Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wil er misschien wel 1 of 2 trailtjes aanhaken als dat mag. Ben beetje aan het kijken dus voor evt marathon Rotterdam dus dan zou een halve in feb en een 30 in maart ideaal zijn

Misschien daardoor dus toch teveel.
wandelen is gewoon echt wandelen
, dus ook daar gaan we weer gezellig mee aan de slag
Maar alles staat eigenlijk nog open hoor, alleen voor de grote ballon en Utrecht Marathon heb ik nu tickets!
Lastig hoor, je zei eerder volgens mij dat je naar een podotherapeut wilde gaan, ik hoop dat die je verder kan helpen! Dat stappenplan was geloof ik je horloge aan een laptop koppelen en bepaalde folders van je horloge helemaal leeg halen (oa koersen, workouts en oude activiteiten), dat dat zou helpen.

. Werkt perfect.
dat ga ik geen 30km volhouden
. Even ander 30km alternatief zoeken.
) en dan wil ik erna nog het andere rondje met minder hoogtemeters wat sneller lopen. Al loopt zij ook wel hetzelfde tempo als ik, maar ze is nu opnieuw aan het opbouwen na een operatie.
En wat heb je toch een monstertempo, op de weg red ik dat nog wel, maar tijdens trails absoluut niet
Al ben ik al wel ruim een maand productief met zelfs een paar pieken tussendoor. Als je maar lekker gelopen hebt, toch?
want dan loop je ieder kwartaal een 'ultra' (in mijn geval de 50K). 

Ach ja, ik doe braaf mijn trainingen en ik vind het leuk om intervallen te lopen, merk ook dat het me echt wel sterker en vlotter maakt op de trails!
Haha, lekker lopen doe ik zeker! Al die data eromheen is vooral ook grappig.
maar ik denk dat het vooral geluk is? Behalve steeds gewoon gaan doe of laat ik denk ik niks meer dan een ander. Stukje aanleg voor conditieopbouw?
wat een plannen! 100k... omg...
Variatie is altijd fijn.
hilarisch. Blij als ik de 22 min kan pakken.