ik vindie wel mooi die piercing aan de zijkant van je lip..
Heb je der geen foto van?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alison schreef:heb ik ook horen zeggen , maar er bestaan toch al zo'n piercings met vanbinnen zo'n rubberachtig iets aan? of heb ik dat mis
Giloni schreef:Mij lijkt een tongpiercing ook wel koel
Mag alleen hier thuis alle piercings laten zetten, behalve een tongpiercing volgens mij..
Draak schreef:Ja ik heb er daar 2 van gehad... Beetje jammer, mn lelletjes zijn te klein en ze zijn er allebei uitgegroeid...
_loekie_ schreef:me zus heeft er 2 ik zal even een fototje zoeken
Gevonden
Hier had ze hem wel pas net:
hij is wel een beetje donker
friesjeessss schreef:ik wil ook graag een tongpiercing..
maar een meisje uit mn klas zei dat het wel pijn deed, dat ze er wel 5min over deden om m te zetten enz..
moet toch eerst wachten tot na mn vakantie werk, want als je daar een piercing in hebt, en ze hebben je al een keer gewaarschuwd word je ontslagen..
duurt het echt zo lang? of valt het wel mee?
t mag btw niet van mn moeder, mag wel een nieuwe navel piercing maar geen tongpiercingmaar ja die kan ik nog wel ompraten.. het lijkt me alleen wel erg om daar 5 min te zitten, maar aan de andere kant denk ik, wat is 5 min? dat is zo over, en dan heb je er wel een mooie piercing bij
Ketaki schreef:friesjeessss schreef:ik wil ook graag een tongpiercing..
maar een meisje uit mn klas zei dat het wel pijn deed, dat ze er wel 5min over deden om m te zetten enz..
moet toch eerst wachten tot na mn vakantie werk, want als je daar een piercing in hebt, en ze hebben je al een keer gewaarschuwd word je ontslagen..
duurt het echt zo lang? of valt het wel mee?
t mag btw niet van mn moeder, mag wel een nieuwe navel piercing maar geen tongpiercingmaar ja die kan ik nog wel ompraten.. het lijkt me alleen wel erg om daar 5 min te zitten, maar aan de andere kant denk ik, wat is 5 min? dat is zo over, en dan heb je er wel een mooie piercing bij
5 minuten is wel heel erg lang
mensen die ik ken en een tongpiercing hebben zeggen dat het ongeveer een minuutje duurt dus echt niet zo lang (of heb ik het nou mis)