raar :\ Is idd moeilijker te verdelen maar bij mij lukt 't gewoon..

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 14:37

Ik heb een beige kleur *ben naam even vergeten* en ik ben echt verliefd. Zowel als kleur opzich of als basis doet hij het perfect :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 14:49

Ik heb painterly en helemaal geen problemen met aanbrengen, doe dit altijd met m'n wijsvinger.
Je hoort er echt gemengde verhalen over, bij sommige gaat t ook keihard creasen

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 15:01

Suus___ schreef:
Ik heb painterly en helemaal geen problemen met aanbrengen, doe dit altijd met m'n wijsvinger.
Je hoort er echt gemengde verhalen over, bij sommige gaat t ook keihard creasen

Hier hetzelfde, doe een dun laagje met mijn vinger (vinger in paint pot en even draaien, dat net beetje op zit) op mijn gehele ooglid. Blijft perfect zitten!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:29

Bij mij creased 'ie wel een beetje.. mn normale eyelid primer werkt beter :j

Hmmm ik ben aan het bedenken wat ik allemaal nog wil inslaan aan makeup :+

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:57

Ik zit weer op kortingen bij de ici te wachten.. echt erg :Y)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 19:00

ik ben mn wishlist kwijt _O- Dus nu weet ik niet precies wat ik nog allemaal wilde hebben :+

Heb mn nars bronzertje wel binnen <3

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 20:21

3 miyo oogschaduwen besteld <3

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 20:22

xNavatu schreef:
ik ben mn wishlist kwijt _O- Dus nu weet ik niet precies wat ik nog allemaal wilde hebben :+

Heb mn nars bronzertje wel binnen <3

Lekker excuus voor een nieuwe te maken ;)

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 18:43

Ach jee vandaag bij de mac counter geweest in Rotterdam......blut......

Soft and gentle gekocht
Fix plus spray
Oogschaduw ricepaper
Oogschaduw cranberry
Blush in de kleur harmony (mat bruin met een rozige ondertoon)

En toen ook maar gelijk doorgelopen naar de lush......daar ook lekker geshopt!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 19:21

Hier een trouwe mee lezer (alvast bedankt voor alle tips welke ik stiekem heb mee gekregen door mee te lezen)
Ik had een vraag en ik denk dat jullie hier vast wel een antwoord op hebben!

Heb aardig wat rode vlekken op mijn gezicht, en ik wou graag primer met foundation daarvoor gaan proberen (had altijd foundation van Biotherm, maar helpt niet tegen mijn rode vlekken)
Is er een primer welke jullie aanraden? Of een goeie combinatie weten van primer - foundation?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 01:14

Ik lees de laatste tijd niet meer zoveel blogs. De laatste tijd vind ik het wat tegen vallen dus had die toilettas helemaal gemist. Die van Zoeva ziet er ook ontzettend mooi uit. Ik reis niet zoveel dus vind die van Etos goed zat. En heb ook een kleine kwasten etui van Hakuhodo die ook mee gaat.

Sharmila, lekker geshopt bij MAC :D

Sence, die van Biotherm word al jaren niet meer verkocht helaas. Dat was mijn favoriete foundation altijd. Waarom wil je een primer met je foundation gebruiken? Ik gebruik zelf nooit primers omdat ik een gevoelige huid heb maar ik denk dat een primer ook niet echt nodig is. Die gebruik je vaak alleen als je bijv. een speciale dag hebt of een feestje maar niet dagelijks.

Welke foundation goed voor jou is hangt ook heel erg van je huid af. Net als verschillende dagcremes zijn er ook verschillende soorten foundations. Een foundation voor de vette huid gaat niet voor de droge huid werken. Wil je een lichte dekking, medium of juist een volle dekking? Heb je al eens advies in een winkel gevraagd? Bijv. bij MAC? Je zou je dan ook op kunnen laten maken. Dan kun je meteen zien/voelen hoe de foundation staat. Een foundation is vaak heel persoonlijk.

