Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Re: Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-25 17:34

Flinke plannen Suliko, leuk!

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-25 17:34

Wauw Namiro wat een blub ook! die sauna erna lijkt me dan wel weer wat :D

Knap hoor de afstanden die jij loopt danseresje. Ik zou je horloge gewoon op hardlopen zetten en gaan wandelen. Dan krijg je wel al die data :Y)

BusyMissy pr is een pr. Dat aan 1 stuk komt ook wel weer. stapje voor stapje.

Whaha Suliko echt hoor... dat ze daar zand storten?! Organiseer dan gewoon een wegloop.

Ow wat zonde Nimus dat jullie niet samen hebben kunnen lopen. DOet dan toch beetje afbraak aan de vakantie. Maar iig wel mooie loopjes kunnen doen, dat is fijn!

Maar leeslampje, jij hebt iig een lampje bij voor in het donker :') _O-

Fijn dat de spierpijn meevalt SV. Denk dat het ook scheelt dat je met klimmen kan rusten en meer met je benen/voeten kan doen.'

Suliko Wat een toffe plannen al! Ik ga jou even een pbtje doen O:) Wil er misschien wel 1 of 2 trailtjes aanhaken als dat mag. Ben beetje aan het kijken dus voor evt marathon Rotterdam dus dan zou een halve in feb en een 30 in maart ideaal zijn :Y)

Hier vandaag dan toch mijn long run gedaan. Blij dat ik gewacht heb want het was iig droog ondanks de harde wind. Ook maar besloten in Oisterwijk te blijven omdat die paden het beste zijn van die 3 natuurgebieden waar ik uit kan kiezen. Ik denk dat dit mijn 6de keer ooit was dat ik 17 of meer heb gelopen! Het was ook wel echt weer genoeg voor mijn lijf. Was geen top dag, ook geen slechte. Wel paar keer op een wat slechter pad gekomen waardoor mijn tempo wat kelderde. Het doel was 16/18km op 5:30. Uiteindelijk gemiddeld wel mooi uitgekomen.
Aan mijn stats ook wel te zien dat het niet vanzelf ging. Normaal raak ik zone 4 niet aan in dit tempo.
Wel nog even ruzie gemaakt met een bramenstruik. Die won met 9-0.
En met een boosaardige tak. Die won het niet, want ik ben niet gevallen, maar mijn teen is wel donkerblauw :roll:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-25 18:35

Leuke plannen Suliko!

Auw Leonie, niet leuk!

Ik zoek ook nog een 30 km in maart, eind februari eventueel kan misschien ook

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-25 19:25

Mooie plannen Suliko! Je hebt het hele jaar al aardig volgepland zeg!

Hier begin maart een lang weekend België en dan lopen we een route van extratrail van 26km met 600hm.
Ook begin maart de Sallandtrail, 41km.
Dan eind april de trail de grand ballon, 33km 1650hm.
Dan in juli de UltraX Wales, 50km 1850hm.

Verder hebben we nog niks gepland. Een lange rfr trail zou nog leuk zijn.
En mijn vriend en ik lopen vast nog in mooie nieuwe gebieden, ik ben de standaard evenementen een beetje zat na 10 jaar hardlopen. Vandaar dat we niet zoveel evenementen doen. We gaan vaak liever met zijn tweeën op pad om te lopen, lekker op de tijd die wij willen en de afstand die wij willen.

De 7h trail vond ik erg mooi, dus die hou ik wel in gedachten en verder zien we wel.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-25 20:50

Leuk Suliko, dan zie ik je misschien in Leersum!

Hier gisteren ook een nat en modderig loopje (nieuwjaarsloop van mijn roeivereniging). Het ging best ok en was erg gezellig :)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-25 22:31

OMG! Zand storten om te voorkomen dat je door de modder moet, bijzonder _/-\o_

Voor wat betreft wandelen registreren in Garmin als hardlopen..... Dat is gewoon een harde nee voor mij. Alles wat moet ik hardlopen dan registreren? En nee... Het gaat er bij mij gewoon niet in :')

