Hier ook een rondje erop zitten! Maar veeeeel regen, dus tegen het einde was het overal een vooral natte boel. Verwacht dat over een uurtje het overal wel weg ks.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 05-01-25 12:55
Nou Coco vond duidelijk dat we de sneeuw in MOESTEN niet normaal hoe druk ze dan kan zijn. Nu we geweest zijn is ze weer kalm. Gelukkig luisterde ze nog best aardig.
Lizard jij hebt ook behoorlijk nog wat sneeuw op de foto's.
X2305 hier was het ook een natte bedoening hoor. Vinden jouw honden sneeuw ook zo leuk?
Faringo
Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-25 12:56
Wat een heerlijke sneeuwplaatjes. Hier was het al regen voordat het licht werd dus vooral drap. Ik ben gewoon naar de sportschool gegaan ipv wandelen.
De oudste vind het prachtig; zodra hij het had gezien liep hij naar de voordeur en ging staan blaffen. De halve beagle moet altijd even aan alles wennen en is sowieso altijd heel vrolijk en druk na het wennen hahaha. Maar ze vinden het gelukkig allebei heel leuk!
Hier alles nu veranderd in 1 grote natte bende en het regent flink door..
Bootsiebob
Geplaatst: 05-01-25 14:09
Oooh wat leuk al die sneeuwfoto’s! Mooi Ik ben benieuwd volgende week kon wel eens een pak sneeuw in Zuid-Limburg gaan vallen
Hier de foto’s van de diepvries in Appenzell gisteren
Kijk dat is echte sneeuw! En met ene blauwe lucht, heerlijk!
Als ik de voorspellingen hier kijk krijgen we een paar koude maar zonnige dagen binnenkort. Fijn, want paard kan nu ook aquatrainen in de paddock… en heerlijk met wandelen.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 05-01-25 14:24
O bootsiebob dat is de overtreffende trap van sneeuw. En de hond vindt het ook heerlijk zo te zien. Wat mooi daar!
Leuk dat jullie sneeuw hadden. Geeft leuke foto's.
Lizard,zo te zien een leuk weekend in de Eifel!
De meeste honden vinden de sneeuw wel leuk. Geldt dat ook voor de poezels Jojoleinee?
Hoe is het met de hoeveelheid sneeuw bij jullie Athelas? Als het goed is, krijgen we morgen en overmorgen een flinke hoeveelheid. Het westen heeft het voor het weekend gehad,nu zijn wij aan de beurt.
Toffe schoenen Gaucho!
Gisteren niet gewandeld,ik was behoorlijk beroerd en de temperatuur is ook erg koud. Net als de diepvries bij Bootsie
Vandaag wel op pad geweest.Nala had het helemaal naar haar zin.
Wat een mooie sneeuwfotos allemaal! Nederland ook eindelijk een beetje sneeuw! En de foto's van noordje en bootsiebob zijn ook prachtig.
@noordje, hier verwachten ze 30-50 cm sneeuw. Ik ben nu overigens onderweg naar huis, dus ik hoop dat ik thuis kom. Ze verwachten veel vertraging met de treinen. Had al extreem veel vertraging, zou eigenlijk gisteravond al thuis moeten zijn maar nu ben ik pas over 3 uur thuis dus ik hoop dat deze trein wel gewoon gaat
X2305
Geplaatst: 06-01-25 07:51
Wat een heerlijke foto’s weer. Wel helemaal opgeknapt?
Athelas 30-50 cm… Wow. Ik duim mee dat je veilig thuiskomt.