Had de bootreis naar Engeland overleeft. Het waaide wel behoorlijk op zee dus de boot schommelde nogal. Iedereen liep dronken op de boot rond. De gordijnen gingen telkens van de muur, het was soms net een kermis attractie. We hadden behoorlijk spierpijn van het lopen op de boot, het was ook best vermoeiend dus we waren al wat moe aan gekomen in Engeland. Ik heb wel goed geslapen verder maar moest er wel 80.000x af om te plassen. Zal ook wel door de boot komen haha. We zijn gaan shoppen in de metro centre, die is echt heel groot! We hadden niet zoveel puf om te passen en de mode viel ons ook wat tegen. De meiden daar lopen nu nog met open schoentjes en leggings rond. En sommige zonder jas (en maar bibberen, duuuh) Ik heb alleen een trui gekocht van superdry. En verder parfum van Therry Mugler essence nogwat (gele Alien) droogshampoo, self tan van St.Tropez in een grote fles omdat ik alleen een kleine online kan bestellen zonder CC. En healthy mix foundation van Bourjois in 51 en de poeder in 52. Verder nog naar de MAC geweest maar niets gekocht. Ze had mijn lippen gedaan met Vino lipliner en Media lipstick. Ik vond hem wat donker/heftig dus ze zei loop er maar even mee rond en kijk maar even of je er aan kan wennen. Verder kreeg ik een sample mee van de studio fix fluid in NW13 en NW10. Ze zei dat ze niet zo roze zijn als de meeste foundations met roze ondertoon en dat ik die het beste even kon uit proberen. Ik had self tan op dus het kan nu niet. Kwam daar eigenlijk voor de witte face en body foundation maar er was geen pro store. En ook geen Nars grr daar keek ik nog wel het meeste naar uit.. Toen we weer op de boot waren vond ik de lipstick toch wel leuk staan. Ze heeft alles netjes op geschreven dus kan er nog even over na denken. Vond lipstick in Rebel ook wel erg mooi toen ze die liet zien.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 09:02

Jammer dat er geen Nars was, ik vind hun nieuwe oogschaduwpallet zo mooi.

Het is nu zeker dat ik deze zomer voor drie maanden naar Spanje ga, dus die make up tas van Zoeva ga ik nu zeker weten bestellen. Neem er ook hun reisspiegel bij en wellicht nog een lipcrayon als ik toch bezig ben

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 09:43

Aghhh geen nars balen! Knap dat je je ingehouden hebt. Ik kan dat echt niet hoor..... -O-

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 10:52

Lekker geshopt Sharmila! Cranberry is moooi. :+:
Jammer dat je uiteindelijk toch niet echt geslaagd bent in Engeland glossi.. :\ Wist je al wat je wou van nars? Anders kan ik het wel meenemen voor je. :)
Ik zag trouwens dat oogschaduwpalette van nars in de winkel liggen, is echt mooi. :+:
Handige toilettas trouwens? Hoe duur was ie? Ik heb nu een grote van de Douglas, mijn kwasten doe ik altijd in die mapjes waarin Real techniques kwasten geleverd worden en die gooi ik er dan in. Niet ideaal maar opzich wel handig. Het irritantste wat ik ooit heb gedaan is alles in losse tasjes meenemen, echt superonhandig. :P

Ik ben nu trouwens bij mn vriend in het buitenland en er zit een Kiko in de straat. :D Heb laatst een blushsstick gehaald, 2 lippotloden, smokey eyespotlood en een highlightpotlood. En ik had ook nog een propalette bij mac gekocht, denk dat ik er nog 1 ga halen voordat deze vol is, in de webshop zie ik ze nl ook nooit.

Iemand trouwens nog aanraders voor mac kleurtjes? Zat zelf te denken om Copperplate, Typograph en Contrast er nog bij te halen. :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 11:01

Glossy: the leather edition? Klinkt in elk geval als leuke aankoopjes :)
Sharmilla: leuke aankopen!
Sence: je kunt voor een groenige primer gaan of een groene concealer onder je foundation dat trekt de roodheid weg :)

xRooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 12:20

Vanmorgen geprobeerd een gelijke wing te maken binnen 5 min. Heb nog nooit zoveel keren overnieuw gedaan :+

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 13:16

Glossi schreef:
Sence, die van Biotherm word al jaren niet meer verkocht helaas. Dat was mijn favoriete foundation altijd. Waarom wil je een primer met je foundation gebruiken? Ik gebruik zelf nooit primers omdat ik een gevoelige huid heb maar ik denk dat een primer ook niet echt nodig is. Die gebruik je vaak alleen als je bijv. een speciale dag hebt of een feestje maar niet dagelijks.

Gebruik je alleen een primer voor feestjes en dergelijke? Dan ben ik wel benieuwd wat voor primer je gebruikt.

Ik gebruik echt altijd een primer onder mijn foundation. Het brengt je foundation makkelijker aan, laat je huid egaler lijken doordat het rode vlekken en kleine oneffenheden verdoezelt en maakt alles net iets mooier en gladder dan zonder!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 13:36

Ik gebruikt eigenlijk nooit primer, en mijn foundation blijft wel gewoon de hele dag goed zitten gelukkig