Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
corinadrenth schreef:Hi. Hoe hebben jullie dit aangekaart bij de huisarts? Dat je hier graag mee wilt beginnen
Bellatrix schreef:Je krijgt dit dus nooit 100% vergoed?
cissy schreef:corinadrenth schreef:Hi. Hoe hebben jullie dit aangekaart bij de huisarts? Dat je hier graag mee wilt beginnen
Gewoon aangeven dat je dit graag wilt en waarom. Je vantevoren goed inlezen dan kun je de eventuele vragen van je HA goed beantwoorden.
Als je vanaf het begin in dit topic meeleest kun je al heel wat redenen opnoemen.
Mijn HA was al heel snel om gelukkig.
rien10 schreef:Ik vind dat mijn huisarts het goed heeft geregeld; ga naar de Nederlandse Obesitas kliniek. Ga daar voor een jaar het traject aan en kom daarna naar de praktijk voor het vervolg.
rien10 schreef:Ik heb zojuist een mail naar de Obisitas kliniek gezonden met het verzoek alle info aan mijn huisarts over te dragen.
Mijn huisarts gaat vanaf nu de medicatie voorschrijven. Ik mag het blijvend gebruiken.
cissy schreef:Bellatrix, Jawel maar je moet aan strenge voorwaarden voldoen.
De meeste gaan voor de commerciële weg of via de huisarts en dan dus geen vergoeding.
Zonnetje81 schreef:Vanillia schreef:Pff ik heb vandaag mn eerste 5mg spuit opgehaald bij de apotheek. Scheelt gewoon 70€ met de 2,5mg
Ja daarna 100 euro
Edit:
Mounjaro
2,5 mg - 187 euro
5 mg - 252 euro
7,5 mg - 350 euro
10 mg - 350 euro
12,5 mg - 445 euro
15,0 mg - 445 euro