Fijn dat jullie met me mee willen denken! Suliko, heb niet het idee dat het overbelasting is, maar misschien onbewust toch iets te veel.... Geen idee.
Wat ik al aangaf, de streber in mij is met elke keer hetzelfde rondje, te wakker. Ik wil met een zelfde les eigenlijk geen kortere afstand afleggen.... -O- Misschien daardoor dus toch teveel.
Rennen tijdens het wandelen... Nee, ook dat klopt niet in mijn hoofd := wandelen is gewoon echt wandelen

Het is natuurlijk ook echt een andere belasting Namiro. En dan helpen mijn x-aantal extra kilootjes ook niet mee :roll:, dus ook daar gaan we weer gezellig mee aan de slag _O-

De knoop is bijna uit mijn kuit, naar moet het even goed in de gaten houden. Les 1 is niet gelukt vandaag. Moest overwerken, boodschappen doen, eea thuis doen..... Het paste gewoon niet. En dan helpt die storm ook niet mee!

Ik heb Garmin nog niet bericht. Zag op Facebook ook al dat iemand een heel stappenplan heeft gehad. Even horen of dat gelukt is.
Bij alleen een activiteit registreren, is er niets aan de hand. Het gebeurt dus echt tijdens het registreren van een activiteit terwijl er een koers loopt. Zit dan nu een beetje in mijn struisvogelmodus en probeer zo min mogelijk met een koers te werken :')
Ninus, heb jij de problemen ook zonder dat er een koers loopt? Want dat is helemaal vervelend!

Er zijn al mooie evenementen gepland, leuk hoor!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-25 22:50

Leonie, leuk, welkom om aan te haken, ik ga je zo antwoorden! Ik vind dat alsnog een absurd net tempo, met een absurd nette hartslag met deze omstandigheden! En oh jee, arme teen en been. :=

Samantha, voel je ook welkom om aan te haken 15 maart bij de Hollandse Duin Trail van 30 km! Bij Noordwijk, is goed aan te rijden vanaf Utrecht en omgeving. :)

SV, ja mijn loopmaatje had voor het hele jaar al gekeken (inclusief endurance plannen met paard), ik wilde eigenlijk tot mei plannen, maar zodra ik bezig was kwam er toch van alles bij en dacht ik natuurlijk aan de 7 heuvelen trail en Schiermonnikoog en hoppa, het jaar is voorbij. :') Maar alles staat eigenlijk nog open hoor, alleen voor de grote ballon en Utrecht Marathon heb ik nu tickets!
Maar voor de eerste helft van het jaar zijn jullie ook wel zoet, leuke plannen hoor, met mooie afstanden in divers gebied! Ik kan me goed voorstellen dat je het op den duur wel gezien hebt wat betreft evenementen en dat het heerlijk is om samen op avontuur te gaan. Ik stap er nu pas in, dus mij verrassen de evenementen nog, maar ik vind het ook heel leuk om zelf routes uit te tekenen en lekker de hele dag voor een trailrun te nemen in een gebied waar je verder weinig mensen tegenkomt.

Leuk Tiggs! Welke afstand ga jij er lopen?

Danseresje, ik zou dat ook niet trekken als mijn wandelkilometers bij mijn hardloopkilometers worden opgeteld, dus ik snap je. :') Lastig hoor, je zei eerder volgens mij dat je naar een podotherapeut wilde gaan, ik hoop dat die je verder kan helpen! Dat stappenplan was geloof ik je horloge aan een laptop koppelen en bepaalde folders van je horloge helemaal leeg halen (oa koersen, workouts en oude activiteiten), dat dat zou helpen.

Ik heb een interval gedaan, 5x 3 min op 4:45-5:00 en 2 min wandelen als herstel. 10 min inlopen en in totaal 15 min uitgelopen om thuis te komen. Gevoelsmatig was het aanpoten, maar mijn hartslag kwam niet eens in zone 5. Het waaide ook echt flink. Op de terugweg had ik wind tegen en hoe rustig ik ook liep, mijn hartslag wilde niet meer omlaag.
En mijn toxische relatie met garmin zet zich voort. Nadat mijn VO2max zomaar gezakt was naar 51, is hij nu weer gestegen naar 52, maar hij vond mijn training totaal niet anaeroob en daardoor ben ik natuurlijk alweer niet productief. :+

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-25 23:25

Wauw wat veel plannen ook al Sv!
Ik loop toch ook al heel wat jaren maar er zijn zo vreselijk veel events dat ik er nog genoeg wil doen. En als ik nu ook nog trails ga toevoegen }>

Je kan na de training, je training aanpassen naar wandelen danseressen. Dan staat hij wel goed maar heb je toch data :Y) . Werkt perfect.

