[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NewGirl_BQ

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 17:49

cool linde!
ik vindie wel mooi die piercing aan de zijkant van je lip..
Heb je der geen foto van? Haha!

kenso0wlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 19:07

Ik heeeeel graag een piercing aan de zijkant van me lip, maar mijn moeder zegt dat het slecht is voor je gebit, weet iemand of dit klopt?

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 19:33

heb ik ook horen zeggen , maar er bestaan toch al zo'n piercings met vanbinnen zo'n rubberachtig iets aan? of heb ik dat mis Clown

kenso0wlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 16:27

Ik zou het niet weten Tong uitsteken

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 16:34

ik heb sinds 30 min een tongpiercing, deed geen pijn!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 16:39

Alison schreef:
heb ik ook horen zeggen , maar er bestaan toch al zo'n piercings met vanbinnen zo'n rubberachtig iets aan? of heb ik dat mis Clown

die hebben ze idd! maar dat rubber kan ook wel je tandvlees beschadigen, wat ook weer niet goed is voor je tanden! omdat het de hele tijd schuurt in je mond maakt het weinig uit of het nou metaal of kunststof is Knipoog

en tongpiercing doet idd weinig pijn met zetten he kana! Pling alleen eten was bij mij iets lastiger...

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 17:27

Mij lijkt een tongpiercing ook wel koel Lachen
Mag alleen hier thuis alle piercings laten zetten, behalve een tongpiercing volgens mij..

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 11:59

Giloni schreef:
Mij lijkt een tongpiercing ook wel koel Lachen
Mag alleen hier thuis alle piercings laten zetten, behalve een tongpiercing volgens mij..

dat is wel beter! mijn ma zeurt alleen maar over piercings Boos! gister begon het weer! je weet zeker al wanneer je de volgende gaat leten zetten he! allemaal van dat gezeur...

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 17:58

Nou ja ik weet ook niet hoeveel je er hebt, maar als je al veel hebt snap ik het wel. Veel piercings ziet er al snel asociaal uit en behalve dat word je dan ook niet snel aangenomen als je werk zoekt etc, etc, etc.

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 22:05

Vind piercings bij vrouwen ook vaak niet mooi in het gezicht. Vind dat vaak erg zonde. Al past het soms wel bij sommige mensen.

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 22:05

Heb zelf trouwens 1 piercing. En 1 tragus. Of had ik dat al gezegd?

Draak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 13:16

Ja ik heb er daar 2 van gehad... Beetje jammer, mn lelletjes zijn te klein en ze zijn er allebei uitgegroeid...

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 17:31

hmm, zit erover te denken om een navelpiercing 'erbij' te nemen aan de onderkant (heb er al een aan de bovenkant) wil er uiteindelijk een ringetje in (onder dan) maar heeft een van jullie misschien een foto van 2 navelpiercings? Lachen

_loekie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 13:02

me zus heeft er 2 ik zal even een fototje zoeken Knipoog
Gevonden
Hier had ze hem wel pas net:

Afbeelding

hij is wel een beetje donker Knipoog

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 18:45

hmm netjes! *krijgt zin om te laten piercen* Lachen

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 19:33

Dat is wel geinig een navelpiercing maar dan andersom. Wist niet dat tragus kan uitgroeien? Heb zelf een tepelpiercing dus.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 00:00

loesje, zie mijn profiel, ik heb een dubbele, beide goudkleurig *ben er uber trots op* Haha!, voor degene die vroeg over piercings in het gezicht, schuin boven je lip is niet schadelijk omdat je er niet mee kan spelen met je tanden, mijn labret is wel schadelijk, ik bijt er op met mijn tanden als ik zenuwachtig ben en een plastic staafje eet ik op.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 00:01

Draak schreef:
Ja ik heb er daar 2 van gehad... Beetje jammer, mn lelletjes zijn te klein en ze zijn er allebei uitgegroeid...

Onzin, heb je hem laten schieten of piercen? mijn tragusjes zijn echt mini, en er zit toch echt een dikke ring doorheen Clown

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 22:16

_loekie_ schreef:
me zus heeft er 2 ik zal even een fototje zoeken Knipoog
Gevonden
Hier had ze hem wel pas net:

Afbeelding

hij is wel een beetje donker Knipoog

die is idd heel erg leuk.
maar euh
watis gevoeliger.
onderkant of erboven

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 12:10

geen van beide Tong uitsteken allebei hetzelfde, pijnloos dus. maar met onder heb je sneller problemen (piercings met hangers die in je broek zitten *LOL* ik spreek uit ervaring )

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 13:39

Dat is voor iedereen verschillend want mijn normale navelpiercing deed wel erg veel pijn en ik heb een vrij hoge pijngrens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 14:47

ik wil ook graag een tongpiercing..
maar een meisje uit mn klas zei dat het wel pijn deed, dat ze er wel 5min over deden om m te zetten enz..
moet toch eerst wachten tot na mn vakantie werk, want als je daar een piercing in hebt, en ze hebben je al een keer gewaarschuwd word je ontslagen..
duurt het echt zo lang? of valt het wel mee?
t mag btw niet van mn moeder, mag wel een nieuwe navel piercing maar geen tongpiercing Verward maar ja die kan ik nog wel ompraten.. het lijkt me alleen wel erg om daar 5 min te zitten, maar aan de andere kant denk ik, wat is 5 min? dat is zo over, en dan heb je er wel een mooie piercing bij Knipoog

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 16:55

friesjeessss schreef:
maar een meisje uit mn klas zei dat het wel pijn deed, dat ze er wel 5min over deden om m te zetten enz..
moet toch eerst wachten tot na mn vakantie werk, want als je daar een piercing in hebt, en ze hebben je al een keer gewaarschuwd word je ontslagen..
t mag btw niet van mn moeder, mag wel een nieuwe navel piercing maar geen tongpiercing Verward maar ja die kan ik nog wel ompraten.. het lijkt me alleen wel erg om daar 5 min te zitten, maar aan de andere kant denk ik, wat is 5 min? dat is zo over, en dan heb je er wel een mooie piercing bij Knipoog

5 minuten is wel heel erg lang
mensen die ik ken en een tongpiercing hebben zeggen dat het ongeveer een minuutje duurt dus echt niet zo lang (of heb ik het nou mis Haha! )

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 17:51

bij heel veel mensen groeit de piercing in de tragus eruit. dan zie je een klein inhammetje, heel gek Lachen
die van mij zit er nog steeds, ik heb er een heel mooi zeegroen steentje op Lachen ik vind het zo raar dat veel mensen er een oorbel in hebben zitten. dat zit toch niet! ik heb er een staafje in. dan kan ik tenminste ook gewoon oordopjes in, en het ziet er gewoon mooier uit.

ik wil nu een navelpiercing Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 18:02

Ketaki schreef:
friesjeessss schreef:

5 minuten is wel heel erg lang
mensen die ik ken en een tongpiercing hebben zeggen dat het ongeveer een minuutje duurt dus echt niet zo lang (of heb ik het nou mis Haha! )

ik hoop dat het een minuutje is.. dan wil ik er 1, als het niet mag, onu ja dan maar 2 jaartjes wachten Clown
maar ik kan mn moeder best goed ompraten Bloos