Omg Suliko, die duin trail is grotendeels los zand :') dat ga ik geen 30km volhouden :+ . Even ander 30km alternatief zoeken.
Die in Leersum lijkt me wel heel tof en haalbaar! Meeting!? *\o/*
Of gewoon x met iedereen die het leuk vind afspreken en toffe social run doen op de veluwe ofzo.
Zijn er hier in de buurt ook genoeg trails dus ik moet er gewoon even voor gaan zitten maar ik weet ook niet precies hoe veel ik kan trainen op vakantie dus wil dat even afwachten.

Wel goed bezig met je interval! Laat garmin maar kletsen {:)-:(

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-25 23:50

Hoezo alleen maar los zand? Bij het evenement staat juist dat er ook veel afwisseling is en aan het kaartje te zien gaat het ook door gras- en bosgebied. Zal echt niet alleen maar zand zijn hoor! Toen ik op Schiermonnikoog liep, wat ook 90% duin was, waren de paden echt heel prima met ik denk 10% mul zand. Ik maak me daar geen zorgen om in ieder geval! Het is nog ver weg, dat kan je wel. :D
Maar laat gerust weten als je een ander evenement vindt met 30+ afstand, misschien dat ik daar dan wel bij aansluit.
En zeker welkom bij Leersum of in ieder geval meeten! Die hebben wel alleen een HM afstand als verste. Ik loop het eerste rondje (de 11 met 200 hoogtemeters) samen met een vriendin ook, dat wordt haar 2e trailrun (de eerste was ook met mij, de petzl night trailrun waar ik vol door mijn enkel ben geklapt, oeps, dus dit keer moet ik haar even een betere ervaring en gezelschap geven :+ ) en dan wil ik erna nog het andere rondje met minder hoogtemeters wat sneller lopen. Al loopt zij ook wel hetzelfde tempo als ik, maar ze is nu opnieuw aan het opbouwen na een operatie.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-25 07:30

Leonie wegwedstrijden vallen bij mij al af, die loop ik niet meer. Hooguit op een enkele uitzondering na. En dan heb ik al veel trail evenementen in Nederland gelopen en sommige meerdere keren. Dus wij proberen ook wat meer over de grens te kijken. Dat is alleen heel lastig omdat ik in het onderwijs zit. Dus het moet in een weekend vallen in het begin van een vakantie, anders is het niet te doen helaas.

De trail in Leersum is leuk, aanrader. Ik heb daar twee keer de 50km van gelopen. Lekkere hoogtemeters ook.

Suliko lekker gelopen, mooie intervallen.
Anaeroob rekent hij vaak pas als je in de bovenste 10% van je hartslag zit, dus dat red je dan inderdaad niet.
Voor het lopen van lange afstanden is een aerobe basis veel belangrijker, dat is dan misschien een troost :P

Ninus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-25 08:42

Oh Leonie, het ziet eruit als een hevige worsteling met de natuur :)) En wat heb je toch een monstertempo, op de weg red ik dat nog wel, maar tijdens trails absoluut niet :D

Net als SV loop ik ook geen wegwedstrijden of hele drukke evenementen (meer), daar haal ik op geen enkele manier voldoening uit.

Garmin is niet snel tevreden Suliko :D Al ben ik al wel ruim een maand productief met zelfs een paar pieken tussendoor. Als je maar lekker gelopen hebt, toch?

Mijn horloge is tot nu toe alleen opnieuw opgestart tijdens het lopen van een koers, maar ik weet niet of je daar een conclusie uit kunt trekken, want mijn langere afstanden loop ik altijd met een gpx.

Leuke plannen allemaal! Ik ben heel benieuwd hoe jullie Wales gaan vinden SV, ben wel een beetje jaloers! Ik zal mijn zusje nog even in contact met jullie brengen, grappig dat jullie elkaar daar waarschijnlijk gaan treffen.

Ik heb een enorm ambitieuze lijst zag ik gisteren. In januari, februari, maart en april loop ik alle RFR's (verste afstand) en ik ga ook voor brons vanuit de DUS 2025, dat is wel een beetje veel in het eerste kwartaal := want dan loop je ieder kwartaal een 'ultra' (in mijn geval de 50K).

En in september een backyard ultra in Zwitserland ter voorbereiding op de 100K in oktober. Dat laatste vind ik nog steeds een gok vanwege de 14 uur, maar we gaan het zien, anders snijd ik af naar de 75. In maart zitten we een week in Portugal en in augustus gaan we weer naar de Eifel.

Geen idee of het gaat lukken allemaal, ik ben gestart met de schema's van Hardloopbegeleiding op Maat in combinatie met een persoonlijk voedingsschema, zo houd ik hopelijk ook mijn ijzer wat onder controle. Aan de voorbereiding ligt het in ieder geval niet :D

Mijn man is zaterdag vrijwilliger bij de RFR, hij helpt bij het scannen bij de start en finish en staat tijdens de piek bij VP3. Leuk om te doen als je zelf niet kunt lopen.
Hij stond overigens ook op de foto in de nieuwsbrief van Trailrunning Europe :))

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-25 11:13

Pittige doelen ninus!
Ik zou 14 uur denk ik niet halen, hoewel ik 11 uur heb gedaan over 77km. De tijdslimiet zou me teveel druk opleveren.
Daarnaast werken na 1 rustdag bij zo'n afstand is voor mij helaas niet te doen.
Die DUS challenge lijkt me ook tof, maar ik functioneer het best als ik weinig druk heb, het moeten levert me dan teveel druk op.
Hoe kom je zo bij een backyard in Zwitserland? Is dat een georganiseerd evenement?
De Eifel is geweldig!

Ninus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-25 11:23

We hebben een Zwitserse trailvriend en gaan samen met hem lopen, inderdaad georganiseerd, gewoon voor de leuk :D

Ja, dat lijkt me zo lastig van het werk, ik ben redelijk flexibel gelukkig :j

Ik ga juist heel goed onder druk, maar het moet wel leuk blijven, dus wat niet gaat, gaat niet.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-25 13:13

Ahh leuk zeg zo in Zwitserland!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-25 14:00

Hoi!! Wat leuk al die plannen en doelen!

Ik heb vandaag een long run gedaan. Wilde perse over de 10 heen (omdat ik straks de Cruijff run goed uit wil lopen) en ik wilde op gevoel lopen.

Dacht dat onwijs langzaam ging, maar dat viel mee.

Eerst voelde ik mijn lies beetje verstrakken, toen dacht ik dat het een goed idee was om wat te versnellen en soort interval te doen. (Ipv dat sloffen wat ik voor mijn gevoel aan het doen was)
Blijk ik weer een pr te hebben gelopen op de 10 :')
Wel speelde mijn knie op aan het eind

En je ziet precies in het overzicht waar ik moest wachten bij een stoplicht :+

Nooit gedacht dat ik dit zou kunnen en dat ik het leuk zou vinden Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zelfs de zon gezien (en hagel gehad)
Op dit overzicht, zie je dat ik de laatste km last v mijn knie kreeg
Afbeelding

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-25 15:27

Poeh jullie gaan hard!

Leuk Fenn! Mijn dochter is net 7 maandjes. Ik vind het knap zoveel wandelen... Ik probeer het ook af en toe, maar verder dan 5 km of langer dan een uur wandelen vind ik eigenlijk altijd saai... :+

Iris lekker op het strand gelopen. Heerlijk!

XxLMMxX getraild. Lekker hoor!

Puera een aantal trails opgegeven. Leuk! Zie dat je in Friesland woont. Ik zou zo niet gemotiveerd zijn om daar te lopen in de winter. Heb echt jeugdtrauma's aan de harde wind en regen daar :=

BusyMissy de eerste 5km! Top gedaan. Ook al is het nog met wandelen, je hebt de KM's gemaakt :j

SuperVixen geklommen... Ziet er echt zwaaaar uit. Wel heel gaaf!

Germie goed gelopen in de omstandigheden! Tof

Namiro lekker getraild. Wat een nattigheid..

Danseresje ook zo'n fanatiek wandelaar... Kun je niet zorgen dat de afstand niet zichtbaar is op je horloge? dat je gewoon er niet op kán focussen?

Suliko voor iedere maand een evenement gepland. Respect!

Auwwww je ziet er gehavend uit Leonie... Hoe gaat het nu? Blauwe tenen doen zo'n zeer...

Dat gestorte zand... Wat erg :=

Ninus ook onwijs fanatieke plannen... Ik kan me echt niet voorstellen dat ik zelf nog voldoening zou halen uit >50 km lopen... onwijs respect. Wat een commitment...

Lekker gelopen Sall! Leuk he als je jezelf (steeds opnieuw) weet te verbazen!

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-25 15:41

Hier net de training aangezet die aanzet tot 30 min lopen. Had geen doel, wilde er gewoon even lekker uit met de hondjes. Deel verhard, deel onverhard. Onwijs veel modder op de zand/gras wegen en harde wind. Kwam er niet echt lekker in… Maargoed twee maanden geleden klonk 30 min lopen als een utopie en 5 km zonder onderbreking al helemaal. Nu lukt het dus beide, zonder dat het echt zwaar is :)

Hartslag was nu ook al lager dan de vorige keer 5km en zit steeds meer in de lagere hartslagzones. Vorige keer 7% in zone 2 en vandaag 20% Blij mee :)

Afbeelding

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-25 15:47

Ik ben jaloers op jouw doelen Ninus! Ik hoop dat ik in 2025 weer door kan opbouwen en dan voor 2026 ook wat ultra lopen kan gaan doen!

Wauw, goed Sall!

996981, wat een mooi tempo heb je al voor iemand die nog niet zo lang ver loopt.

Ik heb net 10 x 400 meter interval gedaan.

Doel was 4:30, relaxte interval, met 4:24 gemiddeld dik tevreden!

Afbeelding

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-25 16:39

SV, ik snap niets meer van anaeroob, ik dacht inderdaad dat het ook altijd ging om die 10% bovenin, maar mijn fietsritten zijn vaker wel anaeroob terwijl ik daarbij niet verder kom dan zone 3. :')
Nu gister met de interval had ik geen zone 5 gehaald, maar afgelopen zondag en donderdag wel met op meer tempo lopen, ook best een gedeelte in zone 5 bovenin met een hartslag van 197, maar dat vond hij ook niet anaeroob.
Voor de lange afstanden en trails vind ik het ook niet zo belangrijk, maar ik hoop wel de Utrecht marathon onder 4 uur te lopen, daar moet ik toch iets sneller voor worden en mijn anaerobe drempel en bladiebla verbeteren. :') Ach ja, ik doe braaf mijn trainingen en ik vind het leuk om intervallen te lopen, merk ook dat het me echt wel sterker en vlotter maakt op de trails!

Ninus, wat heb jij gedaan dat garmin je zo mag? :') Haha, lekker lopen doe ik zeker! Al die data eromheen is vooral ook grappig.
En wauw, wat een plannen! Supervet dat je voor de DUS brons gaat, dat zou ik misschien na dit jaar in 2026 wel willen proberen. En een backyard ultra, dat lijkt me heel pittig, maar mentaal interessant om eens te maken, ben benieuwd hoe je dat gaat ervaren. Welke 100 ga je lopen? En blijf vooral hier delen, ik vind het reuze interessant en inspirerend om je voorbereidingen en ervaringen te lezen. :D
Leuk dat je man gaat vrijwilligen, ook gezellig om op die manier een evenement mee te maken!

Ik ben ook iemand die goed gaat op een plan of doel bij sporten, evenementen of specifieke doelen helpen voor mij als een stok achter de deur en geven motivatie. Al verrast me dat wel, want zulke druk en deadlines trek ik totaaaal niet in andere aspecten van het leven, dan ga ik te veel stressen en klap ik dicht en stel ik alles uit. Ik zou willen dat de discipline en vooral focus die ik voor sporten heb, ook zou hebben voor studie en werk. :')

Sal, goed gelopen! Knap ook dat je zo onverwachts een pr gelopen hebt. Slim om variatie toe te passen voor je lichaam!

99, en wat een utopie ben je in beland, ik vind het echt heel knap dat jij nu al op zo'n tempo kan lopen en dan ook nog voor een deel in zone 2. :D

Lies, mooie interval! 4:30 relaxt noemen vind ik ook knap. :+

Hier voor de 4e dag op een rij gelopen, 5 km rustig met 4x 20 sec sprint op het einde. Tempo was mooi consistent en sprintjes gingen ook goed, meestal voorbij het doeltempo van 3:15. Weer samen gelopen met een vriendin, alleen we moesten eerst nog even terug voor een bezoek aan de wc, vandaar de dip in hartslag. Dit keer vond garmin het wel deels anaeroob!
Al blijf ik me afvragen of mijn horloge mijn hartslag wel goed pakt, hij pakt hem soms zo laag op onlogische momenten en vaak in het begin (nu dan niet zo, maar andere loopjes wel) pakt hij hem ook niet goed en maakt het opeens een sprong, beetje wat Goof ook heeft. Denk toch door mijn smalle pols + groot horloge dat het niet goed contact maakt.
Afbeelding

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-25 16:47

Voor anaeroob kun je ook een goede heuvel pakken en daar een paar keer flink op sprinten tot je tong op je knieën ligt. Je moet in korte tijd echt maximaal gaan zo ongeveer, dan krijg je anaeroob.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-25 16:51

Daarom snap ik dus al helemaal niet dat hij mijn niet-sprintende fietsritjes op vlak terrein wel vaak als anaeroob rekent. :')

Maar heuveltraining wil ik de komende maanden ook zeker wat meer meepakken, ook nodig voor de Vogezen! Alleen hier in de buurt niet zo makkelijk te doen, dus dat moet ik wat meer plannen, maar goed idee om daarin ook sprintjes mee te pakken.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-25 16:57

Suliko, haha beetje slechte verwoording inderdaad.

Ik doe twee typen interval, eentje om tempo te krijgen, dat is die van vandaag. Dan loop ik op gewenst 10 km tempo in de intervallen met korte rust. Ik doe ook eentje om echt sneller te worden, die loop ik dan op 3:45 met lange rust en weinig herhalingen :)

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-25 17:04

Dank Suliko :D maar ik denk dat het vooral geluk is? Behalve steeds gewoon gaan doe of laat ik denk ik niks meer dan een ander. Stukje aanleg voor conditieopbouw?

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-25 17:10

Lies, ah zo! Mooie training! 3:45 is ook wel echt vlot, maar jij hebt natuurlijk ook ervaring met echt wedstrijdlopen.

99, dat kan zeker een stukje aanleg zijn, maar dat is heel fijn om te ontdekken natuurlijk!

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-25 17:32

Oww dan heb ik het verkeerd gelezen Suliko! ik las veel los zand ik dacht rennen! Maar dan de andere kant op :')

Sv, ah ja dat maakt het wel wat lastiger natuurlijk en als je idd nooit wegwedstrijden hebt gelopen, dan heb je er al veel die afvallen (terecht hoor want natuur en trails zijn gewoon heel leuk!).
Voor mijn gevoel is trails nog vrij nieuw maar dat komt misschien doordat ik het pas paar jaar geleden ontdekt hebt :Y)
Maar zoals je het nu doet is toch heel tof! je komt op super toffe mooie plekken en hebt geen last van drukte :D

Ninus, wauw! :oo :wow: wat een plannen! 100k... omg...
Wauw gewoon wauw hahaha. Ben heel benieuwd hoe je het gaat doen en vind het leuk dat we wat mee mogen spieken! En al die landen ook! Heel tof.
Kleine disclaimer voor mijn snelheid gister. Ong 50% was verhard..sowieso de eerste 3km naar het bos is weg en ik heb af en toe een fietspad gepakt als het echt nat was.

Knap gedaan Sall! Die 10km gaat helemaal goed komen dus. *\o/* Variatie is altijd fijn.

996981 nou mijn teen doet nog wel flink pijn maar komt vast goed.
En lekker loopje ook! Prima tempo ook! jij pakt lekker door.

Lekkere interval Lies!

Ook mooie snelheid nog suliko in je interval. Ik heb nu met mijn nieuwe horloge ook opeens van die gekke sprongen. Dat had ik eerder nooit.

Hier vind garmin dat ik 5 km in 18:48 kan lopen _O- hilarisch. Blij als ik de 22 min kan pakken.
Afbeelding
Vanavond lekker even spinnen weer en dan vanacht het vliegtuig in met mijn trailschoenen :Y)
Laatst bijgewerkt door leonie87 op 07-01-25 18:05, in het totaal 1 keer bewerkt